Tip tegen verveling!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Tip tegen verveling!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 12:05

In de BIT stond een paar maanden geleden dat paarden een stuk minder last van verveling hebben als je een spiegel in hun box hangt. Ze schijnen veel tijd te besteden aan het kijken naar zichzelf Cool
Nu zijn onbreekbare spiegels enorm duur maar tijdens een zeiltocht vertelde de booteigenaar dat hij zijn spiegels had laten vervangen in de boot (nieuwe boot maar de spiegels vertoonde kleine streepjes). Dat komen ze vanuit de bootwerf doen en de oude onbreekbare spiegels worden afgevoerd. Haha!
Wij hebben de werf gebeld en na een lachsalvo aan de andere kant van de lijn (stja, paardeneigenaren blijken toch vreemde wezens te zijn )
konden we ze gratis komen ophalen!!

We gaan ze van de week ophangen, ben benieuwd Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 12:34

parkieten vermaken zich ook best met een spiegeltje in hun kooi Frusty

en de inboorlingen van een net ontdekt land waren ook uren zoet met spiegeltjes Knipoog

de boze stiefmoeder van assepoester kon zich ook best mnet een spiegeltje vermaken Haha!

dus waarom een paard eigenlijk niet Verward

vera ik wil er ook een stuk of 6 Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 16:01

En nou maar hopen dat paarden geen minderwaardigheidskomplexen kennen Clown

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 16:43

Inderdaad SM Knipoog En zo wel, geen hooinet ophangen, anders hangen ze zichzelf nog op Haha!

Wel een leuk idee trouwens...alleen heb ik aan alle kanten tralies zitten Verward

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 17:04

Mijn paarden staan alleen op stal als het donker begint te worden.
Maar ja, in het donker kunnen ze ook beter zien dan wij toch.
Was het niet voor paarden die alleen staan, die tip?

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 17:33

Liever niet ophangen in de hengstenstallen, lijkt me Haha!

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 17:33

jah zeg die van mij is al zo ijdel!!!!!!!die stopt als het ff kan bij elke spielgel die ie tegenkomt!!!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 18:23

Paarden die alleen staan zullen er zeker wat aan hebben. Maar ja, paarden horen natuurlijk niet alleen te staan, he...

Jos, we hebben er maar twee los gepeuterd, je kunt het beste een botenwerf bellen met een beetje aardige jachten, dan wordt je eerst uitgelachen en daarna kun je langskomen Tong uitsteken

Xono, Schroef de spiegel op een plaat hout die groter is dan de spiegel en bevestig het hout met bv. klemmen aan de tralies Knipoog

Ik denk erover om ook een kaptafeltje met een kammetje te maken, kannie zijn lokje een beetje in model kammen. Tong uitsteken Pling

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:39

vera schreef:
Ik denk erover om ook een kaptafeltje met een kammetje te maken, kannie zijn lokje een beetje in model kammen. Tong uitsteken Pling
Potje 'grease' niet vergeten Bloos

Manne
Berichten: 7
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:55

hihi, leuk onderwerp dit. Ik vind het wel een goeie! Ookal staat mijn paard niet alleen, tis altijd leuk natuurlijk, een winterdag in de stal is een lange dag......dan is naar jezelf kijken een leuke afleiding natuurlijk. Beter dan de hele tijd in een skippybal proberen te happen ofzo...!!
Kheb trouwes van mijn paard net aaaaaal zijn manen er af geknipt (in de hoop dat ze mooier aangroeien) dus hij heeft geen gel nodig, scheelt weer..

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:04

Manne schreef:
Kheb trouwes van mijn paard net aaaaaal zijn manen er af geknipt (in de hoop dat ze mooier aangroeien) dus hij heeft geen gel nodig, scheelt weer..

Ja daar zit ik ook sterk aan te denken. Eén keer de eczeemdeken vergeten (dacht dat er geen mugjes meer waren) en hup 15 cm manen eruit geschuurd Boos!
Maar afgeschoren manen schijnen tegenwoordig in de halter ook voor te komen dus.... Haha!

Manne
Berichten: 7
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:12

Ooooo wat zonde zeg. Bij mijn paard mistte er ook een hele hap uit,d oor schuren....Maar tis een quarterxandalusier en ze zeggen dat je bij andalusiers de eerste 3 jaar elk jaar de manen er af moet halen en zo krijgen ze later een "volle bos".... Hihi, ik deed het met pijn in mijn hart, maar het staat em wel leuk hoor, wel stoer die stekels. Maar khoop wel dat ze volgend jaar lekker lang zijn, tegen die tijd zal ik me met hem in het openbaar vertonen.... doek toch liever met lange manen hahaha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers