Bieden???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 17:18

Wahaha hebben jullie dat ook ooit? dat je lekker aan het wandelen of rijden bent ofzo en dat er mensen je aanspreken die zeggen dat ze je pony wel willen kopen of een bod doen? Kvind dat echt zo geining! Kheb het nu al een paar keer meegemaakt echt leuk!

Eerst een keer bij mensen van het kamp, zo van Oh wat een leuk paardje, is wel iets voor mn dochter! is ie te koop???

Toen een (hele) tijd later was ik ook aan het wandelen, stopte er een auto, deed het raampje open en zei: Was kostes das Pferd???
whahaha ik had echt LOL

En vandaag ook nog toen we bij Ruyters stonden vroeg ook een man offie te koop was, was wel leuk voor zn zoontje!!!

Ik zeg niet dat dat 'gebied' echt serieus is hoor, maar tgeeft me toch wel dunk over Pinkje, hihi. Vink echt heerlijk als iemand zegt dat ze Pink mooi vinden ofzo!!! Lovers

Groetjes Kim!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 19:54

Vinnik ook zo leuk!!!!Bij onze oude stal zei niemand dat, was spot alleen maar 'die pony' tussen de grote paarden Haha! . nu hoor ik echt van iedereen oh wat een mooi hoofdje!wat een leuke pony enz enz. Zelfs Lamber is helemaal weg van Spot Haha!

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 20:36

harstikke leuk toch, het is ook zo'n mooie pony!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Jihama, kaatje77 en 36 bezoekers