Gaan er nog mensen op paardrijvakantie......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 13:32

en zoja , waar naar toe.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 13:41

Als alles doorgaat met Restar, de conditie in orde is en de eigenaars het ermee eens zijn, gaan mijn zus en ik op trektocht een week ongeveer in de omgeving van Drenthe.

Weet nog niet precies waar enzo, maar dat moeten we allemaal nog uitzoeken. We blijven dus in de buurt en gaan met eigen paarden.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 14:06

Over 2 jaar ga ik met een vriendin op vakantie naar zee met onze pony's.
We zouden met Pinky en Marjon gaan, maar ik denk dat het een jaartje later wordt en dat het Pinky & Mysty wordt *LOL*
Lijkt me echt gaaf, lekker over het strand wandelen...
We hebben verder nog niet echt geinformeerd, omdat het toch nog zeker 2 jaar gaat duren...
maar dit willen we al zo lang, we hebben elkaar toen afgesproken om te gaan zodra Pink ingereden is..... Nog evn gedult hebben voor ons dus Lachen

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 14:26

Mijn vakantie wordt ook een paardrij vakantie!! EEn wedstrijdweek in Almelo met nog 4 meiden dus daar heb ik wel zin in!!

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 20:27

Nou, ik ben net terug van een weekendje weg met de paarden, dat beviel hardstikke goed. We zijn met twee van de paarden met het wagentje weggeweest. Misschien gaan we ooit nog wel met drie, en dan een onder het zadel, maar dat zien we dan wel weer. Dit was iig leuk genoeg om te herhalen in augustus. We gaan dan de week waarin ook de 8-kastelenrit in vorden valt.

Groetjes Patricia

P.S. we zijn dus in de achterhoek gebleven

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 20:55

Over een paar weken ga ik weer naar Malaga. (spanje) Ik heb daar 8 maanden Spaans gestudeerd en gewerkt bij een manege/handelsstal. Een vriendin van mij woont daar nog, met haar paarden en alle andere beesten. Ik ga er ieder jaar naar terug en dan heerlijk elke dag door de bergen rijden. Het is super mooi daar, heerlijk weer en geweldige paarden, wat wil je nog meer!

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 21:10

Misschien wel. De veearts heeft me het wel geadviseerd, dus ik ga wel een weekend. Verder vraag ik me af of die show in Wales nog doorgaat; Hieke? Ik wilde daar eigenlijk wel heengaan.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 21:26

ja ik ga naar de hazelhorst in den ham
groetjes heleen

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 08:09

Over 4 weken ga ik met mijn 2 paarden naar texel, om daar 6 weken toeristenritten te begeleiden en ponykampen te begeleiden. Eigenlijk is het dus werken, maar ja, het is zó leuk dat ik het niet als werk zie!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 08:23

Ik ga in augustus met een vriendin 2 weken passen op een springstal in Brabant en we nemen onze paarden mee. Lekker in de bossen rijden dus!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:44

Wij knokken er nog om of het Brabant wordt (Loon op Zand) of de Veluwe. Strand is voor ons geen optie, dat doen we al vaak genoeg tussendoor (ik ben een hele erge bofkont!)

Sonja

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:01

Ik zoek voor de komende tijd een baan in de paardenbranche, dus mijn vakantie zal hopenlijk uit werken bestaan!
En verder zal ik lekker buitenritjes rijden op Muzefee. *LOL*

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:11

Ik wil met mijn vriendin en onze vriendjes! We gaan dus met z'n vieren en de twee paarden gaan ook mee! We gaan naar Hoenderloo (of daar in de buurt) We slapen in de stacaravans van familie en stallen de paarden bij de plaatselijke manege tenminste die moeten we nog vinden... De mannen gaan lekker mountainbiken en wij lekker rijden. Ideaal toch! En het kost ons zowat niets.. Ik heb er nu al zin in...

Doeg

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:29

ik zou eigenlijk met kenzo gaan , op paardenkamp bij manege Bergemo (centerparcs hijderbos) dat is in Brabant tegen de duitse grens aan, ik heb daarheen gebeld en gelukkig kan ik nog mee op een manegepaard! misschien mag ik kenzo meenemen die staat nu op een arabieren fokkerij hahaha mijn hengst!

-x- lynn

Love you all!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:31

Dat klinkt ook leuk!! Kan me voorstellen dat je daar heel veel zin in hebt. Ideaal als jullie vriendjes ook met elkaar kunnen opschieten!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:56

Ik ga ponykampen begeleiden.
Is ook wel gaaf.
Alleen......er zal niet veel van rijden komen denk ik.
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 16:06

Wij gaan een weekendje (4 dagen) kamperen met 12 man, 3 honden en 6 paarden.
Vriendengroepje van de rijvereniging. We gaan naar De Heksenlaak in Barchem, ik heb er nu al zin in...

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 17:02

Ik ga 2 weekjes ongeveer naar Oostenrijk.. Elk jaar gaan we daar naartoe Cool Heel cool..
Midden in de bergen.. in een hotel met een haflinger-fokkerij erbij.. en daar heb ik dus altijd mijn eigen verzorgpaardje Lovers

HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:31

Ik ga morgen voor een week naar stal Foxan met onze 3 Yslanders. Zelf slaap ik dan in de camper en help mee op het bedrijf. Verder natuurlijk veel rijden en vooral veel oefenen voor de komende wedstrijden, o.a. NK in Buggenum (ligt in Zuid Brabant). Iedereen veel plezier met zijn vakantie!!!

Groetjes van Heleen.

Have fun with Icelandic Horses!!!

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:43

Hoi,
Mijn ouders zijn nu op paardrijvakantie! Ergens in Frankrijk ik geloof de jura of zo en ze maken een trektocht, elke dag 5 uur rijden of zo van hut naar hut! Ik ben benieuwd hoe ze thuis komen! Ik vind het wel heel gaaf voor ze!
Danielle

***Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard***

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:46

Ik ga een summercamp leiden, bij de afdeling paardrijden ben ik ingedeeld. Dus alles met paarden en kinderen doen Lachen Daarna touren door Amerika en daar kan ik een trektocht door de Blue mountains maken, wat ikd enk ik wel ga doen!! Lachen


geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:47

Wij gaan met zijn zevenen een deel van de Veluwetrail rijden. We gaan een week en overnachten op de verschillende maneges onderweg. Lijkt me harstikke gaaf.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Frieke84, josien_m_, Loretta, Mark0919 en 35 bezoekers