zadelmaker en paardenfysiotherapeut

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

zadelmaker en paardenfysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 18:59

Hallo,
Mijn paard heeft dus last van zijn rug.(Zie medisch: paard last van zijn rug) ik wil graag nog een zadelmaker er na laten kijken.
Bij ons in de buurt zit er eentje in Bladel en een in Nuenen. Kent iemand die? Enals je die kent heb je er goede ervaringen mee?
Ik ben ook op zoek naar een goede paardenfysiotherapeut maar ik weet niet waar ik die kan vinden. Weet iemand een goede, die aan huis wil komen en in de buurt van Brabant woont?
En wat zijn ongeveer de kosten van een paardenfysiotherapeut?
Dit waren een hoop vragen en ik hoop dat er een hoop mensen zijn die hier iets van weten!
groetjes marlon



Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:23

Bedoel je Ruyters in Nuenen? Dat is de lokale ruitershop en daar heb ik mijn tweede hands zadel ook gekocht.

* To Belg, or not to Belg *

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 21:04

hoi,
Ja dat klopt!
Ik heb gewoon in het telefoonboek naar zadelmakers gekeken en daar stond deze dus bij.
Is het een goede zadelmaker?
groetjes marlon

Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 21:36

Daaleman is een goede zadelmaker, die woont in Empe maar reist door heel Nederland.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 21:52

Ik weet een hele goeie in Meppel.
Je moet er wel voor naar Meppel reizen met je paard.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:18

Irmgard Michielsen is een hele goede. Neemt er echt rustig de tijd voor. Was bij mijn paard 1,5 uur bezig met onderzoeken. Kostte E85,-. als ze denkt dat de (rug)problemen door jou manier van rijden komen, wil ze zien hoe je rijdt en geeft ze jouw en evt. je instructeurs tips hoe je dit kunt oplossen/voorkomen.

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:18

Irmgard Michielsen is een hele goede. Neemt er echt rustig de tijd voor. Was bij mijn paard 1,5 uur bezig met onderzoeken. Kostte E85,-. als ze denkt dat de (rug)problemen door jou manier van rijden komen, wil ze zien hoe je rijdt en geeft ze jouw en evt. je instructeurs tips hoe je dit kunt oplossen/voorkomen. kijk eens op www.fysiotherapie-paard.com

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 13:30

hallo,
Ik zoek dus een zadelmaker en een fysiotherapeut die aan huis komen!
Ik heb namelijk geen trailer.
En kan je een fysio wel laten komen als je geen verwijzing van de dierenarts hebt? Ik weet dat niet zeker
Ik wil eerst een zadelmaker laten komen maar het moet dus wel iemand zijn die aan huis komt. Dus die aan de andere kant van het land wonen.
Ik woon namelijk in Eindhoven.
groetjes marlon

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 14:53

Ik heb je een pb gestuurd.

* To Belg, or not to Belg *

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 18:43

De fysio die momenteel mijn paard onder behandeling heeft, komt gewoon naar stal toe. Het eerste onderzoek van anderhalf uur kostte bij mij 70 euro, de vervolgbehandelingen van ongeveer 40 minuten kosten 35 euro.
Ik krijg ook uitgebreide uitleg over hoe ik mijn paard zelf kan masseren, stretchen enzovoort. Maar de fysio die bij mijn paard komt, komt uit Almere, is dus te ver weg. Verder zijn er best veel zadelmakeres die bij je op stal komen. Je moet gewoon eens informeren bij de ruitersportzaken/zadelmakers bij jouw in de buurt. Maak een praatje met de zadelmaker, vertel wat je probleem is. Dan merk je snel genoeg of hij/zij je verder kan helpen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikbencarmen en 111 bezoekers