Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Een rit waar we ongeveer 40 minuten over zouden doen, heeft ons 2,5 uur gekost
Voordat we eens weg waren, verkeersagenten op de rotonde, vervolgens daarna niemand meer die het verkeer regelde, maar de hele stad stond vast 
Zelf ben ik nog wel giga onderuit geklapt omdat ik uitgleed op een spek gladde mat die ze over een sloot hadden gelegd, verder dan een paar flinke blauwe plekken ( en een gedeukte ego, gezien de drukte daar
)heb ik er niks aan overgehouden, had zo maar anders kunnen wezen...
Dat heb ik al een aantal weken, troelala!
heb altijd mijn berenboots aan en daar hebben we het prima mee gered. de foto is genomen door iemand die net naast de neergelegde loopplaten in de drek is gaan staan... Tja dan doe je het ook zelf.
M_i_R schreef:Ik snap ook niet dat iedereen in die file is blijven staan eerlijk gezegd.... wij zijn na een paar kilometer , zodra we zagen dat het een kansloze bedoening was, afgeslagen een boeren weggetje op en hebben daar zo;n 18 km van de file mee weten omzeilen.
Edit: Wij vertrokken ook om 8 uur, moesten 140 km rijden en waren en ruim voor twaalven.
M_i_R schreef:Ik snap ook niet dat iedereen in die file is blijven staan eerlijk gezegd.... wij zijn na een paar kilometer , zodra we zagen dat het een kansloze bedoening was, afgeslagen een boeren weggetje op en hebben daar zo;n 18 km van de file mee weten omzeilen.
Edit: Wij vertrokken ook om 8 uur, moesten 140 km rijden en waren en ruim voor twaalven.

was wel ruim voor argentan hoor dat wij de brui eraan gaven! Ik zag die lange glooiende weg vooruit met enkel brandende achterlichten en dacht NEEEEEEEEE, weg hier! 
vur schreef:M_i_R schreef:Ik snap ook niet dat iedereen in die file is blijven staan eerlijk gezegd.... wij zijn na een paar kilometer , zodra we zagen dat het een kansloze bedoening was, afgeslagen een boeren weggetje op en hebben daar zo;n 18 km van de file mee weten omzeilen.
Tja, achteraf weten wij dat ook niet. Voor Argentan dachten we dat dat zou komen door stoplichten in het centrum van de stad en als we daar doorheen waren, dat het dan wel weer zou gaan. Verderop waren maar enkele zijweggetjes die nergens heen leken te gaan, dus durfden wij het niet aan eerlijk gezegd want ook op onze navigatie leken die nergens naar toe te leiden. Dus, tja, maar lijdzaam aansluiten was het devies. En trouwens, ik had toch stiekem hoop dat al die politievoertuigen die ons telkens inhaalden met zwaailicht en sirene ergens verderop hun inzittenden zouden droppen om alles zijwegen af te zetten en de weg leeg te trekken. Niet dus.
Achteraf bleek idd dat we anders hadden moeten reageren maar je hebt op den duur gewoon schrik je plel kwijt te raken en achteraan in de file te belanden