Yeah we zijn weer terug

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Yeah we zijn weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 09:39

Omar en ik bleven telkens een beetje hangen op het niveau waar we waren (laag dus Haha! ) rechtmaken, voor 't been zijn en nageven verder kwamen we niet. En dit dat alleen nog maar in stap en draf.
Maar nu eeiiiindddelijk jaaa gaan we vooruit. Ik hoop dat het een poosje zo blijft gaan. Gister voor het eerste 'echt' gegaloppeerd in de les en dat ging heel goed gelukkig, daar zijn we snel doorheen denk ik. Als ik 'm dan helemaal recht en nageeflijk kan rijden gaan we (eindelijk) eens beginnen aan de wat moelijkere oefeningen. Ben benieuwd wat de toekomst ons brengt.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 09:46

Goed zeg! Wat de toekomst jullie brengt? Het wordt alleen maar beter en jullie zullen de sterren van de hemel rijden natuurlijk! Leuk stel zijn jullie namelijk, passen erg goed bij elkaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 09:48

Ik vind het zoooo jammer he dat je met hem straks stopt omdat je gaat verhuizen. Ook al duurt dat nog wel even, ik vind het echt zonde. Maar ja inpakken en in de tuin zetten is ook niet 1-2-3 gedaan.
Wel super dat je weer een sprong naar voren hebt gemaakt! En de basis is en blijft het belangrijkste. Die moeilijke dingen komen vanzelf wel.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 09:51

haha Mirte, dat hoop ik maar dan moeten we nog veel leren. omar kan het wel, maar ik....

Katrien schreef:
Ik vind het zoooo jammer he dat je met hem straks stopt omdat je gaat verhuizen.


sssttt niet zeggen Verdrietig Huilen Daar wordt ik verdrietig van. Ze wil 'm niet verkopen, maar misschien maakt ze voor mij wel 'n uitzondering (hoop ik). Maar ik ben bang dat hij veel te duur is. Huilen Enne hij heeft ook OCD....
Misschien dat ik zijn zoon (Tobi) maar kidnap Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:37

Ja rot he? Geniet er nog maar van zolang het kan...

Wel hartstikke fijn dat je nu ineens het gevoel hebt dat het de goede kant opgaat, heerlijk!

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:58

Fijn dat het galopperen nu ook goed gaat, dat zal weer positief werken op het geheel.

Over dat kopen van Omar: denk je echt dat zijn eigenaren aan jou de volle mep voor hem zullen vragen?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 14:10

Nou de volle mep niet denk ik, maar ja de eigenaresse wil 'm niet kwijt. Ze rijdt bijna nooit, maar Omar is echt Haar paard. Ze is heel blij dat ik 'm doe, maar ik denk niet dat ik 'm mee mag nemen. Het is ook een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant balen, aan de andere kant
rationeel gedacht:
Het eerste jaar kunnen we sowieso nog geen paard onderhouden als we net een huis gekocht hebben.
Hij heeft OCD wat op kan spelen en hij zal nooit kunnen springen en hogere dressuur is ook niet goed (als IK daar ooit kom).
Hij zal niet voor onder de 5000 euro weggaan, dat heb ik dan domweg niet.

Maar ja ik zal 'm wel missen. Ik weet het allemaal niet. Mijn verhaal is ook een beetje warrig. 't kán gewoon het eerste jaar niet als we net een huis hebben gekocht Verdrietig

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:11

Waarom zal hij niet onder de 5000 euro weg gaan? Juist als hij OCD heeft, kunnen ze niet zoveel voor hem vragen. Zoals je zelf al zegt is hij (hard gezegd) niet geschikt voor de dressuur en het springen. Waar is hij dan wel geschikt voor dat ze zoveel voor hem kunnen vragen? Dan is het alleen emotionele waarde...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 15:12

klopt. Beter dus te zeggen dat ze 'm gewoon willen houden.