Hoevers is geweest bij mijn paarden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Hoevers is geweest bij mijn paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 08:52

Wat was dat apart om mee te maken zeg. El Roy was zoals ik al dacht niets mis mee tusen de oortjes. Alleen wat betreft zijn nieren dat kwam omdat ie blokkeerde in het rechter achterbeen. Ik weet dat ie die soms wat korter weg zet. Dat heeft ie even rechtgezet. Ik mag 2 dagen alleen rechtuit en grote lijnen met hem lopen. Dan is het weer goed. Haha!

Toen kwam Sya. Volgend hem zat ze helemaal vast en heeft ze chronische hoofdpijn omdat ze vroeger flink wat mee heeft gemaakt. Hij heeft haar helemaal losgemaakt in het lijf. en ook haar nek. Nu moest Thirza 2 dagen rustig aandoen met rijden en ook lange lijnen. Sya zou nu geen last meer hebben van hoofdpijn. Sya sloot zich volledig af van de mens. We hopen dat dit nu beter gaat worden.

Ro zat niet echt vast. Ietsje in de rug, verders is het een zeer gevoelig paard. Ik moest meer vertrouwen in haar hebben en als ik op wedstrijd zou gaan met haar moet ik geen proefjes gaan oefenen of onderdelen daarvan in de losrij ring maar alleen ontspanning anders zou ze mij volledig laten vallen en als een idioot door de baan gaan. Haha! Hij vertelde ook een complete karakter analyse van mij dat zal ik jullie besparen Haha!. Ro is nogal angstig geworden voor mensen door haar opvoeding. Als je wil dat ze voor je werkt moet je meer in haar vertrouwen. Dat hebben weinig tot geen mensen gedaan bij haar vandaar haar onzekere karakter.

Toen in ging rijden was Ro ook super ontspannen. Echt zo braaf. Ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat. Ik heb weer veel geleerd.

Greetz Merilyn
Laatst bijgewerkt door Mer1980 op 14-10-02 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 09:19

Leuk joh!! Zou ik eigenlijk ook wel leuk vinden zo'n karakteranalyse bij mijn paardjes en ik... Haha!

Volgens mij rent ie hard weg bij Lotje, die mag hij geeneens aanraken... Frusty . En een karakteranalyse van mijzelf is wel zeer interressant... Cool

Hopen dat het beter gaat nu...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 09:37

Klinkt heel interessant! Wie is dat dan en hoe maakt hij ze los, is dat een chiropractor ofzo?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 10:05

Ben benieuwd of ie gelijk krijgt....

Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 11:24

Het is die man die bij Kim is geweest. Hij is magnetiseur en een soort paardenfluisteraar. Dus dmv massage en magnetiseren werkt hij het paard los.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 12:29

Hoevers is zijn naam haha ik dacht al heb je toch een ander laten komen?
en klopte het allemaal een beetje?
Bij mij vertelde hij ook wat over mezelf (ongevraagd trouwens) en daar moest ik flink van slikkenzo raak als dat was.

Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 13:58

Nimber schreef:
Hoevers is zijn naam haha ik dacht al heb je toch een ander laten komen?
en klopte het allemaal een beetje?
Bij mij vertelde hij ook wat over mezelf (ongevraagd trouwens) en daar moest ik flink van slikkenzo raak als dat was.


Tsja ik moest even slikken, maar wat ie tegen mijn moeder zei over haar vader kwam best aan. Vooral omdat haar vader op jonge leeftijd is overleden. Hij vertelde doodleuk dat mijn moeder daar onder flink heeft geleden en dat mijn zusje qua karakter precies mijn moeders vader is.

Dat ik doordat ik veel te perfectionistisch ben, veel te veel druk op mezelf leg en mijzelf daar tegen verzet door beter proberen te zijn. Ik breng mijzelf daar vreselijk mee in de problemen. En nog wat meer, maar hij had daar dus wel gelijk mee. En dat was zekers even slikken.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:55

Grappig he? en ergens ook wel eng.
Ik had eerst zoiets eerst zien dan geloven maar na alles wat hij zei was er aan mijn kant geen twijfel meer mogelijk geen oplichter maar een 'echte'

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 21:11

Bijzonder.
ben benieuwd wat zo iemand over mij en Omar zou zeggen, misschien moet ik 'm ook maar eens laten komen.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 22:09

Bij mij is hij nu ook al twee keer geweest, maar alles wat hij verteld is wel waar, inderdaad een beetje eng!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 22:30

Heel bijzonder idd. Hopen dat alles nu goed zal gaan. Ik las al dat het een tijdje minder ging met Ro. Succes meis!

Tamaar

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 23:41

Beetje eng, Merilyn als hij zomaar met een ongevraagde karakteranalyse komt. Van mijn paard is nog tot daar aan toe maar van mij ...

Ik hoop dat hij jullie paarden goed geholpen heeft.
Ik was eerst altijd nogal sceptisch tegenover de alternatieve hoek, maar ook bij Fitz hebben ze goede dingen gedaan.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 17:31

Hmm, klinkt allemaal erg fijn moet ik zeggen, je hebt er wel wat aan gehad dus.

Ik wil dat nummer ook wel hebben, komt hij ook als het voor 1 paard is en hoe duur was het?

Trouwens, ik wil jouw eigen analyse natuurlijk wel tot in details weten Haha!

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:02

Ik ben ook wel geinteresseerd in het telefoonnummer voor mijn rare appie merrie. Ennuh, karaterschtes van mij? Doe maar niet.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:59

*zucht* net wat je zegt Fitzroy... een beetje behandelaar doet dat uit fatsoen niet, iets over iemand zeggen.