pijnlijke polsen bij het mountainbiken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

pijnlijke polsen bij het mountainbiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 14:38

op school moeten wij bij tkf (trainingskundige fundering) (conditietraining) af en toe mountainbiken, maar er zit geen vering in die fietsen, dus mijn polsen vangen alle schokken op, met als gevolg dat ik de rest van de dag ontzettend veel pijn aan mijn polsen heb, weten jullie wat ik hieraan kan doen?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:51

nou wij hebben toen ook 4 uur lang gemountainbiked en toen was het best wel klote weer! En geen vering dus had ook behoorlijk pijn in mijn handen en polsen, ik kreeg mijn handen niet meer open! En mijn kont auw auw auw dat is ook lekker pijnlijk! En nog een ander lichaamsdeel

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 15:01

Mountainbiken is ook zeer ongezond voor je lichaam. Metname je polsen en je rug. Je moet gewoon

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 15:17

ja gewoon wat? Lachen

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 15:39

Prima schreef:
Mountainbiken is ook zeer ongezond voor je lichaam. Metname je polsen en je rug. Je moet gewoon



maak je hem ff af prima???, maar ja, gewoon niet zeuren of je eigen mountainbike kopen hehehhe, btw, mijne heeft ook geen veren Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 15:57

mm, ja was aan het werk, dus soms type ik wat en dan lees ik het niet meer en dan een uurtje later vplaats ik het...kweet niet meer wat ik wou zeggen. Oja, je moet gewoon niet meer mountainbiken, maar een fiets nemen die een natuurlijkere lichaamshouding toestaat.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:01

Dan toch maar een fiets aanschaffen met voorvering Auk! Ik heb ook vaak last gehad van mijn polsen toen ik nog geen voorvering had. Nu heb ik er 1 met voorvering en ik heb nergens meer last van Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 18:16

ja dat voelt een stuk beter! Met vering en ook aan je kont!

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:32

Met voorvering heb ik er trouwens ook last van Haha! Maar wel een stuk minder hoor, het scheelt echt

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:11

Gelhandschoentjes wil ook wel wat helpen.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 23:06

jah maar die zijn ook weer lekker duur! maar het scheelt dus echt nog wel een stuk hoor met voorvering of zonder

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 09:20

hm, ik zal het eens met mijn leraar overleggen, want om nou een eigen mountainbike aan te gaan schaffen voor die 5x dat ik mountainbike in een jaar.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

tsjeerd
Berichten: 97
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:25

Hoi,probeer tijdens het fietsen je armen iets gebogen te houden,hierdoor kun je de schokken wat beter opvangen.
Zorg er ook voor dat je achter op je zadel zit.

sluit vriendschap met een paard en je zult nooit alleen zijn

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:36

Maar als je 4 uur lang mountainbiked terwijl je normaal mountainbiked heeft het nauwelijks zin om zo ver naar achteren te gaan zitten en zowiezo 4 uur lang op zo'n smal zadeltje zitten auw daar krijg je echt blaren van!

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, abbij, Amazonbot, Arlette1991, astrea, Britta31, C_estmoi, Century, Dolce_pony, Druif_01, Freekieee, IASCrawler, Lau07, Lipydo, MarliesSam, meiske04, Pytje, schumiegirl, suikermeisje, Syzygy, Winna, xPabloBokt, xSannee, Yannie, YvonneV, Zebrastreep en 184 bezoekers