Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
FriesWytske schreef:Dan nog had ik de protocollen opgehaald.
Je komt op mij over als een verbitterde moeder, die vind dat haar dochter de beste is. En daar mag niemand aan twijfelen.
Heb laatst bij onze regiokampioenschappen geschreven. En kan je zeggen dat er heel snel puntenverschillen zijn. Je moet naar de plaatsing kijken. Hebben ze je dochter beide op dezelfde plaats staan. Dan is er in mijn ogen niks aan de hand.
FriesWytske schreef:Dan nog had ik de protocollen opgehaald.
Je komt op mij over als een verbitterde moeder, die vind dat haar dochter de beste is. En daar mag niemand aan twijfelen.
Heb laatst bij onze regiokampioenschappen geschreven. En kan je zeggen dat er heel snel puntenverschillen zijn. Je moet naar de plaatsing kijken. Hebben ze je dochter beide op dezelfde plaats staan. Dan is er in mijn ogen niks aan de hand.
Anoeska schreef:Wat wil je horen? Jury's zijn stom en slecht en ze doen het expres? Dacht je niet dat iedere jury in de auto stapt om daar naar eer en geweten te jureren. Dit zijn nou eenmaal dingen die erbij horen. Je kijkt als jury uit een andere hoek. En geeft de punten die je het waard vond.
Ik vind klagen bij de knhs zelf nooit zo 'sjiek'. Ga dan eerst eens een praatje maken met die jury, misschien kom je in een gesprek achter de motivatie voor de punten.
spekenham schreef:Anoeska schreef:Wat wil je horen? Jury's zijn stom en slecht en ze doen het expres? Dacht je niet dat iedere jury in de auto stapt om daar naar eer en geweten te jureren. Dit zijn nou eenmaal dingen die erbij horen. Je kijkt als jury uit een andere hoek. En geeft de punten die je het waard vond.
Ik vind klagen bij de knhs zelf nooit zo 'sjiek'. Ga dan eerst eens een praatje maken met die jury, misschien kom je in een gesprek achter de motivatie voor de punten.
praatje maken met de jury? is best lastig op zo'n evenement de jury is echt niet aan het wachten op jou om met je een praatje te maken. overigens ken ik de jury niet eens. op een "normale"wedstrijd lukt dat vaak wel maar voordat wij de pony afgezadeld hadden was de rubriek voorbij en bij de jury afdeling mocht je nie tkomen.
Ik hoop dat de knhs het voorlegd aan hem en dan komt er misschien wel een gesprek.
maar ik vind sommige wel een beetje "simpel" zeggen dat je zomaar dat verschil kunt hebben maar realiseren die zich wel dat in principe bij die jury onze dochter daar "nooit"een winstpunt zou kunnen rijden immers ze had een prima proef gereden zoals de andere jury ook heeft laten zien in de punten.
Ik neem aan dat dit niet de bedeloeling is van op wedstrijd gaan als je van te voren al weet dat je geen wins tkunt rijden.
Wat moe tik immers zeggen tegen me dochter anders te doen als de ene jury wel tevreden is?