uiterlijk belangrijk voor jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

uiterlijk belangrijk voor jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 21:51

Wat vinden jullie van jullie uiterlijk? (buiten dat je er misschien voor je werk representatief uit moet zien).
Ik ga gerust zonder make-up de straat op, in een oude broek en slobbertrui even boodschappen doen.
Als ik uitga wel make-up op, maar ga niet zo vaak uit, dus dat scheelt.
Op mijn werk gewoon een nette broek, haar in een staart, soms make-up, soms niet.
Mijn uiterlijk boeit me eigenlijk vrij weinig.

Hoe is dit bij jullie?


Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:02

Hmm, bij mij ook niet. Ik loop thuis eigenlijk altijd in een trainingsbroek en t-shirt of grote trui. Ik stap ook zo de deur uit, om boodschappen te doen. Clown
Als ik wegga, op visite, kleed ik me wel altijd leuk, niet persee super netjes, want ik moet me wel lekker voelen.
Als er komt viste zorg ik dat ik wel dat ik een spijkerbroek aan heb, maar gerust nog een grote trui en mij sloffen Haha!
Op mijn werk, tja das makkelijk. Ik ben militair, dus ik hoef er nooit over na te denken. Ik zorg wel dat mijn haar altijd goed zit. En ik draag altijd alleen mascara. Schijnheilig Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:03

Op mijn werk netjes,

maar in mij vrije tijd ga ik gerust met een verkleurde gore korte broek, raar hempje met bh-bandjes eronderuit en sportsokken met grote zwarte klompen de straat over.
Dat boeit me echt totaal niet, zolantg ik mezelf maar op mijn gemak voel vind ik het best.

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:04

nou ik vind mijn uiterlijk nou niet dat je zegt van: yes wauw! dat is het! maar ik draag nooit make-up, hooguit als ik uitga, maar dat had ik gisteren ook niet. En ik ga ook gewoon in mijn cios kleding (lees trainingspak) naar het dorp, dat zal mij verder een worst wezen

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:06

Ik vind het eerlijk gezegd wel belangrijk hoe ik erbij loop. Probeer er altijd zo leuk mogelijk uit te zien. Maar wie van mijn leeftijd wil dat nou niet? Haha! Ik kan niet eens zeggen waarom ik het belangrijk vind, maar ik probeer er altijd zo leuk mogelijk bij te lopen.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:08

Op mijn werk heb ik altijd make up op en een pak aan. Maar in het gewone leven draag ik ook rustig geen make up, en loop in oude kleren de albert heijn in, dat interesseert me helemaal niets. Als ik uitga heb ik ook altijd make up op, en probeer er leuk uit te zien. Uiterlijk, tja ik voel me wel prettig met makeup op en leuke kleren.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:08

Nee, mij interesseert het ook bar weinig. Als mensen zich ergeren aan me, dan kijken ze maar de andere kant op, niet dan? Tong uitsteken Okee, ik zal er nooit extreem raar bijlopen en als ik echt ergens heenga, let ik echt wel op hoe ik eruit zie, maar het is geen hoofdzaak.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:09

Ik ben zo'n type die de mascara binnen een uur onder de kin heeft hangen. Niets voor mij. Qua kleding let ik er toch wel heel erg op, wat ik aan heb. Niet netjes ofzo, maar 't moet wel 'kunnen'. Daarom koop ik alleen spijkerbroeken en truitjes met een egale kleur. Zo weet ik zeker dat ik er een jaar of 4 mee kan doen, zonder dat ik 'uit' de mode ben.

Haar is een crime. Los wil niet, zit binnen 3 tellen voor 50% in mijn gezicht en mond, vast staat eigenlijk niet zo leuk, dus ik bind het een beetje losjes vast Haha!

זכור

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:10

vaak zien meiden er leuker uit zonder make up dan met make up. EN ik bepaal zelf hoe ik over straat ga wat me het fijnste zit trek ik aan.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:13

Joleen schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd wel belangrijk hoe ik erbij loop. Probeer er altijd zo leuk mogelijk uit te zien. Maar wie van mijn leeftijd wil dat nou niet? Haha! Ik kan niet eens zeggen waarom ik het belangrijk vind, maar ik probeer er altijd zo leuk mogelijk bij te lopen.


