'Gesprongen' met Killian

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

'Gesprongen' met Killian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 15:53

Ik heb gister voor het eerst gesprongen met killian. Eerst hebben we wat caveletti's gelopen dat vond hij maar vreemd. Waarom moet ik over die rare gekleurde balkjes lopen vrouwtje? Nou goed omdat je zo aandringt doe ik het toch maar.
Nou dat heb ik een paar keer gedaan. Tot hij het niet meer zo vreemd vond.
Toen heb ik een sprongetje gemaakt, van wel 1 gaatje hoog Haha! jaja een echte springtinker. Nou dat heeft hij braaf gedaan, dus de volgende keer gaan we misschien wat hoger.
Ik was helemaal trots op mijn tinkie omdat hij altijd alle dingen eng vindt zoals die palen waar de balken op liggen. Dus was al helemaal blij dat hij er toch tussen door durfte *LOL* .

groetjes Marjolein & Killian Lovers

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 16:10

hoe oud is killian?
leuk dat het zo goed gaat.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 16:14

Killian is 7 jaar

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 16:22

Fijn dat het 'springen' zo goed gaat. Springen is echt leuk hoor. Misschien dat Killian nog een echt sprinwonder blijkt te zijn. Tinkers kunnen over het algemeen toch aardig springen?

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 16:27

Heike schreef:
Fijn dat het 'springen' zo goed gaat. Springen is echt leuk hoor. Misschien dat Killian nog een echt sprinwonder blijkt te zijn. Tinkers kunnen over het algemeen toch aardig springen?


tja verschilt per tinker. De ene kan heel hoog springen terwijl de ander de hindernis gewoon niet ziet staan en er doorheen beukt. En Killian zit er denk ik een beetje tussenin maar gister had ik al een tijdje gereden voor ik ging springen dus toen was hij al een beetje moe. Dus de volgende keer gewoon meteen beginnen.
Maar ben nu beetje bezig met de basis van dressuur en daar blijkt hij in ieder geval wel een beetje aanleg voor te hebben. Haha!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 23:05

Volgens mij springen tinkers over het algemeen wel redelijk ja!
Tiek iig wel! Als het laag is springt hij erg lomp, en ook omdat hij nog niet goed zijn kontje er onder heeft in de galop 'valt' hij wel eens in de sprong, maar vooral bij de hogere sprongen is zijn voorbeen gebruik super! Kwijl

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 00:26

Hee!!

Dat vertelde je er niet bij he! Ik wist niet dat dit jullie 'eerste keer' was!! Maar we blijven oefenen Marjolein. Killi gaat bekers winnen, ik voel het gewoon!


Doei doei!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 10:54

Frank schreef:
Hee!!

Dat vertelde je er niet bij he! Ik wist niet dat dit jullie 'eerste keer' was!! Maar we blijven oefenen Marjolein. Killi gaat bekers winnen, ik voel het gewoon!


Doei doei!


Haha ok Frank, Droom jij maar lekker verder!! Haha!
Maar het was dus onze '1e keer' Dus dan ging het best goed toch?