heb al weer een ongeluk gehad ,+ update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

heb al weer een ongeluk gehad ,+ update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 15:56

mijn vriendin vroeg of ik haar paard even vast wilde houden tijdens t opsteigen ,meteen bracht ze de vriendin van t paard weg ,omdat ze wilden gaan rijden ,Maait me dat paard tijdens t steigeren mij tegen mijn harsens en schouders .Enfin ik naar t ziekenhuis toen had ik een gat in mijn kop (hechtingen) twee zwaar gekneusde schouders een gekneusd borstbeen en aan de zijkant van mijn kop een knal grote bult .Ik lijk net die man die bij drakula speelt weet je wel met de vierkante kop . Nou heb ik dus weer eens een hersenschudding (mijn 5e ) en zit ik weer werkeloos thuis .bale bale. Ik had wel een geluk : ik stond er heel dicht onder dus ik zat op t begin van de mep iedere keer . In t ziekenhuis zeiden ze dat t een wonder was dat ik niks kapot had in m,n harsens met zo.n wond ,nou ja . Ik zei , ik heb inmiddels een harde kop gekregen ,ja ja zeiden ze letterlijk en figuurlijk, en gaat U nu weer verder met paardrijden ????? jawel dus .
Laatst bijgewerkt door ineke op 16-10-02 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 16:00

Oeioei..

Je hebt inderdaad mazzel.. Maar waarom steigerde dat paard eigenlijk? Dat is me toch niet helemaal duidelijk!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 16:05

Hij steigerde omdat z,n vriendin weg werd gebracht en hij mee wilde gaan .(ze wilden bij elkaar blijven)

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 16:06

Oei, pechvogel! Beterschap hoor!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 18:38

veel beterschap
maar hoe doe je dat tpch 5 x een hersenschudding
iemand die ik ken die had haar polsgebroken met springen en toen zij die dokter dat word ffies niet paardrijden je had haar ogen moeten zien jonge

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:54

jeetje je hebt ook altijd pech.. vraag je voor je verjaardag een dambord?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:01

Ik snap echt werkelijk niks van je hele verhaal maar iig beterschap Haha! Wel vraag ik me af waar je gestaan hebt dat ie je zo kon raken??

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 20:40

ik stond er dus onder omdat ie zo klom met t maaien van z.n voorbenen en ik kon niet weg dus toen kwam ie zowat over me heen steigeren.
T ging allemaal zo super snel, dat ik me niets realizeerde behalve met m.n armen afweren ,dat is maar goed ook .(met m,n armen over m,n hoofd) Ik zit alleen nu helemaal onder de blauwe plekken. Cool

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 21:04

Nou zeg, jij hebt ook geen mazzel.
Sterkte ermee, en blijf lekker liggen, want als je te snel weer gaat lopen kan je chronische hoofdpijn overhouden en dat is niet fijn.
STerkte!

:evaw:

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 22:13

jeetje,dat is idd niet zo lekker... sterkte enne inderdaad niet te veel gaan lopen meteen,maar goed na 4 x hersenschudding weet je dat vast wel haha....beterschap! Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 23:38

Jeetje, Ineke, je lijkt wel voor de pech geboren.
Kun je je voorlopig wel bezig houden met jureren ? Lachen

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 08:00

Echte pechvogel dus. Ik wens je beterschap.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 08:37

Ik kan helemaal niks ,heb de hele dag een barstende koppijn en ben helemaal stijf van al die blauwe plekken en kneuzingen .Verder ben ik heel huilerig en bang . Ik weet niet of ik nog ooit wil rijden ,( zo denk ik er nu over )ik ben niet gemaakt om met paarden om te gaan ,heb veel te veel pech .Ik ben denk ik een mbdtje.(minimal brain disfuncition) Ha ha nou inmiddels wel ja .

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:57

Jeetje, dat is nog redelijk goed afgelopen zeg... Wat zul jij je brak voelen!

In het ziekenhuis begrijpen ze inderdaad nooit dat ruiters na een ongeluk gewoon weer van plan zijn om te gaan rijden... Je hoort ze denken...

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 13:25

Hoi Ineke, nou, je hebt wel pech inderdaad. Sterkte!

Mijn pony's zijn niet eigenwijs, ze doen alles op hun eigen wijze :)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:49

Je hebt echt veel pech
maar ook wel wat geluk dat je er geen blijvend letsel aan overhoud!

ik heb hetzelfde met brommer rijden, 2x scooter total loss, nieuwe scoot na 2 mnd aangeredne door auto nu is ie net 3 maandjes weer goed, ben ik gister weer aangereden!heb dezxe keer nix voor de verandering maar ik wil nu nooit meer brommer rijden!

maar je moet echt ff paar dagen op bed blijven liggen en vooral niet achter de computer gaan zitten je houd er echt blijvende hoofdpijn aan over!

ik dacht vorige keer met mn hersenschudding(3e dus nog geen 5 gelukkig!) dat t wel meeviel, heb nu nog regelmatige erge koppijn omdat ik toen niet genoeg rust had gehouden!

beterschap!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:43

Nou lekker dan, ben je mooi klaar mee... Maar ja, een ongeluk zit in een klein hoekje, schijnt het. Beterschap joh, hoop dat je snel weer opgeknapt bent!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 20:08

ha ha ,ik heb nu een mega oog ,altans wat er over hangt dan ( ik zie niet veel meer ,alleen eronderdoor ),allemaal vocht en blauwroodsel .en de zijkant van mijn hoofd is helemaal geel ,Je weet niet wat je ziet .
Zondag heb ik een wedstrijd ,een van de 3 die ik rijd per jaar (buiten almelo om dan ) en de vorige keer toen ik in eersel moest starten had ik dat gat in mijn kop omdat Moon me omver knalde en nu weer dit .Hoe maak ik dit geloofwaardig ,of toch maar starten ? Ik krijg alleen t hoedje niet over mijn kop want precies daar zit die wond en t is mega dik dus nou past ie er niet over . Zal ik een foto van mijzelf opsturen hoe ik er nu uitzie ...of tja dan zullen ze denken dat t van de vorige keer was ..Ik kan er ook langsgaan .Ze lekker laten schrikken ,maar dan gaan ze allemaal weer zo medelevend doen en daar zit ik ook niet zo op t wachten.
Nu je t zo goed ziet is iedereen ineens heel bezorgd .
Ben vanmorgen met Moon in de bossen geweest (met de hond ) en ik rijd gelukkig weer ...pfff was even zweten ,jankend erop gezeten dat ik nog durfde te rijden.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 21:12

Na mijn val en scheur in de schedel weet ik een beetje hoe je je voelt! Misschien moet je ook een cap op met vasthouden? Wees voorzichtig maar blijf genieten van het rijden en de paarden. Beterschap!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:21

Balen zeg! Kan ik je zondag nog wel bewonderen??

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:59

Heel veel beterschap, het zit je ook niet mee!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 bezoekers