Geen Yellow maar Shanaia :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 21:19

Tja... Hoe erg het ook klinkt bij een Welshje, het veulen van Marjon heet toch echt Shanaia Misselijk

Nou, liever niet...
Maar vandaag waren we bij Marjon, en vertelde ik tegen Wilma "Yellow heeft iets met haar hoofdje gedaan" (ze had een korst op dr hoofdje, waarscheinlijk in het draad gelopen?!) en toen zei ze: "Ik vind het niet leuk dat jullie haar Yellow blijven noemen, 2 namen heeft geen zin"

De laatste tijd zijn Wilma en Lamber zo aan het zeiken. Ik weet niet wat er is, maar sinds dat nieuwe veulen er is zijn ze veel terughoudender naar ons. En dan ook nog dat gezeik over Mysty erbij. dat ze eigenlijk niet weten of ze haar wel willen verkopen en ons steeds in die waan laten. dan zegt Wilma weer: Nog even geduld hebben meiden. Enz enz... Ik weet echt niet meer wat ik van hun moet denken/verwachten hoor. Als ze zo doorgaan bieden Inge en ik 1000 piek op Mys en komen we daar nooit meer terug! Dan zullen ze eens merken hoe ze ons missen, zelf kunnen ze Marjon niet aan!

Tis een schattig veulen maar ik heb nu al genoeg van dat beest!
Sorry hoor, dat ik nu zo fel reageer, maar ik kan het gewoon echt niet velen! Ik baal er zo van hoe het nu moet lopen!

Kim....

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:59

Ik begrijp wel dat je zo boos reageert. Zou ik in jouw situatie ook doen. Ik hoop dat jullie Mysty kunnen kopen!!! Ik duim voor jullie!!! Sterkte verder.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:15

Ik zou ook zo kriebelig worden hoor. Stomme lui. Is echt vervelend zo. Sterkte ermee. En bok het meer lekker weg!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:29

zucht... maar jah.. wa moet je daar nou ign mee?! Probeer je iig beetje in te houden tegenover hun... ook al raak je daar tegenover hun keertje heel geirriteerd.. (wa'k heel goed zou begrijpen.. Scheve mond\)

want ben bang dat als er zometeen "ruzie" ontstaat tussen jullie.. dat je Mys helemaal nie krijgt..

Probeer nog vol te houden meis..

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 15:45

Ben het met Bart eens... ik zou als ik jou was ook ff de sfeer proberen goed te houden, want als er maar een klein beetje irritatie ontstaat kunnen ze al snel denken "Ik kreeg een bod van de mensen van twee straten verderop, dan verkoop ik Mysty wel aan hen!". En dan zit je natuurlijk.
Bij mijn vorige verzorgpaard had ik regelmatig dat ik mezelf in moest houden om ervoor te zorgen dat de sfeer goed bleef.
Zelfs als je weet dat het jouw schuld niet is, dat jij het goed bedoelt, dan nog zul je wel moeten om Mysty niet alsnog kwijt te raken toch?
Heel veel sterkte en hou vol. Wat je bijvoorbeeld kunt doen: als jullie Mysty krijgen dat jullie dan ook nog eens in ruil daarvoor iets anders doen, bijv. het veulen handtam maken? En alvast goed leren naast je te lopen aan het halster? Of deden jullie dit al?
Hou vol, met enthousiasme en vriendelijkheid kun je een eind komen, ook al zijn ze nu nog moeilijk aan het doen.
Doei! Dorine.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 15:51

hoi!

Bedankt voor jullie reacties...
Ik zou niet weten wat we dan voor ze zouden kunnen doen.. Marjon hebben we 'lief' gemaakt (vroeger ging je erop zitten en lag je er in no time naast), Pinky hebben we opgevoed, Mysty hebben we allesgeleerd wat een veulen kan, en als hij gewoon normaal doen, zoals ze altijd gedaan hebbe, maken we van shanaia ook een super lief paardje...
Dat zijn we natuurlijk ook van plan, maar als ze nu ineens zo gaan doen, terwijl we 3 jaar zo goed voor die beessies zijn geweest, weet ik het ookniet meer!

vandaag heel lang met Inge gepraat en allebij waren we het erover eens dat als dit nog lang duurt dat we er weg zijn... Het lieft met Mysje natuurlijk, maar ik voel me er ineens (sinds dat veulen) niet meer/minder welkom...

Ja i probeer zo aardig mogelijk te doen... Maar ik wil gewoon zo gaarg weten waar we nou op kunnen rekenen! Willen ze mysty over een maandje weg doen? Of over een half jaar? Of als het volgende veulen er is? Of toch niet??? Ik weet het gewoon echt niet meer en wordt er zo moe van...
Maar ja... Kzie wel...

Groetjesss

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, c_alsemgeest, Ilona__, Linde_C, MairiMacBran, Molfre, RenateHidden, Ubermetrics, xPearl en 26 bezoekers