Ycke wordt verkocht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Ycke wordt verkocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 18:49

Het veulentje van 4 maanden.
Het was een merrietje dus dan is het de gewoonte altijd om ze te houden. Maar een Tuiger op dezelfde stal krijgt volgend jaar ook een veulen en die willen ze perse houden, daarom moest Ycke weg. Nu of volgend jaar.
En er is net iemand in haar geintresseerd, dus ze gaat over een maandje weg.
Ik hoorde het woensdag van de eigenaar. Ik wou haar eerst zelf kopen maar ik heb het geld en de tijd niet. Ik heb na het gesprek ff uitgehuild bij een vriendin. Ik voel me zo klote. Ze hinnekt altijd als ik de wei inkom en dan komt ze op een drafje naar me toe. En ze heeft nu al een onwijze grote kuif en ik fantaseerde altijd hoe groot die pluk zou zijn als ze 3 was. Als ik dan op haar zou gaan rijden en naar keuringen toe zou gaan.

Ik ging er echt vanuit dat ze zou blijven, en dan is het juist een grotere schok als je hoort dat ze weg gaat. Gelukkig gaat ze vlak bij mijn huis staan, 10 minuten fietsen ofzo. Dus ik kan haar altijd opzoeken.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 21:28

Wat jammer zeg! Maar wel fijn dat ze vlaskbij je komt staan. Kan je altijd nog contrioleren hoe haar voorpluk groeit Haha! Knipoog . en hoe het met haar gaat natuurlijk!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 09:57

Wat jammer dat ze weg gaat. Ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vind. Misschien kun je met de nieuwe eigenaren afspreken dat je af en toe mag langskomen, dan verdwijnt ze niet helemaal uit je leven.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 09:58

Heel erg jammer hoor!! Scheve mond
Het is echt zo'n lief veulentje Verdrietig
Nou ja, ik weet dat ze een goed te huis krijgt!!
En ja wat je al zei: Het is nog best vlak bij je huis, want stel dat ze nou naar de andere kant van NL ging?? Dan kon je haar niet zo maar ff op zoeken!!
Nou ja veel sterkte Verdrietig

Gr. Marieke