M'n account overgenomen :\

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

M'n account overgenomen :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 20:06

Ik baal hier echt van, en is een beledingend pbtje naar iemand gestuurd onder mijn naam Boos! me paarden info is weggehaalt Boos! en mijn wachtwoord was veranderd Boos! en mijn hele inbox is leeggehaalt Boos!

Ik vind dit echt een rot streek, en diegene die dit gedaan heeft vind ik in en in triest Frusty Gelukkig had ik op tijd door dat mijn wachtwoord was veranderd.

[edit:BartVB]Titel[/edit]



Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 20:07

Wat een kinderachtige rotstreek... Kan Bart niets voor je betekenen??

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 20:09

Die had me al een email gestuurd met mijn veranderde wachtwoord, echt allemaal letter gewoon ingetypt aH1h6f27 zoiets, maar me inbox en me paarden info is gewoon weggehaalt kan niet meer terug gehaalt. Boos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 20:10

oliebol mijn avator ook Boos!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 20:36

Bart kan toch zien op welke ip adressen er met jou naam is ingelogd? Stuur hem even een pb-tje met dit verhaal. Denk dat hij het ook niet leuk vind en er iets aan wil doen.
Dat wachtwoord kreeg je automatisch, denk ik. Dat is volgens mij niet van Bart persoonlijk.

זכור

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 20:45

Zoals ik Avantilover al eerder zei kan ik hier maar weinig medelijden mee hebben.. Het wachtwoord dat ze had was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel simpel.

Mensen.. Zorg aub dat je een beetje een sterk wachtwoord hebt en niet iets dat een kwaadwillend persoon in 2x kan raden. Thanks!

Tja, blijft banketstaaf allemaal maar is nu weinig meer tegen te doen Scheve mond

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 22:29

Haha! Ja okee heel simpel, raad maar eens. Maar het is toch erg rot en helemaal dat mijn pbtje's allemaal weg zijn. Maargoed ik ben zelf ook niet al te slim geweest nee, maar hoezo zou mijn persoonlijke info niet weggehaalt zijn terwijl paarden info enzo wel is weggehaalt Verward

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 22:32

Huilen Huilen Huilen Boos! Boos! Boos!

Alle mensen op mijn msn zijn weggehaalt ik kan wel janken Huilen Verdomme van heel veel mensen van de vakantie ook enzo Huilen O dit is echt zo triest! Verdrietig

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:42

Ik denk dat ik maar eens een password cracker los ga laten op de Bokt database en de mensen met een 'slecht' wachtwoord maar eens een mail ga sturen Scheve mond Niet handig dit soort dingen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 23:43

Goed idee Bart, ben blij dat je er toch wat mee kan, maar volgens mij was het duidelijk op mij gericht en niet zomaar iemand.
Er stond ook ineens tussen mijn persoonlijke info dat ik 100 kilo weeg! Moest toen toch wel ff lachen, zo triest Misselijk

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 07:13

Ik heb mijn wachtwoord maar even verandert voor de zekerheid Haha!

* To Belg, or not to Belg *

Annabelle

Berichten: 539
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Spijkenisse en Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 07:56

Echt poedersuiker, ik hoop dat het je niet nog een x overkomt!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 08:25

sja, maar je bent hier toch niet op dit forum om elkaar onder de gordel te steken vind ik. Al is het wachtwoord simpel, het misbruiken van andermans profiel vind ik erg laag bij de gronds. Figuren die dat doen moeten eigenlijk maar een ban krijgen.

