Echt de allerlaatste foto's van mijn pony *snik*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Echt de allerlaatste foto's van mijn pony *snik*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 18:11

Mijn lievelingspony is een paar weekjes geleden dus verkocht. Verdrietig En nu heb ik echt de aller aller laatste foto's laten ontwikkelen, nu komen er echt geen meer van Tina. Die laatste wil ik jullie wel laten zien.


Dit zijn Tina (de vos), ik, mijn vriendin ingrid (shiloh) en Britney, haar lieveling.
Afbeelding
Afbeelding

Deze foto's zijn bij het uitstappen na het vrijrijden.
Afbeelding

En een vraagje: wat vinden jullie nou van deze verhoudingen? Mijn benen vergeleken bij mijn rug enzo en mijn benen vergeleken bij de pony. Verward
Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn weer ingrid op Britney en ik op Tina
Afbeelding

Dit is na het vrijrijden, toen mochten ze even los in de bak. Het waren echte vriendinnen!
Afbeelding

Dit waren dan echt de allerlaatste foto's van Tina, meer heb ik echt niet. Huilen

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes van Fleur

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 18:16

Ik vind de 2e 4e en laatste foto erg mooi!
Maar je benen steken wel ruim onder d'r vandaan. Dat ziet er gewoon niet zo mooi uit, maar ze kan je wel houden denk ik!
poedersuiker he.. de laatste foto's laten ontwikkelen, ik heb precies hetzelfde met Julia. Ik had de laatste foto's ontwikkeld 2 dagen nadat ze weg was. Vreselijk.. maar het gaat wel beter, ook bij jouw?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 18:24

Hey fleur, is inderdaad erg moeilijk om de laatste foto van je favo te laten ontwikkelen. Had ik dus ook bij daisy weet je nog. Al bleef die nog ff op de manege en kon ik nog ff rustig afscheid nemen. En joslover, ik denk dat het inderdaad wat beter gaat met fleur, ze heeft nu dus een nieuwe pony om op te rijden, namelijk chalan, een volbloedje echt een top beest. Ik denk dat erg veel helpt, maar ja, echt helemaal erover heen kom je nooit denk ik!

Groetjes....

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 18:26

Jammer dat dit echt de laatste foto's waren.. Misschien mag je nog wel ooit gaan kijken?

Sterkte ermee

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 18:45

ik ben mischien niet erg up-to-date maar waarom moest ze weg??
mooi beessie....enne van die verhoudingen is ongeveer hetzelfals bij mij-en lisa.... Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 19:21

Ik vond jouw lisa al iets weg hebben ( klein beetje) van Tina. Het was een manegepony (lievelingss paste niet meer in de titel) en ik was zo ongeveer de enige die erop kon rijden. Bij de andere kindjes was ze blijkbaar te gevaarlijk (onzin zie maar hoe braaf ze is zo zonder zadel!) Maar ze stond op een manege en dan heb ik er helaas niets over te zeggen.

kiilihu
Berichten: 24
Geregistreerd: 25-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 17:23

Leuke foto's hoor! maar wel jammer dat ze weg moest!

Lotusje

Berichten: 1
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 12:15

Hey mooie foto's hoor:D en echt sneu voor jullie dat ze zijn verkocht....:'(
Maar over je vraagje... ik heb een welshje en mijn benen (toen ik er nog op reed hij is nu met pensioen) staken er ook onder uit en ik kreeg altijd kritiek van het ziet er niet uit maar wat maakt het aanzicht nou uit??? het gaat erom of een paardje jou kan houden en dat kon dat verzorgpaardje van jou echt wel hoor! veel mensen zijn echt van die paradepaardjes maar het gaat erom of je lol hebt met je pony en of jou pony ook lol heeft met jou! paarden zijn sterke beestjes onderschat dat niet! neem nou mijn ijslander ik ben zelf gelukkig niet zo groot maar daar krijg ik geen kritiek op... ja alleen van mensen die geen verstand van rassen hebben... Maar omdat een ijslander als een sterke pony wordt gezien (is het overigens ook) kan dat wel en ziet het er niet raar uit waarom kan het dan niet bij een gewone new forest ofzo? Nee hoor ik ben het er absoluut niet mee eens dat jou benen te ver uitsteken en dat dat niet zou kunnen! Laat mensen jullie dat ook niet aanpraten!! Want mijn ervaring... de mensen met het echte verstand van paarden waren het er allemaal mee eens dat ik gewoon op mijn pony kon blijven rijden en dat waren dan mensen die lichte tour etc reden.
groetjes *mij*

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 12:31

vind het niet raar dat het beesie verkocht is. het is een plaatje.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 19:40

phoenix4ever schreef:
vind het niet raar dat het beesie verkocht is. het is een plaatje.


Lovers Dankj je wel! Lovers Ik vond haar ook heel mooi! Toen Britney (de donkere) en Tina (de vos) op de manege kwamen koos ik ook gelijk voor Tina, maar dat is niet de reden dat Tina verkocht is, anders zou ze er wel nog zijn.

En Alleen Tina is nu verkocht Verdrietig

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 22:57

Hey,

het blijft jammer dat je pony weg is. Ik noem het maar ff jou pony...
Maar ben je er al achter na wie, misschien staat ze wel in de buurt. Of wil de eigenaar van de manege niets zeggen daarover. Dat kan natuurlijk ook nog..

Maar verder leuke foto's hoor!! Ik wou dat ze op mijn manege zulke pony's hadden. Niet dat ik er ooit opzit. Maar het toont toch goed voor een manege!

Nog veel sterkte

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 12:09

jammer zeg dat ze verkocht is Verdrietig
sterkte