Lancelot (kwpn)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kabouterdans
Berichten: 5083
Geregistreerd: 19-06-02

Lancelot (kwpn)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 12:50

zijn er mensen die een nakomeling hebben/kennen van Lancelot.

Ik rij op dit moment een 5 jarige merrie van Lancelot x Duc de Normandie

Ze is flegmatiek met rijden en kan nogal eenkennig reageren.

Ben benieuwd hoe de nafok is van deze hengst


marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 14:49

Ik rijd op een driejarige Lancelot x Le Mexico merrie (foto in mijn profiel). Zij is ook echt een flegmatiek paard. Eenkennig is ze ook wel een beetje, dat herken ik wel. Het kostte wel wat tijd om haar vertrouwen te krijgen (en om mijn vertrouwen te geven). Verder is het echt een dominantje op stal, ze moet even goed weten wie de baas is, anders loop je toch wel het risico om een klap of een hap te krijgen. Toch is het best een lief beest hoor, je moet alleen op je hoede zijn bij haar.
Met rijden is ze voor een driejarige al heel stabiel, je kon er al redelijk snel echt aan rijden. Goede galop, fijne draf. Maar idd, het mag wel eens wat meer uit haarzelf komen...

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 22:19

Wij hebben een erg leuke lancelot x Renville op stal. Een vreselijke lebberaar, want hij is met de fles grootgebracht. hij springt vreselijk goed.

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 10:59

ik heb ook een Lancelot, 5jr. merrie. Heel mooi en goed paard, helaas kreupel. Kon onwijs goed springen, wel een etterbakkie hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 3 bezoekers