Back van Werkweek en Waldi heeft weer wat hoor...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Back van Werkweek en Waldi heeft weer wat hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 17:45

Had deze week (maandag t/m vrijdag) werkweek in Appelscha (De roggeberg Verward ), erg gezellig...
Heeeeeerlijk was het, zonder gezeik je dingen doen, weg gaan wanneer je wil, op bed gaan wanneer je wil. Zo leer je ook nog eens wie je eigenlijks voor je hebt, veel die ik eerst wel aaridg vond mag ik nu gewoon niet meer en zo is het andersom ook... Zelfs de jongens blijken nog gevoel te hebben Schijnheilig *LOL*
Woensdags moesten we op excursie, ik was bij gehandicapten ingedeelt omdat ik er die dag niet was kon ik zelf niks kiezen... Om eerlijk te zijn ben ik bang voor die mensen, niet voor alle, maar de meesten wel (zo op het eerste gezicht)... We moesten 3 instellingen langs, bij de 1e was het al mis hoor.. Ik zat naast eentje die tijdschriften aan het lezen was, en pakte hij ineens mn hand en begon met mijn hand plaatjes aan te wijze, tsja.. Haha! Later bij de rondleiding pakte hij ineens van achteren mn arm en sleurde me mee naar een deur, want er was iets met die deur, ik schrok zo (stond beetje te dromen want de rondleiding was saai Haha! )...
Voor de rest was het wel leuk Lachen

We moesten natuurlijk vanuit Appelscha ook weer terug fietsen, om half 11 vertrokken we nadat de huisjes waren gecontroleerd en om 10 voor 1 was ik weer in H'veen daar heb ik nog 3 kwartier in de kou op mn paps gewacht In de auto zei mn vader dat Appie (staleigenaar) woensdag had gebeld Ewald begon ballen te vormen (van eten zeg maar) en zn eten in de waterbak te gooien en dan het op te slobberen, volgens hem had hij iets met zn tanden.. Hij werd namelijk ook weer magerder.. Ook hadden ze gebelt of ze hem zn dek op mochten doen want het begon erg koud teworden en hij al dik in zn vacht kwam...
Thuisgekomen meteen naar Wolvega gebelt en dara kunnen we dinsdagochtend terecht.. Toen ben ik me gaan omkleden en naar Waldi gegaan, eerst nog even bij roos&laica gekeken die aan het rijden waren. Toen Waldi uit de wei geplukt en op stal gedaan... Ik deed zn dek af en ja hoor we zijn weer terug bij af wat zn dikte betreft.. Je kunt zn ribben zowat weer tellen Huilen Ik zag ook inderdaad dat hij een bal kuil uitspuugde, dikke sh|tzooi is het Huilen Ik dacht dat ike r eindelijk vanaf was en dat we eindelijk lekker aan de slag kunnen Boos! Ik durf hem nu neit te rijden want ja zn tanden he... We laten hem dinsdag ook meteen enten, chippen en zn longen weer nakijken...
Hoop op goed nieuws, want die arme pony heeft nu eerst wel genoeg gehad vind ik....


Kuss Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 14:44

Fijn dat het gezellig is geweest...
En hopen dat met Ewaldje alles goed komt!!

kuss

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 15:55

Heeft mijn oude verzorgpony ook gedaan, sowieso even een tandarts bijhalen.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 20:14

gewoon even de tandarts erbij halen
dan is het zo verholpen
magned had het namenlijk ook!
geef em maar een knuffel!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-02 20:53

in wolvega is dus de tandarts Haha!
hopelijk zijn het gewoon haken ofzo, misschien gaat hij dan nog beter lopen en word hij nóg vrolijker Haha!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 22:25

Pfff stinkzooi zeg. Zoals ik al zei had hij geen moeite met die stukjes appel en brood. Ik heb 'em niet zien eten want de voerbak was leeg toen ik er kwam.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barchetta, bonnielau, Damelza, kyrkelover, L_iek, neline11, Nientsje, Selina, Vagabondo en 99 bezoekers