bijtwond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

bijtwond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 00:32

Geen flauw idee waarom, maar megachagrijn Fleur heeft me vandaag een flinke knauw gegeven..

Door een trui en dik shirt heen heb ik nu een kleine rode vlek en een grote blauwe plek. Het gekke is alleen dat ik nu echt van pols tot elleboog pijn heb, het is ook een beetje dik.

Moet ik me zorgen maken? Scheve mond (typ nu met één hand, rechts is echt even onbruikbaar)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 00:34

Oei....misschien heeft ze een spiertje geraakt? Bloedt het ook? Misschien dacht ze even dat je Aron was........
En dat op je verjaardag nog wel! !!!! Ze had wel een beter cadeautje kunne bedenken Knipoog

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 00:35

Zit er geen wondje?Zelfs niet heeeel klein?Als dat zo is zou ik er morgen toch maar even naar laten kijken als het nog steeds zeer doet.Ze kan ook net een spiertje geraakt hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 00:37

Als je een paard was zou ik zeggen 3x per dag 10 minuten afspuiten en 20 minuten stappen. Maar jij bent geen paard, maar het koelen lijkt me geen slecht idee als het dik is. Bel anders voor de zekerheid de doktersdienst.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 00:43

Wat een kreng he? Knipoog

Er zit een miniscuul wondje, maar aangezien het door kleding heen was zal er geen Fleur speeksel met vreemde bacterien in zitten..
Ik kijk het idd even aan, en ga morgen even naar de dokter als het zo blijft, vind het echt heel vreemd..

Dat stappen lijkt me erg gezellig, maar denk dat het koelen beter werkt! Knipoog

tanx!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 00:46

Joh, ik heb een keer een knauw gehad van mijn paard, toen was mijn bovenbeen bont, blauw, dik en pijnlijk. Het komt nogal hard aan hoor zo'n paardengebit *auw*. Sindsdien heeft hij het niet meer in zijn hoofd gehaald hoor, maar die dingen gebeuren wel eens een keertje. Fleur weet nu wel dat het niet mag neem ik aan??

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 00:50

Lovely schreef:
Joh, ik heb een keer een knauw gehad van mijn paard, toen was mijn bovenbeen bont, blauw, dik en pijnlijk. Het komt nogal hard aan hoor zo'n paardengebit *auw*. Sindsdien heeft hij het niet meer in zijn hoofd gehaald hoor, maar die dingen gebeuren wel eens een keertje. Fleur weet nu wel dat het niet mag neem ik aan??

Wauw.. dat moet inderdaad een flinke beet geweest zijn.. Scheve mond
Dat zijn ook meestal van die plekken die superlang beurs zijn..

Tja, ben wel boos geworden, maar was zo overdonderd dat ik misschien niet genoeg indruk heb gemaakt. Was de eerste keer in tijden.. (vorige keer beet ze in mijn kont toen ik haar waterbak bijvulde, uit reflex heb ik de hele emmer over haar heen gegooid Tong uitsteken Ze heeft het een half jaar niet meer gedaan Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 00:54

Meestal schrik je wel behoorlijk, maar je kunt ze maar beter duidelijk maken dat dit niet helemaal de bedoeling is. Ze zal het voorlopig niet meer doen denk ik Haha!. Die van mij heeft het al jaren niet meer gedaan gelukkig, maar je weet maar nooit.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 09:17

Heb me weer druk gemaakt om niks Haha!
Ziet er nu heel netjes uit Lachen

tanx!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 00:06

Gelukkig maar!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:29

*LOL* dus Fleur is helemaal niet zo onschuldig als ze eruit ziet?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:50

Ik ben een keer keihard in mijn buik gebeten door mn verzorgpaard, ik stond bij een andere pony en ze habt naar die pony jammer genoeg stond ik er tussen.
Je ziet nog alle tanden staan want dat is rose en de rest bruinig *LOL*