extreem boos op je paardje!!whaaa!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

extreem boos op je paardje!!whaaa!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 21:22

Ik was vandaag de hele dag met mijn paardje bezig,lekker poetsen en lekker zijn voetjes schoonmaken enz. enz.
En toen zat ik ff op t randje naast hem en omdat ik met iemand anders zat te praten voelde hij zich een beetje buitengesloten en toen ging hij zo met zijn voorbeen malen.
Maar die sukkel trapt zo met zijn voorbeen in mijn zij,nou ja dacht ik ,dat doet hij niet express jatog?!
Dus 3 min later bijt hij mij (hij is vrij happerig) dus ik geef hem een paar mega knoerten en toen was hij meteen weer lief.
Maar ik heb daar achteraf altijd zoon spijt van Knipoog Lachen ja eigenlijk is t gewoon iets wat hij verdient maar ja ....
Wie heeft daar oook wel eens last van????

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 21:57

ik.... *zucht*
haha Knipoog

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 21:57

ik vind eigenlijk dat je in dit geval niet extreem boos bezig was.. (eh in mijn geval dan.. paarden bijten of slaan mij niet of ik sla terug, en steigeren onder het rijden is ook een mep..) En schuldig voel ik me niet als het terecht is. (en anders mep ik ze niet)

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 23:18

Ik had het laats ook maar extreem boos noem ik het niet.
Mijn pony heeft een nieuw iets verzonnen. Steigeren en bokken als zij geen zin heeft. Gisteren ging ik haar longeren, en zij staakte d.m.v van een raaks linkse bok, dus ik die zweep naar haar toe gegooid richting kont, En over was het, maar dat hoeft ze dus ook echt niet aan te leren.. Boos!

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 23:30

neej maar vanmiddag was het zo dat hij ging eerst schrapen,wat ze meestal op de grond doen ,maar dat deed hij dus in mijn zij!!en toen beet hij mij,maar ik had net mijn pols in herstelling van een kneuzing dus ik mepte m een paar keer midden op zijn neus en toen voelde ik t ook behoorlijk hahahahhaha lekker slim (not)

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 00:26

Als Toscar vervelend is met rijden, en hij weet dat ik pissig ben, gaat ie na het rijden overdreven braaf naast me lopen, en allemaal de aandacht proberen te krijgen...
de slijmbal! }>
Nouja, kan dus meestal niet lang volhouden boos te blijven.
Maar tijdens rijden ofzo, heb ik echt geen schuldgevoel hoor, als ik hem een keer een mep geeft!
Eerlijk verdient!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 21:31

Ik had het gisteren ook.
Ik ben eigenlijk bijna nooit boos op Polly maar ze was nu wel zo verschrikkelijk dwars en irritant dat ik niet anders kon, ik heb haar toen een flinke lel verkocht (was tijdens het mennen, ze is aan de kletter gegaan en verder heeft ze onderweg een paar keer geprobeerd om te draaien, meer eigenlijk dwars voor de kar te gaan staan) en nadat we terug waren bij stal heeft ze een half uur flink moeten werken aan de longeerlijn, maar daarna was het wel weer genoeg en heb ik nog even geknuffeld enzo. Ik probeer wel altijd weg te gaan zonder dat ik boos op haar ben.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 22:28

extreem boos (gefrustreerd)
kan ik worden als ze niet wil lopen en dus achteruit gaat de hele tijd
of in de wei zich niet laten pakken todat ik uitbarst en dan heeeeel lief blijven staan (dan beloon ik wel uiteraard)
maarja als ze echt niet wil lopen gewoon miepen dus dan kan ik soms zo ontzettend boos worden..
en dan voel ik me wel schuldig, ook al is het terecht..

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 17:48

Als ik extreem boos wordt op Ivanka (komt niet vaak voor Knipoog) dan ben ik ook echt heel erg pissed... Ben de hele week al bezig geweest met de middengalop en elke keer maaide ze ertussenuit, waar ik dus echt pissig om werd... Boos! Maar ein-de-lijk ging het vandaag geweldig, netjes neerwaarts en een goede middengalop en dan ben ik enorm trotsss op mijn meisje Lovers Lachen

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 18:03

Op Jelle ben ik gelukkig nog niet extreem boos moeten worden, en zelf een beetje boos zijn is al moeilijk als je naar zen koppie kijkt !!!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 19:29

echt extreem boos ben ik niet geweest op Sher. Wel gaat ze als ik haar aan het borstelen ben altijd zachtjes in mijn jas bijten. Dan geef ik haar een klap, want dat mag ze niet, maar daarna voel ik me meestal schuldig omdat ze het eigenlijk lief bedoelde.......

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 19:35

Bud was vandaag ook hoogstens irritant. Ik was aan het borstelen, en opeens druk hij me gewoon helemaal weg! Dus ik hem een lel gegeven, en omgezet, op de manier zoals IK dat wilde. Toen wilde ik een achtervoetje uitkrabben, en toen trok hij met zijn been, had geloof ik de neiging om me een lel te verkopen! Als er 1 ding is wat ik NIET kan hebben is dat het wel: trekken met het been, en ook maar NEIGEN om het baasje pijn te doen. Dus ik heb een schop onder zijn buik gegeven. Daar was meneer wel even van onder de indruk. Wist ineens dat het baasje nog altijd de dienst uitmaakt Lachen

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 23:06

ow,*zucht* gelukkig ben ik niet de enigste,hahha maar met een lel bedoel ik een knal

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 08:28

luna en cockie kenne der ook wat van!
zeg je tegen cockie ''ho'' en miss gaan gewoon verder buffelen(tis dan wel een jaarling,maar het codewoord ho zit er al vanaf het begin ingepropt!).beon ik tegen der te schreeuwen en keek ze me echt zo aan van''waar heb jij nou weer last van?''

en als ik op luna zonder zadel en hhofdstel(ze reageerd best goed op benen enzo) en gaat miss luna expres de andere kant op.ga je voor der staan en vet scheinheilig te kijken!!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:44

Je schuldig voelen dat doe ik idd ook weleens. Maar meestal maak ik het weer goed door te zeggen dat ze braaf weer zijn of een klopje. Soms hebben ze echt wel een keer wat opvoeding nodig. Haha! Haha!

Tamaar

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:48

Bijten moet Jamey niet proberen, en slaan al helemaal niet. Want dan krijgt ze een onwijze mep. Zo simpel is het Lachen En als ze er vandoor gaat als ik wil aanspringen in galop krijgt ze en trap en dan neem ik der terug, net zolang totdat ze netjes aanspringt Alleen is mevrouw dan wel beledigt...

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 16:48

ja ik voel me echt heel schuldig dan ,ik had vroeger (voordat hij kon wijken enzo) had ik ook heel vaak ruzie met m maar dat heb ik nou gelukkig niet meer zo errug ,alleen als hij bijt,hahaha maaar dan nog heb ik spijt dat ik m een knal heb gegeven,hahah