'koeien dodelijk mishandeld in Aken' .......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 12:40

Niet te geloven he, alweer dierenmishandeling. Wie doet er nu zoiets. Altijd hetzelfde liedje, weerloze dieren die zich niet kunnen verdedigen. Als ik zo iemand tegenkwam he, dan was ie nog niet jarig....

Aken. In het Akense stadsdeel Laurensberg hebben onbekenden twee koeien zodanig mishandeld dat de dieren hun verwondingen niet overleefden. De eerste koe werd op een weide de schedel ingeslagen. Het dier werd zwaargewond aangetroffen door de eigenaar, die de politie verwittigde. Die moest met een pistoolschot de koe uit haar lijden verlossen. De tweede koe, die DRACHTIG was (!), werd herhaaldelijk met een mes gestoken. Ze bloedde dood op de weide. De politie onderzoekt nog of er een verband bestaat tussen beide feiten.


ERG HE..... Boos! Huilen

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:00

Dit is wel weer heel erg!!
Wie doet er nou zoiets walgelijks, van mij mogen ze die mensen flink laten lijden!!


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:30

bah wat vies. ik op hoop dat t dezelfde is. anders heb je 2 van die sick minds op de wereld lopen een vind ik al genoeg. walgelijk gewoon

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:35

jezus... Sorry, maar hier zijn toch geen woorden voor?
Als ik me al serieus afvraag hoe getikt mensen moeten zijn om op minieme afstand langs mij en mijn paard scheuren zijn? Dit is gewoon te erg. Hoe kun je zo ziek zijn? Ach, ben allang blij dat ik me dat dus gewoon niet kan voorstellen. Gadver!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:40

Ik durf niet amper de nageltjes van mijn vogeltje te knippen. bang dat ik zijn adertje raak. Laat staan dat ik een mes in een koe durf te steken. Dan ben je toch wel heeeeeel erg ziek in je KOP (dan heb je geen hoofd meer.)

:evaw:

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:33

BAH hier zijn geen woorden voor Boos! Boos!
Ik heb er kippevel van en ben gelijk misselijk... Misselijk arme koeien Verdrietig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:53

Dat vind ik echt gemeen.
Ik zou mijn beesten niet meer in een afgelegen wei durven zetten. Boos!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 19:25

Ik snap dat nou niet he... Ik kan me daar zo kwaad om maken Boos! Boos! Laten ze het maar eens bij die koeien van ons proberen, die zullen ze wel eens effe een lesje leren Extreme duivel Die schatjes van mij daar kan je niet zomaar bij komen en al helemaal niet als ze kalfjes hebben, hehe... Dus met dat weerloze valt het wel mee denk ik. Die van mij zijn dan alleen vleeskoeien en geen melkkoeien en die zijn ook niet zo tam als melkkoeien. Ik ben zelf ook al een keer te grazen genomen door 1 van onze koeien toen ik notabene op m'n paardje zat Verward Maaruh... ik snap niet wat mensen bezielt om beesten te mishandelen. Wat voor lol beleven ze daar nou aan? Zulke lui (als ze ze pakken) moeten ze ophangen aan de hoogste boom.
groetjes, Caballo

PS. Oja, hoe krijgen ze het trouwens in Godsnaam voor elkaar om die schedel in te slaan? Daar is toch heel wat voor nodig om dat te doen...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Caballo op 2001-06-12 20:28 ]</font>

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 08:14

Ja Coco, dat heb ik dus ook. Ik ben blij dat mijn Tonko op een manege staat. Ik vertrouw het toch niet helemaal alleen in een wei... Door dit soort dingen dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, BingBot, IASCrawler, SemrushBot en 7 bezoekers