klapperende back cinch gevallen :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

klapperende back cinch gevallen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 22:26

Vandaag heb ik dus met het westernzadel ff gereden. Moest erg wennen trouwens Haha!
Het probleem, er zitten van die back cinch dingen aan, en vooral in draf gaan die klapperen. Jamaica vind dit dus helemaaaaaaal niks!
Ik vind niet dat ik ze er zomaar af kan halen, aangezien het mijn zadel niet is.
Is het misschien een idee om haar met dit zadel te longeren zodat ze er aan went?
Of iemand maybe andere suggesties?


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 23:47

je kunt meesta de back cinches er zo afhalen zijn bevestigt met veter of door elkaar getrokken... en dan doe je ze na het rijd en er weer op!!
je kunt haar ook idd longeren...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 06:30

Gewoon alles aan het zadel laten zitten. Ze went er maar aan Haha!

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 14:55

ik zou ze ook aan het zadel laten zitten . ik heb ook een ego van ze wet er maar aan. maar als je ze er echt af wilt hebben kun je de tips boven zien


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 18:17

Gewoon aan laten wennen. Heeft ze maar te accepteren. Zelfde als dat je op een gegeven moment zadeltassen of een regenjas achter aan je zadel wilt bevestigen. Onzin dat een paard dat niet wil. Gewoon aan wennen (bv door longeren, goede manier) en lekker verder rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 3 bezoekers