Gemeet met Stef!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Gemeet met Stef!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 20:12

Vandaag ging ik dan eindelijk eens Stef meeten Haha! Haha! Tevens me eerste lange rit sinds ik me rijbewijs heb Haha!

Ik ging om tien voor 1 weg, en was rond 10 voor half 2 bij Stef, laaggevlogen dus Knipoog, bij het huis komen was moeilijker, kon de bocht niet halen naar beneden, dus moest eerst ergens draaien Scheve mond En zo'n grote auto heb ik niet eens Haha! Dus huis gevonden Haha! 10 minuutjes later reden we naar de stal, waar ik een uitgebreide rondleiding kreeg, maar heb de Foresters niet gezien Boos! Die stonden te ver weg. ff wat gedronken en toen zijn we Jamaica gaan poetsen, wat een lieverd Lovers Eerst ging Stef haar rijden, terwijl ik wat foto's gemaakt heb ( [ITP] Jamaica onder het zadel ), naderhand ben ik er even omgegaan ( [ITP] Liberty op Jamaica ) Ze had meteen in de gaten dat ik anders was dan Stef, gevolg, NIET aan willen draven, nou ja, zweepje erbij dan maar Haha! En toen liep ze als een trein!
Na het rijden verzorgd en op stal gezet. Honey mocht nog even werken aan de longe, waarna ik nog wat kunstjes kreeg te zien van haar en Stef Lovers Kwijl

Ik moest om half 5 weer terug thuis zijn, maar dat werd kwart voor 5, ach ja, we zouden uit eten gaan naar het pannekoekenhuis, en aangezien niet iedereen klaar was werd dat wat later. waren we aangekomen daar, helemaal vol met mensen! Der kon niemand meer bij, tenzij we dit deden Tong uitsteken Dus toen zijn we gaan chinezen Haha!

Het was heel leuk Stef, nou moet je snel een keer naar mij komen he Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:37

jaaah, jamaica stond echt zo te kijken van "oliebol, ik moet aan het werk, en ik heb geen ziiiiinn!!" Maarja, ze heeft weinig te willen, had ze maar geen paard moeten worden Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 22:58

stef schreef:
jaaah, jamaica stond echt zo te kijken van "oliebol, ik moet aan het werk, en ik heb geen ziiiiinn!!" Maarja, ze heeft weinig te willen, had ze maar geen paard moeten worden Haha!


hihi, volgende keer maar gelijk een zweepje meenemen, maar ik wou die lange van jou niet Tong uitsteken Heb ee hekel aan die lange dingen Tong uitsteken

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 23:01

Was precies wel een leuke meeting Haha!
En wanneer kom jij eens met Nous meeten Linda???

Marijke