Dat was nou ook weer niet de bedoeling...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Dat was nou ook weer niet de bedoeling...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 19:50

Ik heb wat met de nieuwe stalhulp de laatste tijd geloof ik....
Eerst dit: [VvdD] De nieuwe stalhulp

En nu iets dat ik toch een stuk minder leuk vindt, helemaal niet leuk eigenlijk.

De paarden staan bij ons op stal altijd heel ruim in het stro, iedere dag uitgemest, gewoon een schone stal met veel stro. Vandaag stond ze er een beetje karig bij, eigenlijk gewoon op het beton in haar eigen poep. En dat wil ik dus niet hebben, ze ligt 's nachts vaak en dan wil ik haar niet op die koude vloer hebben en al helemaal niet in de poep.
Dus ik vroeg aan het meisje dat er het langste werkt: 'Wie heeft er vanochtend opgestrooid? Want ze staat er een beetje karig bij'
Zij kijken: Age (= de nieuwe meneer) heeft gemest en het is inderdaad wel weinig ja... Gooi er maar wat bij.
Prima, opgelost dacht ik, maak ik geen punt van, wilde het alleen even melden, want de rest stond er ook wat zuinig bij.
Hoorde ik later dat ze nogal tekeer ging tegen meneer de nieuwe stalhulp. Ik had 'geklaagd' en weet ik wat nog niet meer, en het was echt geen manier van doen zo, dit kon echt niet. Of hij zelf niet zag dat het echt veel te weinig stro was enzo blablabla.
En dat was dus echt niet mijn bedoeling! Scheve mond
Kan gebeuren hoor, die man moet het ook nog leren, ik maak er geen punt van.
Nog wel tegen haar gezegd van joh moet dat nou echt zo? Ja, dat moest echt zo, anders leert 'ie het nooit Verward Nou ja, ben maar niet met haar in discussie gegaan, levert toch niets op en het is verder een aardig meid en heb geen zin in ruzie.
Kon Age niet meer vinden en toen ik klaar was met rijden was hij al naar huis, maar zal het morgen nog wel even tegen 'm zeggen, want dit vind ik echt niet leuk!

Nulla tenaci invia est via


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 19:52

Nee het is idd niet leuk dat jouw woorden verdraait worden, nu is het net alsof jij de boosdoener bent! Ach gewoon netjes tegen hem zeggen dat die andere meid het overdreven had, en dat je alleen graag zou hebben dat je paard in het vervolg goed opgestrooit word!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 19:52

Ik zou het idd ook nog even tegen hemzelf zeggen, zo komt het niet zo leuk over terwijl je het helemaal niet zo kwaad bedoeld. Die man doet vast hartstikke zijn best.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 182 bezoekers