Vraagje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 15:23

Hoihoi!!
Waarschijnlijk hebben jullie een poosje niks van mij gehoord, maar de compu liep de hele tijd vast, maar nu ga ik weer lekker veel berichtjes lezen en plaatsen!!
Ik heb een vraagje aan de mensen die in Drenthe wonen, vlakbij de hei. Die mensen zijn hier toch wel?? Maar nu de vraag:
Ik wil in de zomervakantie een keer met Brando de hei op, maar ik ken daar de weg niet. Ik heb gehoord dat je daar brede paden hebt van zo'n 5 kilometer lang. Op 1 van die paden wil ik heel graag een keer Brando op uit laten lopen. Maar omdat ik daar de weg niet ken, wilde ik vragen of er iemand te paard met mij mee wil om lekker lang te rijden die daar de weg wel kent. Misschien een idee voor een Boktmeeting???? *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:48

Ja, het Balloerveld is hier in de buurt. Dat is een soort zandverstuiving en hei, er lopen ook schapen rond enzo. Kan er echt heerlijk rijden.
We zijn van plan om hier een rit te gaan organiseren. Wanneer is nog een beetje de vraag, waarschijnlijk in augustus?
En als je eerder wilt, en ik kan al met de Fell Pony naar buiten, wil ik ook wel met je mee hoor! Leuk!
Waar heb je Brando staan dan? Of wilde je gewoon voor die rit met de trailer komen?
Ik hoor het wel. Groetjes Marije!

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 16:09

En ook ik kan lekker meerijden. Onze paarden staan ook dicht bij het Balloerveld en er zijn nog meer bokkers die mee willen.

Ik ben in elk geval van de partij!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 21:50

Leuk idee van die rit!! Ik wil mee hoor, en als ik eerder wil, kom ik gewoon een keer na een afspraak met 1 van jullie allemaal gemaakt te hebben. We zien wel wanneer dat wordt. Brando staat in Zwolle. Ik kom dan met de trailer. Ik hoop dat het door kan gaan. Het lijkt me heel erg leuk!!!