Bussen in Venlo gaan ook weer fijn rijden!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Bussen in Venlo gaan ook weer fijn rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 21:35

Nou denk je alles gehad te hebben. Ik heb dus nu een vriendin die in Panningen woont daar ga ik dus vaker heen, met de bus. Maar wat gaat de Hermes nu doen?Vanaf januari rijden er 's avonds geen bussen meer alleen nog maar naar venray. Fijn is dat dan kan ik dus nog niet meer naar mijn vriendin toe. Leuk he?

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever



xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:36

handig

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 06:59

Nee, niet handig. Maar ja dan moet ik mijn vader maar eens lief aankijken. Of haar vader die is nl zo lief dat hij me wel vaker brengt of haalt. En anders ga ik fijn op mijn fietsje en als ik geld genoeg heb met de taxi. boeie

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 07:05

grr het is toch niet te geloven he, en waarom doen ze dat nou weer? bezuinigingen ofzo? ze mogen toch ook wel aan het sociaal leven van de burgers denken?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 07:42

haha ja ik heb iig alweer een klacht ingediend naar de Hermes, ik vind deze dingen echt nergens op slaan. Volgend jaar rijden er helemaal geen bussen meer tenminste begint het op te lijken. Wat heeft het nu nog voor nut wat ze doen? En die werknemers zullen er ook niet echt blij mee zijn want die kunnen minder werken.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, IASCrawler en 40 bezoekers