NF Corso afstammelingen Incl. foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

NF Corso afstammelingen Incl. foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 08:16

Zijn er al Corso afstammelingen die nu ook ingereden worden? BEn nieuwsgierig naar hoe het gaat.
Laatst bijgewerkt door Belker op 15-10-02 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:46

mmm, ik heb eigenlijk niet veel 3jarigen gezien. Teminste, niet op de keuringen. Heb je er een dan?

linda

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 12:02

Ja, wil ik ook wel weten.
Ik vraag me af hoe Corso nou eigenlijk fokt, heb of ken je er 1? En zo ja kun je er dan een foto van plaatsen?

Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 13:37

Ik heb er een 3 jarige van en ik ken een 2 jarige. De 2 jarige is een kopie van haar moeder. Corso lijkt hier geen invloed op gehad te hebben.
Mijn 3 jarige ben ik net mee bezig. staat sinds juli bij mij op stal. We verwachten er best wel wat van. Niet alleen ik, ook mijn instructrice is eigenlijk goed over hem te spreken. Mooi been gebruik. Mooie springmanieren, cool in zijn kop. Niet echt onder de indruk van dingen. Fijn te rijden. Voor foto, zie bij ItP. Maak gebruik van de zoekfunctie. Ik heb wat foto's geplaatst van toen ik hem net.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:54

Tja, daar zie ik enkel z'n hoofd en wordt ik er nog niet wijzer van..(hij doet het trouwens niet meer daar, moest de link kopieren en de foto was maar 3 op 3 cm. Haha! )

heb je er echt geen andere? Ben er erg benieuwd naar omdat ik mijn NF er misschien ooit door wil laten dekken, maar heb niet zo een goede dingen over hem gehoord. Ik wil dus weten hoe z'n nakomelingen eruit zien en hoe ze het doen.

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 23:30

Ik ken er 1 van Corso die net beleerd is. Mooie pony, leuke gangen maar een vechter met beleren. Het meisje is er wel even zoet mee geweest maar nu loopt hij erg braaf onder het zadel.
Op stal is ook een lieve pony, maar hij heeft wel een minpuntje; zomer-eczeem in erge mate, hijn hele manenkam is kaal en ook de staartwortel.

Sabrina


Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 06:56

Mijn 3 jarige Corso ruin, uit een Ralph stermerrie.
Hij is al eerder geprobeerd zadelmak te maken. Dit ging niet goed met het gevolg dat hij veel klappen heeft gehad. Ik zit er nu op en ik rij los door de bak en dat doet hij heel leuk. Heeft een goede draf, prettig karakter maar is ook erg overheersend en puberaal en erg eenkennig. Mensen die hij niet kent probeert hij extreem uit. Laat zich wel keurig op zijn plaats zetten. Kopieert snel gedrag van andere paarden. Lijkt erg slim en snel verveeld te zijn.
Afbeelding

De 2 jarige Corso merrie. is uit een Nobilis moeder. Staat alleen maar buiten. Lijkt extreem op haar moeder en lijtk weinig van Corso te hebben. Als je de merrie er naast zet dan kunnen ze eprfect in het 2 span. Echt als 2 druppels.
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers