Me is in Love!! Met Ulbe!! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Me is in Love!! Met Ulbe!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 09:59

Ik ben gisteren voor het eerst alleen naar Ulbe geweest en heb echt heeeeeeeerlijk gereden!

Ik ben hem eerst uitgebreid aan het poetsen geweest, daarna op mijn gemak opgezadeld en naar de kleine binnenbak.

Heb hem eerst linksom een beetje losgewerkt en toen dat beter ging een beetje gedraafd enz.. Zijn voltes werden zowaar gewoon een beetje rond ipv vierkant.. Nou, toch niet slecht he?

Hij kan zelfs wijken voor de kuit, wat voor jullie misschien niet zo bijzonder is, maar wat ik wel heel erg leuk ( en knap ) vind.. Haha! Rechterbeen deed hij het heel makkelijk, maar linkerbeen kostte hem nogal wat moeite.. Scheve mond

Verder.. Ik ben dus helemaal in love! Wat een onwijze kanjer is het joh! Uiteraard is het nog heel erg aftasten wat hij precies wil enz.. Maar hij is voor een hengst echt onwijs makkelijk.. Haha!

Ik kijk nu alweer uit naar de volgende keer.. Haha!
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 17-10-02 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:23

Is het nou Ulbe Fan It Suderein?

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 10:25

Dees schreef:
Is het nou Ulbe Fan It Suderein?


Heb het nog niet kunnen vragen aan Jos.. Als ik hem weer spreek via de mail zal ik het hem vragen, oke? Haha!

Ik weet wel dat Jos hem in Mijnsherenland heeft gekocht ( als ik het goed onthouden heb ) Hij is 4,5 jaar oud.. Haha!