inbraak auto, paardenspullen weg....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

inbraak auto, paardenspullen weg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 10:32

Heb gisteren ruim een uur op het politiebureau gezeten om aangifte te doen voor inbraak in mijn Renaultje 5... (tweede keer al in 1 jaar...)

Kwam uit me werk, kon lekker een uurtje eerder weg, stapte nietsvermoedend in me auto en tijdens het starten van de motor hoorde ik het geluid van buiten opeens heel dichtbij... Dus ik kijk naar achteren: ligt me hele achterbank vol me glas en in 1 seconde denk ik: Sh*t, me paardenspullen zijn weg.... Boos!

Hebben die Kl**tzakken me ruit ingetikt en een tas vol met paardenspullen meegenomen. Boos! Nou daar ging me avond... Eerst naar huis, om me autopapieren te halen (die ik achteraf niet eens nodig had) en toen me tijd verspillen aan een ellenlange aangifte, wat waarschijnlijk toch niets oplevert. Natuurlijk kwam het ook nog eens op dat moment met bakken uit de hemel zetten, dus me hele achterbank zeiknat.

Ik kan hier zo van balen... Ze moeten gewoon met hun poten van me spullen afblijven!! Zo zinloos, me autoradio (gelukkig) laten zitten (had ik verstopt), maar een tas met waardeloze spullen (voor een ander, wel waardevol voor mij) meenemen....


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 10:39

Wat vervelend zeg!! Mijn vorige auto is een keer gestolen, ik vond hem zelf terug na ongeveer een week en alles lag er nog in, rijlaarzen, andere paardenspullen en zelfs een fototoestel en mijn autoradio en Pioneer boxen!! Verward
Verder was er wel wat schade aan de auto, was helaas ook niet verzekerd tegen diefstal omdat hij al te oud was.
Sterkte er mee!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 10:40

Jeetje wat erg! Waren er veel spullen weg? Ook zadel enzo? Jeetje wel balen zeg! Maar je had je radio wel goed verstopt!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 10:57

snoopy_689 schreef:
Jeetje wat erg! Waren er veel spullen weg? Ook zadel enzo? Jeetje wel balen zeg! Maar je had je radio wel goed verstopt!


tja, heb nooit iets in me autop liggen, maar had de dag ervoor wat spullen meegenomen vanaf stal en nog niet uit me auto gehaald... Gelukkig waren het niet me spullen die ik dagelijks gebruik, maar bijvoorbeeld m´n chaps, reserve setje sporen en handschoenen, een oude paardrijbroek.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 11:02

Damn he! balen!

Heb je al gekeken naar wat je verzekering kan gaan doen voor je?

(ow en je zal het altijd zien, NOOIT heb je er wat in liggen, maar als het er dan in ligt....Boos! )

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 12:17

STEN schreef:
Heb je al gekeken naar wat je verzekering kan gaan doen voor je?

(ow en je zal het altijd zien, NOOIT heb je er wat in liggen, maar als het er dan in ligt....Boos! )


ben helaas alleen WA verzekerd, maar de schade is toch niet zo groot dat ik er aanspraak op zou maken, want dat gaat dan ten koste van je no-claim, en je wilt niet weten hoeveel extra premie je dan gaat betalen....

en idd, toen ik die ochtend uitstapte, dacht ik nog, "hè, das niet echt verstandig om dit te laten liggen", had de tas e.d. nog open gedaan, zodat men zou zien dat er niets belangrijks in zou zitten... maar ´t heeft niet gewerkt. Junkies vinden kennelijk alles goed voor de handel... al verpatsen ze die tas al vor 5 euro, dan is het al de moeite waard geweest....

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:20

He dat is balen zeg, en zeker dat je niet verzerkerd ben, welke gek neem dat nou mee he:? Ben je toch wel triest.


STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:30

[tip mode]
Mause, check je inboedelverzekering even
[/tip mode]

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 12:42

STEN schreef:
[tip mode]
Mause, check je inboedelverzekering even
[/tip mode]


volgens mij heb ik niets aan mijn inboedel verzekering... maar zal het voor de zekerheid eens uitzoeken.. thanx voor de tip!

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:44

Je mag een gedeelte van je spullen buiten je huis hebben. Ik zou inderdaad even checken met je inboedelverzekering. Zeker als het niet zo'n hoog bedrag is keren ze in de praktijk vrij makkelijk uit.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:49

Correctemundo, bij de meeste is het een equivalent van FL 500,- maximaal (naar euro's dan he).

Dus het zal niet alles dekken, maar tis beter dan niets.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:14

kl%$te voor je mau.

Amor Vincit Omnia

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:22

He wat rot! En ze hebben er helemaal niets aan :S

Bij mijn vader hadden ook een keer in de auto ingebroken en het fruit (wat hij net had gehaald op de markt) eruit gehaald. Het is toch te gek voor woorden...

Het leven is een gebakje!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:47

Zo das echt balen!Je auto en je paardenspullen weg.De politie doet ook nog al niet zo veel heb ik gemerkt toen onze auto gestolen was,

Veel succes verder

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 14:33

Bij ons hebben ze behalve wat CDs 4 pakjes vakantiefotos en een mand met babycadeautjes gejat... Ze nemen dus echt alles mee, sindsdien neem ik nooit foto's meer mee met de negatieven er nog in.
Overigens hebben wij ook 500 gulden vergoed gekregen van de inboederlverzekering, maar dan moet je wel aangifte doen.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 08:01

Miran schreef:
Bij ons hebben ze behalve wat CDs 4 pakjes vakantiefotos en een mand met babycadeautjes gejat... Ze nemen dus echt alles mee, sindsdien neem ik nooit foto's meer mee met de negatieven er nog in.
Overigens hebben wij ook 500 gulden vergoed gekregen van de inboederlverzekering, maar dan moet je wel aangifte doen.


tja, ik heb aangifte gedaan, dus das mooi. Nu nog ff informeren bij Aon, of ik beroep kan doen op mijn inboeldelverzekering bij hun... Ik ben benieuwd, iets is beter dan niets, toch ??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Axxy, BelgenGek, BingBot, BLEXBot, Bnet, Dee_Es, Fee_, janneke584, Jolantje246, laran, laura22, laura_estee, lina1998, N_B_N, Otti1977, Speirs, TheNovelist, Vjestagirl, Witje2 en 64 bezoekers