Laat verslag: Een "dressuurmuts" op visite!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Laat verslag: Een "dressuurmuts" op visite!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 18:33

Ik kreeg namelijk afgelopen zondag en maandag een heuse "dressuurmuts" op visite! En wat voor eentje *LOL*

En wat voor een dagen! Het leek een hele expeditie, het was een hele beproeving, een dagje op een eiland voor Zep!
Harde wind, regen, regen en nog meer harde wind en regen.
Maar ik geloof dat we het ondanks het slechte weer toch best gezellig hebben gehad. Toch Lotje?

Zondagmiddag hebben we Isolda gepest in de buitenbak. En Isolda peste heel komisch terug, ik geloof dat Lotje op een gegeven moment nogal scheef zat van het lachen. Gek paard Haha!
Ik had Isolda eerst even opgewarmd voor haar, net als een echte groom Clown Ze was heel lief en braaf, speciaal om een bokker te laten zien hoe verschrikkelijk lief ze kan zijn. Isolda vind dat ik te negatief over haar ben

Ik heb veel nuttige en vooral hele bruikbare tips en oefeningen meegekregen. Ook nog een beetje positieve opmerkingen, dat doet je goed.
Ik zit dus weer vol energie en goede moed om verder te oefenen. Weet je toch even dat je op de goede weg zit.

Maandagochtend wilden we heel graag een mega-lange strandrit gaan maken, maar het weer liet het ons niet toe.
Regen, regen en veeel harde wind. Helaas is onze stal nog niet klaar, dus geen optie tot rijden.

Dus: Lotje en Jantina in de auto naar Udinde, gewapend met dikke jas en paraplu's.
Natuurlijk stonden Udinde & co. een heel eind verderop en waren we koud en van achteren natgeregend toen we bij ze aan kwamen.
Ik had speciaal een fototoestel meegenomen, maar de foto's zijn niet gelukt. Ik had een foto willen maken van Lotje die over het hek viel, Lotje die platgerend werd door 20 friezen etc etc. maar helaas. Lotje had mazzel Haha!

Udinde vond ons maar gek met die grote dingen boven ons hoofd en was niet zo knuffelig. Zelfs ingeklapte paraplu's werden niet gewaardeerd.
Maar goed, we hebben haar in ieder gevalkunnen vinden en kunnen bekijken, ze deed zelfs nog een stukje draf, dat is echt een bijzonderheid Vork

snelsnel naar de boot, Lotje daar nat en doorregend gedumpt. Arm kind. Komt ze hier voor een prachtige strandrit heb je een hele dag stromende regen

Maar ikvond het gezellig, heb heel veel goede ideen opgedaan en ben weer vol vuur wat betreft dressuurrijden.

Nog even een fotootje van het nieuwe dressuurteam!
Afbeelding


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:42

Ik dacht dat je op Ameland altijd mooi weer had Haha!
Balen dat het de hele dag regende, maar toch hebben jullie je prima vermaakt volgens mij!
Leuk die foto van Lotje op Isolda (ook al zo'n lekker buikje Vork - Isolda dan!!! Kusje ) en jammer dat de rest van de foto's mislukt is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:53

Hahaaaa, toch een verslag! Ik had lekker gewacht tot je terug was Clown

Ik heb me ondanks de regen toch heel goed vermaakt op Ameland. Ben wel flink in luv Lovers met Isolda, wat een dáme is dat zeg! Ze is echt heel goed opgeknapt na het ongeluk, jullie hebben allebei heel veel geluk gehad daarbij.

Maandagmorgen hebben we een heuse "expeditie Ameland" gedaan op zoek naar Udinde. Ik voelde me een beetje Kevin Costner die in Dances with Wolves op zoek gaat naar buffalo's (hoe heten die beesten in het Nederlands?? Verward)

Ondanks de regen een heel erg leuk weekend. Jantina, nogmaals bedankt voor je gastvrijheid. Lachen

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:25

Zep schreef:
buffalo's (hoe heten die beesten in het Nederlands?? Verward)


Buffels Clown

Of bizon trouwens, dat kan ook.

Nulla tenaci invia est via


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 19:32

Buffels.... die hebben we wel gezien Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:55

Klinkt heel erg gezellig.
En jantina, dan nodig je toch (nav je les-topic) toch om de 2 weken een dressuurbokker uit Haha! Heb jij je les en hun een leuke Ameland dag...... Knipoog

:evaw:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 20:09

haha die lotje.
Ik vind je toch wat beter op een sjiek paardje staan hoor!
Grijnz ik weet niet waarom maar deze combinatie ..neeeh Jantina past beter bij Isolda.
Maare Lotje kom je de volgende keer als ik er ook ben? Ik heb nml altijd goed weer op ameland en dan verbranden jantina en ik zelfs dusse dan kunnen we wel een erg gave buitenrit maken (Isolda gaat niet zo hard nml)
nog een maandje dan mag ik weer....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 21:06

Ja idd, Lotje moet op een rank paardje en Jantina op Isolda! Maar jeetje, dacht dat die buik een stuk weg was???

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 21:56

ooops... sja die buik.... Ehm.. dat is Berber haar schuld. Berber doet aan een bepaald zelfvoeder-systeem. Ze is door al haar dikke wintervacht niet meer onder de indruk van stroom. Vervolgens moert ze het stroomdraadje en daar maakt Isolda gebruik van.
En dat in combinatie met wat minder rijden... Boos!
Ik schrok er erg van iig, toen ik haar van de zijkant zag met iemandanders erop. Als je zelf erop zit, zie je het gelukkig niet Haha!
Dan stel ik me voor dat ze verschrikkelijk slank is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 21:59

Ach, dressuurpaarden kunnen wel wat kilo's hebben... Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 22:35

Wat zullen we in dat geval goed worden! *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 22:35

Heee dan maak ik ook nog een kans! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 22:43

Dat vos staat je best hoor Lot!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 11:10

Jaja, de vossen in opmars. Over een paar jaar zie je veel meer vos aan de top. Let maar eens op!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 11:18

Jammer jantina, maar ik heb toch echt een bruine crack op stal staan voor over een paar jaar!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 11:19

Ja maar Jurga, je kan altijd nog verven als het echt te veel opvalt. *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Amazonbot, Floemii, JoyenUnory, Leukertje, Miiej, Vagabondo en 8 bezoekers