Toch maar dammen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Toch maar dammen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 09:51

Gisteravond dacht ik eens lekker te gaan rijden: Tinka loopt de laatste tijd echt super, en woensdag had ik een nieuw zadel gekocht (oude lag niet helemaal lekker meer), dus alle ingredienten voor een lekker uurtje sturen waren aanwezig Verward
Niet dus Boos! Wat een drama: echt niets ging goed, ik leek wel een superbeginner en Tinka leek wel een paard wat net uit de wei was geplukt en nog nooit van haar leven een ruiter op haar rug had gehad.
Kop omhoog, rug wegdrukken, rug bol maken, kop scheef, scheef lopen, ik weet niet wat ze allemaal nog meer deed, maar echt op geen 1 hulp reageerde ze normaal Verward Het liep dus uit op het betere ruk en pluk werk en ben er op het laatst maar afgestapt want mijn humeur en dat van haar werden er echt niet beter op.
Het zal wel een combinatie van alle factoren zijn geweest (niet lekker in mijn vel, nieuw zadel, Tinka die mijn superhumeur overnam), hoop dat het vanavond beter gaat, anders ga ik echt dammen Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 09:53

Ik ken het precies! Zo'n dip had ik afgelopen week..... Dan zit alles ook meteen goed tegen!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 09:54

Wat ik me dan afvraag, ligt het zadel wel goed?

:evaw:

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 09:57

Sjimmy schreef:
Wat ik me dan afvraag, ligt het zadel wel goed?


Wist bijna zeker dat deze vraag zou komen Haha!
Zadel ligt echt goed, geloof me: na een paar keer een verkeerd zadel word je echt heel kritisch, zadel ligt echt goed! (misschien is dat juist het probleem dat ze nu eindelijk een goed zadel heeft Verward )

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 09:59

Misschien het weer?? Fitz was gisteren ook niet te rijden ...

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 10:00

Von"]
[quote="Sjimmy schreef:
Wat ik me dan afvraag, ligt het zadel wel goed?


Wist bijna zeker dat deze vraag zou komen Haha!
Zadel ligt echt goed, geloof me: na een paar keer een verkeerd zadel word je echt heel kritisch, zadel ligt echt goed! (misschien is dat juist het probleem dat ze nu eindelijk een goed zadel heeft Verward )
[/quote]

Wist ook bijna wel dat jij dat dacht Haha! Maar ja vragen staat vrij, gelukkig

:evaw:

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 10:07

Na een geweldig superfijne dressuurles op Muzefee ging ik Raloma ook nog even rijden.
Op zich liep ze helemaal niet erg verkeerd, af en toe een beetje drammerig en soms wat tegen de hand. Maar dan staat de eigenaresse de hele tijd te vergelijken met hoe ze de dag ervoor liep bij die top-springruiter. Tja, die rijd acht paarden per dag, ik maar twee of drie. Ik kan niet zo rijden als hij.

Maar ja, mijn hele humeur verprutst. En toen ging het al helemaal niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 10:23

Dat zadel dat ligt wel goed, dat zit wel snor. Het was gisteren algemene Ouderkerkse Stoute Paardendag geloof ik Haha!.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 10:27

Lovely schreef:
Dat zadel dat ligt wel goed, dat zit wel snor. Het was gisteren algemene Ouderkerkse Stoute Paardendag geloof ik Haha!.


Aha, dus toen wij weg waren bleef de sfeer in de bak hetzelfde?

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 10:29

Ja, zelfs in mijn eentje Haha!.

Dammen vind ik trouwens niet zo leuk, ik zou eerder kiezen voor 50 meter onder water schaken met hindernissen, zoiets.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 10:37

Yorghos was gisteren ook niet te genieten! Maak er dus maar een Landelijke Stoute Paardendag van. Haha!

* To Belg, or not to Belg *

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 14:40

Een hobbelpaard doet het ook niet slecht als vervanger. Voor dammen moet je met z'n tweeen zijn. (uitspraak van mijn collega en ook paarde-eigenaar).
Tje het is zeker weer herfst. Haha!

Sprakeloos

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:02

Terwijl ik gisteravond super-de-super heb gereden Knipoog !!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers