endurance katwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XXXX2015
Berichten: 1790
Geregistreerd: 26-01-01
Woonplaats: Hoeksche Waard

endurance katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 16:57

[***]
Laatst bijgewerkt door XXXX2015 op 04-12-22 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 17:30

Balen!!
Een meisje van mijn vorige stal had ook geen goede basisenting, dus ook terug. Boos dat ze was..
Jammer, het was echt een prachtige rit, zal zo mijn verslagje even bij Wedstrijden zetten..

Groetjes

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 18:37

Hey,ik was er ook ! welliswaar zonder pony,maar ik heb jou wel gezien bij de keuring met je fjord! echt zonde maar was het nou ook jou pony die er vandoor ging of heb ik het mis??

XXXX2015
Berichten: 1790
Geregistreerd: 26-01-01
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 19:49

[***]
Laatst bijgewerkt door XXXX2015 op 04-12-22 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 20:57

Heej smoon, die pony waar jij het over had, werd afgekeurd omdat hij niet goed liep!

Wel goed balen joh!
iemand van mij stal werd ook terug naar huis gestuurd, en te janken en schelden te schreeuwen dat ze deed....Boos!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 21:21

das idd erg jammer, en ook stom dat ze dat nooit eerder gezien hebben! Daar ga je dan, gepakt en bezakt terug naar huis Frusty

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 21:33

Ze letten er tegenwoordig veel scherper op. Met de nieuwe paspoorten (chip) staan de oude entingen er vaak niet in, dan kun je dus ook naar huis. Het is duidelijk aangegeven dat er scherper op gelet werd, maar je moet wel weten wanneer het goed is. Ik dacht altijd dat er niet meer dan 12 maanden tussen mogen zitten, maar Joop heeft 2x 13 maanden ertussen zitten, hij heeft ook wel eens om het half jaar een enting gehad. Ik geef hem nu een boosterenting (de eerste heeft hij al gehad, in november krijgt hij weer), dan ben ik gelijk van het hele gezeur af en hoef ik niet meer 2 boekjes mee te nemen.
Wel heel jammer, maar aan de andere kant, het was errug KOUD! Ook erg leuk om je nog even gezien te hebben, moest wel even denken, dat was écht lang geleden!

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 23:45

O balen..
Jij was toch niet die fjord die kreupel was ofzo he, met dat vrouwtje...
Ech zielig.. stond er een vrouw met een fjord keurig beestje hooor..
Nog nooit kreupel en nou zou die kreupel lopen, nou ja pijn in de benen zou die moeten hebben volgende de keurders daar..

Vrouw echt balen ... vond het wel zielig..
Paard ging in galop er vandoor..
dus ja als het paard pijn heeft in de benen, dan gaat het toch niet uitzichzelf geloperen ?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 09:29

Liesje_1 schreef:
Paard ging in galop er vandoor..
dus ja als het paard pijn heeft in de benen, dan gaat het toch niet uitzichzelf geloperen ?


Wel dus *LOL* Navy heeft 4 maanden (wegens MKZ konden we niet naar de kliniek) kreupel gelopen, maar zodra ik haar even losgooide was het een en al rennen.. Mijn vechtertje Knipoog
Ik heb je trouwens niet meer gezien.. Tenminste, ik denk van niet Haha! Ik was op weg naar finish en was er even naast gegaan, toen ik in de verte nummer 40 zag naderen. Dat was jij toch? Ik gelooof dat je nog wat riep, maar door de wind kon ik je niet verstaan. Ik heb trouwens de hele tijd naar een Zwarte Draver uitgekeken, maar deze was nog wel iets lichter.. Was jij dat?

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 12:28

ik was 47!! Ik zat er vlak in de buurt dus Lachen

Nee, ik heb jou ook niet meer gezien. Ik heb nog wel aan Apple (?) gevraagd waar je was, maar je was al voorbij .. en helaas niet meer gezien.

Mijn man dacht trouwens nog dat je met mijn daaltje ervandoor was...
Hij had jou namelijk zien lopen en had zoiets van nou al terug ?
Maar naar het nummer kijkent zag hij dat het een ander was.. Hij zei nog heb ook nog een draver gezien precies Idalia.. en ik zei je een jong meisje erop ?
Ja ... Nou dan had je even moeten zwaaien, dat was Navy Lachen

Volgende keer beter..
Ach ik heb die van mij uitgereden met een 30ste plaats.. had eigenlijk 16de moeten zijn als de hartslag goed was geweest bij de finish.. maar ja is niet anders ..
Verkeerd is het niet lijkt me zo voor de eerste keer...

Mijn dravertje is echt zwart,....
Ik viel wel op, want Tiko zag mij toch Lachen

XXXX2015
Berichten: 1790
Geregistreerd: 26-01-01
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 19:27

[***]
Laatst bijgewerkt door XXXX2015 op 04-12-22 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:31

Ik zie nu pas dat dit topic van jou is en dat je niet hebt meegereden... Jammer! Ik zag je wel op de startlijst staan, maar dit was dus de reden waarom ik je niet kon vinden... Echt jammer joh! Nou, volgend jaar die entingen in orde hebben en dan komen we jullie hopelijk weer eens tegen op een wedstrijd! Lachen

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 23:14