Kleine overwinning

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-01 09:16

Gisteren wist ik dat er op de manege niet veel tot niks te doen zou zijn. Er waren 2 kinderen in de grote bak aan het rijden dus dat vond ik wel fijn. Ik heb nl een hekel aan om alleen te rijden en er niemand is die iets ziet stel dat ik er langs lig, kan altijd gebeuren ook al heb ik het braafste paard van de wereld. Barbiano was heel fris het was nogal koud in de bak. Na een half uur rijden gingen de 2 meisje uit de bak dus ik was helemaal alleen. Terwijl hij eerst zat te klooien en niet aan de teugel wilde was hij nu een stuk braver en heb ik lekker nog een kwartier doorgereden. Voor mezelf een kleine overwinning en weer meer vertrouwen. Vanavond gaan we proberen om Barbiano's staart te wassen maar hij vindt de wasplaats niet leuk. Niet eng maar hij heeft er gewoon geen zin in en mijn vriendje komt vanavond helpen dus duimen svp. Groetjes Lisette


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 13:40

Ik vind alleen zijn in de bak ook maar reuze ongezellig. maar als je alleen rijd gaat het vaak veel beter. ze luisteren beter, je hoeft niet op te letten

af en toe dus ook heel erg fijn. maar wel ongezellig..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-01 13:56

Klopt maar er was helemaal niemand de kantine was gesloten etc. In de bak alleen is super is hij ook niet zo snel afgeleid maar ik heb zelf liever het gevoel dat als er iets gebeurd iemand het ziet. Maar alles was goed gegaan dus. En die meisjes die waren in de bak een proef aan het voorbereiden. Dan moet ik de hele tijd opletten waar ik rij ben ik al niet zo goed in. Maar ja het ging super dusssss..... Barley is trouwens heel mooi.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gittta, waikiki_6 en 3 bezoekers