Help, kramp in mijn rug

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Help, kramp in mijn rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 18:22

Ik heb een soort kramp gekregen net onder mijn rechterschouder. Heel irritant, het doet zeer als ik zit en het doet zeer over mijn borst als ik diep ademhaal. Het lijkt vanonder mijn rechterschouderblad te komen, achter op mijn rug dus maar als ik diep adem doet het zeer aan de voorkant, onder mijn rechterborst.

Wat kan ik doen? Ik probeer al te ontspannen, typ dit ook met links...Of ik nu recht op zit of voorover zit, het blijft au doen. Grmbl. Ik heb al geprobeerd door wat lichte gymoefeningen het los te krijgen, warme douche en ibuprofen (spierverslappend).

Het is begonnen met rijden terwijl ik plawerk deed (dus erg bezig was met nette passen af te maken wat we moelijk vinden). Maar ik heb al een paar dagen een zere nek/schouders door te ingespannen achter de computer te zitten.

Ik weet nu echt niet meer hoe te zitten dus ie weet hoe ik het los krijg?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 18:25

Katrien wat hadden we nou afgesproken
Pablo en jij zouden allebei beter worden!

Misschien een hete douche (of bad) nemen?
Maurice een massage laten geven?
En even niet meer bokken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 18:34

Cody schreef:
Katrien wat hadden we nou afgesproken
Pablo en jij zouden allebei beter worden!

Dat zijn we ook, heb gewoon even verkeerd bewogen. Schijnheilig


Citaat:
Misschien een hete douche (of bad) nemen?

Ga zo denk ik nog eens douchen maar.

Citaat:
Maurice een massage laten geven?

Die zit voor zijn werk een nachtje in een hotel in A'dam

Citaat:
En even niet meer bokken

Doe ik al met links Lips are sealed


Reddy007: Ik heb vanochtend nog fysio gehad voor mijn ruiterspier maar ja, niet voor mijn nek,schouders natuurlijk.

Het lijkt niet vanuit mijn nek te komen. Meer alsof ik heel erg mijn heup heb ingetrokken en daardoor mijn schouder naar beneden heb gedrukt Verward
Ofeningen voor mijn nek heb ik al geproberd maar dat helpt niet. Ik heb vroeger een slast gehad van mijn nek en de oefeningen die ik toen van de fysio kreeg heb ik gedaan maar brengen geen verlichting.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:21

Pff, succes dan Reddy!
Ik heb vroeger ook veel rugproblemen gehad maar dat kwam door scheve wervels, dit voelt echt als een spierkwestie.

Net heb ik 20 minuten voor een infrarood lamp gezeten (hadden we nog in de kelder staan gelukkig) en dat hielp heel behoorlijk. Ik voel het nu nog maar een beetje. Alleen diep ademen doet nog zeer.
Morgen moet ik 5 uur in de trein zitten dus dan zal ik maar wat ibuprofen uit voorzorg meenemen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Corien_, DotBot, DWitzel, Facebook, fleurtjeuh, Hootje, Silenna, tessaaa24, Urona447 en 160 bezoekers