haha juist ! ik let wel op wat ik aan doe als ik bijv naar school ga of uit ga of als ik ga winkelen...Wie weet kom je nog iemand tegen Tong uitsteken en thuis maakt het mij niet veel uit en op zondag al helemaal niet... En wat make-up betreft..ik draag niet echt overdreven make-up...meestal eye-liner, oogschaduw en mascara en lip gloss maar daar stopt het ook wel bij...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:16

ik kan me er nooit zo druk over maken. Ben sinds een tijd wel lekker aan t experimenteren met mn haar (kleurtjes enzo Haha! ) maar verder niet. Kleren koop ik als ik ze leuk vind, vaak n beetje apart. Weet je iig bijna zeker dat je niemand tegenkomt in dezelfde broek Lachen Make up heb ik alleen op als t bijna niet anders kan, bij uitgaan bijv (bijna nooit dus) of bij n speciale gelegenheid (uit eten, feest ter ere ergens van)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:20

Ik gaf er nooit wat om, de laatste tijd wat meer.
Ik probeer iets meer op mijn kleding te letten, te zorgen dat het een beetje bij elkaar past, maar ik zie absoluut niet welke kleuren nu bij elkaar vloeken. Dus het komt nog al eens voor dat ik 2 verschillende vloekende kleren aan heb Haha!

Aan make-up heb ik sowieso een hekel, dus dat doe ik nooit op. Of anderen het dragen maakt met echt niks uit, maar bij mij staat het gewoon niet en het zit al na 2 minuten over mijn hele gezicht verdeeld Frusty

En haar, tsja, dat zit eigenlijk bijna altijd in een knotje, af en toe een staart of een vlecht. Los stat niet bij mij, want óf ze klitten (en krullen) óf ze zijn uitgeborsteld en een grote pluizenbol Frusty


Wat is dus van het uiterlijk vind: ik vind het niet echt belangrijk. Vaak kijk ik toch wel door het uiterlijk heen en meteen door naar het innerlijk. Ik ken zat uiterlijk goed verzorgde mensen die ik absoluut niet aardig vind. Maar ook een boel die er niet echt goed verzorgd uit zien en die ik dus wel heel erg aardig vind...

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:25

Ik heb geen make-up...
Thuis loop ik rustig in spijkerbroeken van 10 jaar oud, oude truien en loop bijna altijd op laarzen of klompen buiten.
Komen er "paardenmensen", dan kleed ik me vaak niet eens om. Als ik naar de winkel in het dorp ga, wil ik nog wel eens een schone trui aantrekken maar ik loop ook rustig op m'n klompen naar binnen.

Voor het net heb ik 1 broek en sinds kort een nette spijkerbroek. Meestal een zwarte blouse of trui met een shirtje eronder en dan moet het maar Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:29

Ik heb ook geen make-up, al dat gedoe Haha!

Als ik in de stal ben is het of wel een rijbroek of een spijkerbroek met stalschoenen en een trui van de stal. Zo ga ik ook gereust boodschappen doen Haha! Als ik uit eten ga ofzo zie ik er altijd netjes uit Haha!


xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:32

Mwa, naar school probeer ik tog wel een beetje leuke kleren aan te doen..
maar bij de paardjes en daarna loop ik in m'n rijbroek en laarzen+ sweater rond haha te lui om weer om te kleden:)

Boque | Bokai | Buka | Boksel

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:36

Zo na school zit ik meestal in een slobbertrui en een trainingsbroek en sokken.
Lekker lui voor de computer.
Maar zonder make-up de deur uit durf ik nie Scheve mond
Als ik naar Blacky ga doe ik me niet extra opmaken.
Maar naar school zorg ik zeker wel dat alles wat goed zit...
Ach ik ben een ijdel meisje Haha!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 23:28

Ik heb bijna altijd wel make-up op, ik maak me ook vaak op als ik alleen maar even naar de supermarkt moet ofzo Bloos Mijn make-up bestaat meestal uit foundation, mascara en wenkbrauwpotlood, echt niet veel dus, maar heb het toch liever wel op.
Als ik geen make-up draag zorg ik wel altijd dat mijn wenkbrauwen netjes geepileerd zijn en dat mijn haar netjes zit.
In oude kleren loop ik eigenlijk ook nooit, behalve als ik naar de paarden ga of de auto aan het wassen ben of iets dergelijks.
Mijn haar is op mijn werk opgestoken, maar thuis en als ik uitga eigenlijk altijd los.

Mijn uiterlijk boeit me best wel, ik hou ervan om er verzorgd uit te zien. Maar wat ik nooit zou doen is zo'n dikke laag plamuur op mijn gezicht, vind het altijd een vreselijk gezicht als ik zo iemand zie lopen...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 23:38

Ik doe er ook vrij weinig aan.
Met uitgaan nog wel eens make up. Naar school of werken zo goed als nooit. Hoogstens wat mascara Lachen

Ik ga ook vlot in mijn joggingpak boodschappen doen. Maakt me echt niets uit.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 00:02

Als ik naar mijn werk ga doe ik dat met Make up en nette pak. Is bij ons een beetje gewenst. Maar als ik weer thuis kom gaat de make up er direct af en kruip ik in mijn oude plunje,heerlijk vind ik dat Haha!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 08:40

ja is ook als je thuis zit lekker in je pyama of zo'n lekker los jogging pak. heerlijke kop koffie erbij en bokken maar.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 08:44

Voor mijn werk, loop ik in een wit uniform, dus dat is altijd netjes. Make up gebruik ik praktisch nooit. Maar dat is omdat ik te lui ben om naderhand mijn gezicht goed schoon te maken...
Buiten mijn werk ben ik voornamelijk met paarden bezig, dus zie je mij meestal in een rijbroek of oude spijkerbroek bezig.

Voor het gewone leven heb ik zowel nette kleding als mijn favoriete oude spijkerbroek en slobbertrui. Hoe ik erbij loop, ligt een beetje aan mijn stemming.

* To Belg, or not to Belg *

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 08:51

Ik vind het wel belangrijk maar het hangt van de situatie af. Op mijn werk loop ik er altijd netjes bij (pak). Haren meestal vast (ik heb lang blond haar en dat komt soms zo meisjesachtig over) en mascara.
Naar de paarden boeit het me niet hoe mijn haar zit, wat voor kleren ik aan heb en hoe mijn mascara zit. En ik doe daarna ook meteen rustig boodschappen.

In mijn vrije tijd loop ik in huis in slobberbroek en trui.

Als ik weg ga (maakt niet uit waarheen) dan zorg ik er toch echt voor dat ik er leuk uitzie. Wat ik belangrijk vind is dat t bij de gelegenheid past. Dus niet in een heel chique restaurant met spijkerbroek en gympjes, maar ook niet met je nette zwarte broek naar een kinderverjaardag.

Ik vind het ook belangrijk dat mijn vriend het leuk vind om me te zien. We zijn al 10 jaar samen (dus blijkbaar lukt t hihihihi), maar ik vind het fijn om nog steeds moeite voor elkaar te doen. Ik wil niet dat hij mij zonder slobbertrui niet meer herkent.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 08:53

Ik voel me lekkerder met make up op Verward Ik weet niet waarom, het voelt gewoon wat beter. Ik probeer er altijd netjes uit te zien. Je zult me dan ook nooit op straat zien zonder make up of in oude kleren. Ik gebruik trouwens niet veel make up, ik denk niet dat je echt super veel verschil ziet met of zonder, maar het is gewoon voor mijn eigen gevoel.. Haha!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:38

Ik vind uiterlijk wel belangrijk. Make-up heb ik eigenlijk altijd op, behalve als ik een dag thuis ben en ook echt thuis blijf. Veel make-up is het niet hoor, alleen een beetje mascara, wenkbrauwpotlood, en een beetje lip-gloss. Als ik moet werken doe ik mijn haar netjes (fohnen, beetje spul erin en klaar) maar als ik naar de paarden ga of thuis blijf, doe ik het gerust in een staartje. Qua kleding probeer ik om er altijd netjes bij te lopen. Mij zie je niet in een oude plunje over straat, daar voel ik me niet prettig bij. Als ik naar de paarden ga interesseert me het minder, maar dat is meer onder het mom van "zonde om goede kleding aan te trekken naar de paarden", omdat ik toch binnen vijf minuten zo smerig ben als een varken Knipoog .

Als we een avondje weggaan (uit eten ofzo, of stappen) dan vind ik het heerlijk om uitgebreid te tuttelen voor de spiegel.

Ja, uiterlijk interesseert me dus wel degelijk!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:41

Ik loop zelfs als het moet op mijn klompen en in een rijbroek door het stadje bij ons! *LOL*
Ik heb wel een tijd gehad dat ik altijd make-up droeg, zelfs naar de paarden. Nu interesseert het me niet zo erg meer, maar wel altijd naar mijn werk.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, chocky84, Eleeke, Emmaa_92, Eve_16, Maliboe en 183 bezoekers