WOUW! PB'tjes opgeruimd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 11:54

Haha, ik ben drie kwartier bezig geweest! Is voornamelijk de schuld van Stef; jeetje wat ouwehoeren wij veel, niet normaal zeg!Voortaan toch maar effe bijhouden denk ik *LOL*

Sonja


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 11:56

hoeveel had je er ongeveer dan dnek je?? (je staat nie in de lijst van tot 15 ofzo..)

zucht.. het is dat ik gewoon bepaalde berichtjes wil bewaren... anders had ik het Bart laten opruimen... Boos!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 12:13

Wat ik alleen niet snap is dat jullie niet gewoon email gebruiken?
Of ICQ?

Ik vind het niet erg hoor, ik snap het alleen niet echt.. Ik heb zelf nogal een hekel aan die PM's Lachen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 12:44

Ik heb ook de goede raad opgevolgd en heb ook grote schoonmaak gehouden Pling Alleen koste het mij niet zoveel tijd als jou Sonja *LOL* En de PBtjes gaan ook inderdaad wat sneller open. Bedankt voor de tip Bart Knipoog
groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 12:47

Bart, kan je niet een knop maken met "alles verwijderen" ?!?
zou heel veel werk schelen. Bij mij tenminste.
Groetjes Petra

:evaw:

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 12:53

ja...zou voor mij ook fijn zijn...


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 13:28

Ik verwijder de PB's meestal direct nadat ik gereply'd heb. Alleen die PB's met telefoonnummers enzo bewaar ik...
En Bart, het is juist leuk als je op bokt komt en er zo'n vrolijke Elmo aan het rondhuppen is... euh... was het Elmo???

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 14:05

ik heb dr ook niet zoveel staan, ik bewaar alleen de boeiende of als ik geen zin heb om te deleten Lachen

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:23

Citaat:
Op 2001-06-11 11:56, schreef Bartje:
hoeveel had je er ongeveer dan dnek je?? (je staat nie in de lijst van tot 15 ofzo..)



Ehhh... ben bang dat ik op een mooie twaalfde plek stond (had laatst al e.e.a. weggegooid) met ruim 150.... <grijnz>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:26

Citaat:
Op 2001-06-11 12:13, schreef BartVB:
Wat ik alleen niet snap is dat jullie niet gewoon email gebruiken?
Of ICQ?


Uh... misschien omdat niet iedereen icq heeft, en al helemaal niet op het werk? Tja, ik ben sinds kort wèl zo'n geluksvogel... Party!!

En mijn e-mail werkt hier gewoon niet, serverprobleempje. Dus dan toch maar PB'en onder werktijd...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:40

YEAH!! ik heb nu ongeveer 640 PB-tjes (handmatig..) verwijderd!!! ik sta nie meer boven aan Haha!

heb er nu nog maar 11 Lachen

gaat trouwens wel ietsjes sneller jah Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:25

wauw wat knap ik heb het na 20 min opgegeven omdat ik toen noglang niet op de helft was dus Bart als je toch bezig bent met een knop alles verwijderen.... wil je die er bij mij ook opzetten ??????????????

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:29

PB zijn veeeeeeeel gezelliger dan mail of icq
zie zijn vrolijk en die gaan heel snel.ik vind die pbtjes een super uitvindinge van jullie heike en bart!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:20

Waarom we geen email gebruiken? Als ik even voor mezelf spreek: mijn email is van thuis, en ik kan moeilijk iedereen mijn werk email adres geven, zullen ze hier leuk vinden als ik zoveel privé zit te mailen. Bovendien weet je bij een PB zeker dat degene het ziet zodra ie op bokt komt.

Maar ik moet mijn lijst ook eens gaan opruimen, zie er alleen zo tegenop omdat het zoveel is en zo lang duurt... Bloos

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:40

Bart kan ze in 1 keer verwijderen, met een simpele druk op de knop ofzo. Dat heeft hij bij mij een keer gedaan. Toen had ik er ook errug veel staan. Zoveel dat Bart kwam informeren of dat nou niet onhandig was.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:04

Als Bart ons die knop nou ook eens geeft Verward
Kunnen we het zelf wat makkelijker.....

:evaw:

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:11

Eeh, 't is geen knop, ik doe dat rechtstreeks in de DB. Maar is inderdaad maar 3 seconde werk ofzo.

En zo'n knop is ook niet echt practisch want meestal wil je een paar berichtjes wel houden.. Je moet ze gewoon meteen weggooien als je ze beantwoord hebt;) Scheelt een hele hoop..

Maar in de nieuwe versie van het forum (2.0) gaat het PB gebeuren nogal veranderen. Alleen duurt het nog wel een tijdje voor 2.0 er is Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Gerdien_, ComscoreBot, GrapeshotBot, Hjartje, laran, nimbletje, spookyskippy en 134 bezoekers