meeting met Laui!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

meeting met Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 20:50

[BM] Gemeet met Renee, mét foto's

Tjee was echt megagaaf!!!! Party!! Party!!

Nee Renee, kom op ff bij het begin beginnen

Goed, ik vanmorgen errug vroeg mijn bedje uit Dromen en de trein in, ikha deen berg boeken mee dus ik vermaakte me wel. Gelukkig deden de spoorwegen vandaag eens hun best en heb ik zowaar geen enkele aansluiting gemist

In Den Dolder zag ik al iemand staan met een bokt-petje dus dat kon absoluut niet missen; even kennis gemaakt en hup de auto in op naar het huis van Laui! Lachen

Eerst natuurlijk even bij de paardjes gekeken, Patent stond in de wei en Jopie en Voltrack in de bak, wat een superpaardjes zeg, onwijs gaaf Cool
In de bak even geaait en gekroelt, hele lieve paarden ook, had verder geen ervaring met arabieren maar de eerste is in ieder geval goed!
Voltrack en Patent even gewisselt (de een in de wei en de ander in de bak, maar Jopie en Voltrack gingen wel errug enthousiast spelen dus Jopie ook maar op het land gezet.

Daarna even naar binnen, kennis gemaakt met de ouders van Laudine, haar zusje had ik bij de stallen al ontmoet. Hele aardig mensen, kan niet anders zeggen, echt top!
Ze hebben ook een fantastisch mooi huis, geweldig en lekker veel ruimte Cool

Na even wat gedronken te hebben zijn we weer naar de paardjes gegaan, allemaal uit de wei gehaald en mee naar achter genomen, wat bleek, ook daar nog een eigen stuk bos! Echt mega gaaf, daar konden de paardjes gewoon lekker loslopen en ravotten. Daar hebben we toen even een rondje gelopen, mijn mond ging intussen steeds verder open van de ruimte die ze daar hebben Sigaar .

En toen gingen we rijden, zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik niet zo'n held dus mochten Laudine en haar zusje eerst even (sorrie Lau, ben even de naam van je zusje kwijt). Maar goed, zoals al gezegd was was Jopie superbraaf en ik ben er ook opgestapt.
Eerst even een paar rondjes gestapt en toen aangedraafd, dat beessie was zo verschrikkelijk braaf, eigenlijk was mijn angst meteen weg. Na een tijdje lekker gedraafd te hebben heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en een galopje geprobeerd, maar nee daar was Jopie het niet mee eens, ik had al een tijdje niet meer gereden dus doorzitten ging niet echt en op alles concentreren werkt niet echt. Dus heeft Laudine hem eerst een paar keer in galop gezet, en toen ik weer, weer niks.
Uiteindelijk op de rechterhand sprong ie aan, woww ik heb gegalopeerd, ben echt blij nu (en stiekem ook een beetje trots).

Daarna zijn we gaan eten, had intussen wel flinke honger gekregen dus de broodjes smaakte prima!!

Daarna ging het zusje van Laudine met Jopie en Voltrack 'keboyen' oftewel op Voltrack zitten en dan Jopie ernaast, ging eigenlijk best goed!!!
Enja daarna ik op Voltrack (nadat ie eerst een paar rondjes had gegalopeerd), ook op Voltrack heb ik gedraafd. Terwijl ik aan het draven was ging de rest blindemannetje doen met Jopie (de 'blinde' had Joop vast en die moest de rest zoeken) dat was echt onwijs melig, door lekker lollig te doen was mijn kleine beetje gespannenheid ook zo weg en durfde ik al wat meer.

Helaas moesten we toen alweer haasten voor de trein die ik ook op het nippertje heb gehaald, thnx to Laui!.

Moeten we snel een keertje over doen! Ik vond het echt mega gezellig, en jullie daar in Den Dolder, allemaal bedankt voor deze super-gezellige dag!!!!

Renee

p.s. Laui! zet als het goed is binnenkort de foto's erop.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:24

Dat blindemannetje was zo onwijs gaaf, vooral toen Jorien (vriendinnetje) tegen Voltrack opliep, ik op Jopie klauterde, we Vol en Joop omwisselden en nog meer ongein uithaalden. Ik was alleen wel erg herkenbaar met mijn hoestje, maar het was echt superlachen!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:02

haha ik hoorde het al van renee