Kennen jullie toevallig deze paarden??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Kennen jullie toevallig deze paarden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 20:43

Hey,

Heb weer ff een vraagje, maar nu wil ik graag weten of jullie deze merries kennen omdat dit de moeders van onze paarden zijn!!

Celanie (bruine merrie) van Pion x Magneet x onbekend, haar moeder heet weer Melanie. Dit zijn de moeder en grootmoeder van mijn paard: Kelando (Purioso x Pion x Magneet), hij is nu 11 jaar, 1.75 hoog, lichtbruin en loopt nu Z2, hiervoor heeft hij Z1 gelopen.

Julia (donkerbruine merrie) van Sultan x Katouchon X x Dionysos II X, haar moeder heet Carmen. Dit zijn de moeder en grootmoeder van mijn zusje d'r paard: Paso Doble (Gribaldi x Sultan x Katouchon X), hij is nu 6 jaar, 1.72 hoog, zwart en loopt nu L2.

Jody (vosmerrie) van Dublin x Roemer x Goudsmid, haar moeder heet weer Zilfia. Dit zijn de moeder en grootmoeder van mijn paard: Otto (Hamlet x Dublin x Roemer), hij is nu 7 jaar, 1.71 hoog, vos en loopt nu L1. Zijn moeder ken ik overigens wel, maar heb haar nog nooit in het echie gezien.

J.zostara 3 (zwartbruin) van Ladalco x Joost x Abgar, haar moeder heet weer Cozotara. Dit zijn de moeder en de grootmoeder van mijn paard: Maxime V (Calando I x Ladalco x Joost), zij is nu 9 jaar, 1.67 hoog, donkerbruin en is voornamelijk ingezet voor de fokkerij.

Fleurie (vos) van Beaujolais x Willow Cratic x Compliment, haar moeder heet weer Molga. Dit zijn de moeder en grootmoeder van mijn zusje d'r paard: Lamolga V (Voltaire x Beaujolais x Willow Cratic), zij is nu 10 jaar, 1.64 hoog, lichtbruin en is voornamelijk ingezet voor de fokkerij.

Ik zou graag willen weten of jullie deze merries kennen of dat het misschien ook de moeders van jullie paarden zijn?!! Ik hoop dat echt dat jullie ze kennen want dat zou wel erg gaaf wezen namelijk. Als jullie bijv. nog de namen van de fokkers willen weten dat zet ik dit er wel later bij.

Zigeunerin (schimmel) van Abgar x Hoogheid x Oregon, haar moeder heet weer Titia. Dit zijn de moeder en grootmoeder van mijn paard: Santa Cruz (Calvados x Abgar x Hoogheid), hij is nu 4 jaar, tegen de 1.70 aan, lichtbruin en staat nu bij iemand anders om verkocht te worden. Hij kan ook erg goed springen.
Dit was dan de laatste!!

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:25

Ik ken wel een Fleuri van Beaujolais van Thea de Waal maar die komt niet uit de Molga stam maar uit de Carla stam

De Molgastam is heel bekend van Jan Nieboer uit Yde Beaujolais en Bergerac komen uit deze stam en verschrikkelijk veel goede sportpaarden. Dat is heel waardevol en interessant bloed om mee te fokken.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 15:02

Hey,

Bedankt voor jouw info, wist inderdaad dat de molga stam het erg goed doet, maar ik zou zo graag info over familie van onze paarden willen hebben. Dus als je nog wat anders weet??

In ieder geval bedankt.
xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 15:15

sarabande schreef:
De Molgastam is heel bekend van Jan Nieboer uit Yde Beaujolais en Bergerac komen uit deze stam en verschrikkelijk veel goede sportpaarden. Dat is heel waardevol en interessant bloed om mee te fokken.


De oom van een vriendin van mij is die Jan Nieboer. Heeft super goede paarden



Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 19:37

Ja, ik weet wie het is. Wij fokken dan ook met Lamolga en Maxime hoor. Alleen Lamolga komt trouwens uit de Molgastam. Is op zich super gaaf dat wij zo'n paard op stal hebben staan.

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen


Garbiloke
Berichten: 18
Geregistreerd: 23-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:34

de rechter is Julia

Afbeelding

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coƶrdinator Veulenverkiezing

Berichten: 31223
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:50

Dat is leuk zeg! +:)+ Ik zou willen voorstellen dat je de topicstarter ook nog even een PB stuurt, het kan heel goed zijn dat ze dit topic anders niet meer tegenkomt, omdat het al zo oud is.
Om die reden (oud topic, dat na de herverdeling van fora ook niet meer op de goede plaats staat), zal ik hier een slotje plaatsen. Dan blijven jouw reacties toch bewaard voor mensen die op deze namen zoeken en als er nog meer mensen zijn die deze paarden kennen: stuur ook gerust een PB naar de TS :j

Drachtig 2024: Overa x Willem Normandi 309 dgn / Nina x Vaderland 253 dgn (26-3)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers