ff geen paardje rijden voor mij!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:06

Aaaah dat is klote! Veel sterkte en beterschap he!

Hopelijk klim je snel weer op je paardje..

Het leven is een gebakje!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:32

O wat erg voor je zeg, en heel erg balen, hopelijk gaat het nu dan einedelijk eens helemaal over of zou je eraltijd last va blijven houden?

Nou heeel veel beterschap en hopelijk zakt de pijn wat, neem anders nog een pijnstiller ofzo.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:52

balen zeg!
Echt heel oliebol.
Ben je ermee naar de dokter geweest. Als je spieren vast'gesprongen'zijn wil de eerste paar dagen een spierverslapper wel helpen!
Beterschap!

:evaw:

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 08:30

Ahh.. balen zeg!!
In iedergeval, veel sterkte en beterschap!

"What we call human nature, is actually human habit.."


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 14:03

he dat is vervelend. Ik heb het ook al eens meegemaakt. En dat ik mijn rug gebroken had helpt ook niet echt. Ik ben nu alweer bijna een jaar pijnvrij. Hopen dat dat dus zo blijft.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:42

Reddy007 schreef:
ja inderdaad heike! dat was helemaal vervelend! ik kon het niet laten omvandaag even op obias te stappen! ik heb een stukje met bodyprotector langs de weg egstapt! met moeite moet ik zeggen! maar ik kan nu alweer een beetje normala zitten!
vanavond naar de fysio


Pijn is een waarschuwing van je lichaam dat er iets kapot is. Probeer daar naar te luisteren want anders zit je straks nog veel langer in de ellende. Ik weet ook hoe moeilijk dat is ben zelf net zo eigenwijs. Knipoog

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 18:32

Misschien naar een chiropraktiker. Ik heb er altijd heel veel baat bij evenals een aantal mensen in mijn omgeving. Zo;n man / vrouw kan echt wonderen verrichten. Sterkte.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:20

"Troost" je... acute pijn in de rug gaat meestal binnen een aantal dagen over, of het gaat beter. Pas maar op dat het niet chronisch word! Ik heb dus ook te lang met klachten rondgelopen en heb 4 maanden niet mogen en kunnen rijden. Inmiddels heb ik de draad weer opgepakt. Het enige -naast de hele medische molen waar ik door geweest ben- wat hielp, en waar ik nog steeds bij loop, is een chiropraktor. Sterkte!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 21:27

O das inderdaad balen. Vreselijk. Nou ik hoop dat het snel weer bijtrekt en dat je snel weer kunt gaan rijden. sterkte

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:47

Gewoon even rustig aan blijven doen. Ik heb afgelopen voorjaar een ongeluk gehad en drie maanden niet kunnen rijden. Ik weet echt hoe moeilijk het is maar als je het forceert dan ben je nog veel langer bezig om alles weer op orde te krijgen.

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 15:13

Ga naar de drogist en haal een spuitbusje Perskindol. Machtig spul voor spierpijn. Ook als je voor smeersels als algesal en dergelijke overgevoelig ben zoals ik, kan je die perskindol heerlijk spuiten. Het gevoel wat het geeft is een wisselwerking van koude en warmte op de pijnlijke plek. Na een paar dagen is het over. Voordeel van spuitbus is dat je geen vieze handen krijgt, en je hoeft niet aan je gevoelige spieren te komen. Het is overigens ook in smeervorm in een tube te koop.

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie