Cat killer!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 05:15

Twee dagen geleden had een kat bij mij 4 nieuwe kittens gekregen. En hou je vast, want dit is een beetje een gruwelijk verhaal. Nadat de kittens geboren waren, was de eerste die geboren was al gebeten door de moeder (per ongeluk denk ik). Wordt ik gisterenmorgen om 5 uur wakker en ik hoor 1 van de kittens piepen (ze liggen pal onder mijn slaapkamerraam op de porch). Dus ik ga kijken. Had die moeder (en ik zag haar kauwen op dat moment) de achterpootjes van dat ene kitten er al af gevreten Misselijk Het kan best zijn dat die kitten niet goed geweest is (mongooltje ofzo). Een paar uur later was er niks meer van dat kleine ding meer te vinden. Ik denk dat ze het helemaal op hebt gegeten. Vandaag neem ik een stel honden mee om ze te trainen. Ik laat mijn Duitse Herders thuis. Die ene Duitse Herder van mij was van het begin al helemaal gek van die kleine poesjes en bleef ook constant waken naast de doos waar ze in lagen. Kom ik vanavond thuis, zijn alle kleine poesjes weg! En mijn vermoeden(weet het bijna 100% zeker) ligt bij de Duitse Herder die daarnaast heeft liggen waken. Je kent het spreekwoord wel; Als de kat van huis is, dansen de muizen...In dit geval was ik dus van huis en heeft die herder van mij de kittens opgegeten. Er lag allemaal vers bloed in de doos. Het is toch wat he... Ik had nooit verwacht dat mijn hond een katten killer zou zijn. Zo zie je maar weer!

groetjes, Caballo


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 05:29

Foei stoute moederkat en stoute hond! Nou ja, je hoefde ze in ieder geval niet meer te voeren die avond denk ik, of hadden ze toch nog honger? *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 06:39

Gruwelijk!!!!! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Ik ben net op zoek naar leuke jonge katjes, ik zou er niet aan moeten denken dat dat bij ons zou gebeuren!!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 06:40

Arghhh!!! Huilen Huilen Huilen wat zielig! (ik=kattenliefhebber) Verdrietig Huilen Verdrietig


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 07:25

Bah! Misselijk wat zielig! Gelukkig ik gèèn kat in huis hebben Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, arjaaaaa, c_alsemgeest, DenieesB, Esther, evelien1000, GrapeshotBot, hooi, IASCrawler, kaatje89, Macs, myk_en_shant, nien81, Pluisje1998, PotjeMayo, RobinSputnik, Rox87, Sjofel, spookyskippy, xSuuzerd, XxLMMxX, Zebrastreep en 84 bezoekers