Telefoontje van de paardenkrant!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Telefoontje van de paardenkrant!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 23:50

Donderdag kreeg mijn vriend een telefoontje van iemand van de paardenkrant. Ze hadden een foto van onze appaloosa Aritha van de nationale keuring en wilden daar graag een stukje bij schrijven, als wij dat goed vonden......
Zoiets sla je natuurlijk niet af en mijn vriend was zo lief om mij het woord te laten doen.
Ze wilde heel wat weten en natuurlijk weet je nooit helemaal zeker wat ervan in de krant komt Schijnheilig ... Maar ik ben wel heel benieuwd wat het wordt.
Ik weet ook niet precies wanneer het erin komt, en zelf heb ik de paardenkrant niet, maar gelukkig houden kennissen van mij het nu in de gaten..
Clown kom ik in de krant op de foto houd ik nl waarschijnlijk Aritha vast

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 09:28

leuk zeg!! Ons hebben ze vorig jaar na de appie keuring ook gebeld Haha! Het kan nog we; ff duren wanneer het er in komt, je moet niet verwachten dat het in de volgende editie staat Haha!, meestal over 3 weken ofzo.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 18:03

Hee wat gaaf!
Hopen dat het een leuk stukje wordt met een mooie foto Lachen

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 08:05

Wordt vast een leuk stukje. Van onze stal is er ook een appie naar de keuring geweest. Was een 2-jarig hengstje die een eerste premie kreeg en zijn rubriek won. Over hem stond er vorige week ook een mooie foto met een leuk verhaal erbij in de Paardekrant. Misschien heb je het wel gezien/gelezen. Hij heet Henks Eagle.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 10:30

Hihi leuk hoor! Ben benieuwd hoe het geworden is.
Groetjes

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:40

ik stond laatst ook in de paardenkrant met mijn haf helaas zonder foto!!
Wel een leuk verhaaltje!! Alleen dat ze piephakken heeft zit me nog steeds dwars is namelijkhelemaal niet waar!!! Maar goed iedereen weet waar de pony staat en wie ze moeten hebben om haar te kunnen zien enzo want mijn woonplaats naam en toenaam stond er allemaal bij

germie

Berichten: 25948
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 14:58

Zo heb ik ook al in de paardenkrant gestaan, is wel leuk hoor