De hond is de betere mens

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 08:27

ik sluit me volledig bij Desiree aan
Het is toch absurd als mensen zich daarmee bezig houden. Boos!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 08:31

Jeetje.. Volgens mij is mijn wachtwoord niet te kraken trouwens.. Scheve mond Maar dat weet ik ook nooit zeker.. Scheve mond

Misschien is het wel oke om een wachtwoordkraker los te laten Bart.. Dan weet ik namelijk of mijn wachtwoord nog wel oke is.. Scheve mond

Lydia, ik vind het een rotstreek wat ze geflikt hebben hoor! Boos! Waar halen ze het lef vandaan! Boos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 08:33

Desiree schreef:
sja, maar je bent hier toch niet op dit forum om elkaar onder de gordel te steken vind ik. Al is het wachtwoord simpel, het misbruiken van andermans profiel vind ik erg laag bij de gronds. Figuren die dat doen moeten eigenlijk maar een ban krijgen.


En ik heb al een goed vermoede wie het heeft gedaan. Scheve mond Maargoed kan je nooit echt zeker weten

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 08:37

Tallie1979 schreef:
Jeetje.. Volgens mij is mijn wachtwoord niet te kraken trouwens.. Scheve mond Maar dat weet ik ook nooit zeker.. Scheve mond

Misschien is het wel oke om een wachtwoordkraker los te laten Bart.. Dan weet ik namelijk of mijn wachtwoord nog wel oke is.. Scheve mond

Lydia, ik vind het een rotstreek wat ze geflikt hebben hoor! Boos! Waar halen ze het lef vandaan! Boos!


Waarschijlijk wist diegene me wachtwoord al, had genoeg vertrouwen in diegene om het te vertellen. Frusty
Ja het echte is nog dat al mijn mensen uit mijn man lijst zijn weggegooid, als jij er ook in staat weet ik niet zker, maar dacht het niet he, voeg me anders maar ff toe.

Ik kan wel een profiel van de dader maken Cool Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 08:43

Echt bijdehand zeg. Sorry hoor maar dat soort dingen doe je gewoon niet. We zijn hier toch allemaal voor de gezelligheid Verward

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 09:03

Oh Meis... Wat erg!

Ik vind het erg kinderachtig van degene die dat doet! Maar ja zoals zovelen al zeggen Tis absurd!

....

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 09:20

Ja idd, maar het weet aboluut absoluut dat jij het niet was echt Lachen

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 09:21

gelukkig Haha!

....

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 09:49

avantilover schreef:
Waarschijlijk wist diegene me wachtwoord al, had genoeg vertrouwen in diegene om het te vertellen. Frusty


Je moet NOOIT iemand een wachtwoord vertellen. Echt niemand. Heb het nu bij meerdere mensen om mij heen gezien. Hebben in vertrouwen een wachtwoord aan iemand verteld, en vervolgens gebeuren er hele vervelende dingen. Gaat niet alleen over Bokt-accounts, maar over allerlei wachtwoorden.

Dus, gewoon NOOIT vertellen. Wat heb je er ook aan om het te vertellen? Is nutteloze informatie als je het mij vraagt!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 09:54

Ja kan het bijv. vertellen omdat je advator niet lukt, foto's niet en dat soort dingen Lachen
Maar ik zal het nu echt niet meer zo vertellen maar sommige mensen kan je echt 100% vertrouwen he marlien;)
Maar ik heb ook gelijk overal mijn wachtwoord veranderd.

Nouja in ieder geval een hele goede les.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:57

Ook ik heb mijn password maar even veranderd Haha! Nu maar hopen dat ik hem zelf nog kan onthouden...*grinnik* Maar wel heel flauw idd...enne...in het vervolg voor de zekerheid ook maar de gegevens van alle leuke mensen op je msn ergens opschrijven...dan kan je ze iig opnieuw toevoegen. Vingers aflikken

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 11:07

haha, tja zijn er zoveel ik had er 90 en nu 20! Weet echt niet meer wie allemaal. Maargoed ik ga wel ff iedereen vragen om me weer toe te voegen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Fly_high, Gwenvd, Igniss, meintje, Momo94, moOby, Muurp, Ninouschka, NogSteedsGek, Ookami, Sababber, thirteenn, Traiectum, xoranlover, Zebrastreep en 62 bezoekers