Engeland!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Engeland!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 21:45

hoihoi,

zoals sommige bokkers wisten ben ik vorige week donderdag naar Engeland gegaan om 5 daagjes vakantie te houden, samen met mans en paps Haha! Jullie wouden verslag, hier komt het Knipoog

Woensdag lag ik pas om half 1 in bed, dus dat is eigenlijk al donderdag Tong uitsteken, en moest er om half 4 weer uit Slapen Half uurtje later in de auto en ik sliep weer verder Dromen Rond half 7 waren we bij de boot in Zeebrugge om ons te melden, we moesten ergens wachten en dat deden we, de boot zou om 10 over 7 vertrekken. We zagen iedereen erop rijden en wij stonden nog steeds te wachten Verward Wat bleek, ze hadden ons verkeerd gezet, komt er zo'n busje met zwaailamp aangecrosst om ons naar die boot te leiden Haha!.
Om half 11 engelse tijd kwamen we in in Dover. Richting de forest was nog dik 2,5 uur rijden, dus ik sliep weer verder Dromen Rond 1 uur waren we in Beaulieu, waar een ponyveuling aan de gang was, leuk om te zien, maar ik heb er geen gekocht Knipoog Ik zag daar een soort standje van het Engelse NF stamboek, dus ik er heen, waar we het over Brendan hadden, wat de 2 vrouwen leuk vonden om te weten dat het zo goed met hem ging Haha! We liepen daar nog wat rond en zegt mijn moeder ineens van: "het zal me niet verbazen als we die of die tegen komen", ik loop een stuk voor mijn moeder uit, en zie ineens die en die! Echt stom toeval Tong uitsteken
Tegen 2 uur hadden we alles weer gezien en zijn we naar Lyndhurst gereden, na wat winkeltjes (mooi Appaloosa beeldje gezien, maar laten staan, koste 62 pond!!) en een rommelmarktje bezocht te hebben wou ik wel naar het New Forest museum, gesloten tot zomer 2003 Boos! Frusty , dat was wel ff jammer, maar ja. Daarna doorgereden naar Ringwood, waar we rond half 6 waren. Toen we ff de hotelkamer hadden gezien (een pokke bed, had 3 dekbedden nodig Knipoog), zijn we op zoek gegaan naar iemand die ik van internet ken. We zijn zeker 10 keer het huis voorbij gereden Tong uitsteken, dus toe we het gevonden hadden dacht ik dat er niemand was, de honden kwamen wel, maar geen baas Extreme duivel , die ineens te voorschijn kwam. ff afgesproken dat ik de volgende dag terug kwam. Terug in het hotel hebben we gegeten waarna ik om half 10 in me bed lag, ik was doodop Gaaaap

Vrijdag onbeten en naar Glen Hasker geweest, een ruitersportwinkel in Ringwood, hier waren we 7 jaar geleden ook geweest Haha! Heb een nieuwe fotolijste van Thelwell en een nieuwe trui gekocht van de New Forest. Daarna zijn we terug gegaan naar Theresa, die ik dus van internet ken. Eerst even de pony's bekeken, welke heel anders zijn dan de New Forest die we hier kennen, dat zul je straks wel op de foto's zien. Nog van alles besproken en wat gedronken. Rond 12 uur gingen we naar Burley. Ik zag een groep ruiters, en ikke wilde ook rijden Haha! Haha! Dus ik op zoek naar die stal en gevonden, afspraak gemaakt en was daar om 2 uur weer terug om te rijden. Mijn paard?: Een vos, ongeveer 1.75 mter hoog, helemaal geschoren, ook zijn manen, en een vierkant, hij was gewoon vierkant aan de achterkant!! Maar wel lief Lovers Toen we net wegreden dacht ik van, pffff wat een ... paard, maar nee hoor, ik nam het meteen terug. Veel gedraafd en gegalopeerd in een uur, was heel mooi! Ook 2 hele steile afdalingen, die zie je niet in NL Tong uitsteken. En pony's gezien natuurlijk! Rond kwart voor 4 gingen we naar Exeter, ongeveer 3 uur van de Forest af, tussen de dartmoor en exmoor in. Ons avondeten was de MAC Clown De vorige avond was erg duur Tong uitsteken Om 8 uur kwamen we in Exeter aan, verkeerd gereden Frusty En rond 10 uur lag ik weer te Slapen

Zaterdag gingen we na het onbijt naar een stoeterij. Ze fokken daar ren- en milatrypaarden op kleine schaal. 9 jaar geleden hebben ze dit helemaal opgeknpat, waar ze nog steeds mee bezig zijn trouwens. Het was best mooi om te zien. Hier kocht ik een nieuw zweepje en 2 tekeningen van appies Haha! Daarna zijn we naar de Exmoor gereden, een mooie gebied, maar geen pony gezien Frusty Gestopt in een dorpje en wat gegeten: een sandwich kaas, erg groot Tong uitsteken Op de teurgweg gestopt bij een rommelzaak, je hebt nog nooit zoveel rommel bij elkaar gezien Later bleek dat we kort bij een dorpje zaten waar wel pony's los liepen enzo Frusty 's avonds gegeten bij de Burgerking en ff geinternet Haha! Om 9 uur terug in het hotel. En om 10 uur Slapen.

Vroeg op op zondag, want ikke wou maar al te graag terug naar de New Forest, is veel leuker! Haha! We zouden om 11 uur bij de vorige eigenaar van Magpie zijn, was ie niet thuis Boos!, Dus briefje achtergelaten en weer weg. Rommelmarkt geweest waar ik een frontriem gekocht heb, die overigens wel te klein is, maar mooi om op te hangen *LOL* . Gebelt met de fokker van Brendan, niet thuis Boos!, Dus ikke was ff erg boos Boos! Weer gebeld met 2e eigenaar Magpie, en die was weer thuis Haha!, waar we om half 1 waren, wat gedronken, de pony's gezien en wat gepraat. Ik weet nu ook wat Magpie de eerste 5 jaar van haar leven heeft gedaan, gelopen in het wild Haha! Om half 3 gingen we daar weer weg, naar Lyndhurst again, en waar gingen we heen? Juist, een rommelmarkt Tong uitsteken, waar we iets zagen over magneetveldtherapie, voor mens en dier. We namen een bandje voor mij, om te proberen, want ik heb nogal last van winterbenen. Voor een pony wouden we ook zoeits hebben, aangezien die kreupel was, maar hij had er geen bij, kwam hij die zoe ie 's avonds in het hotel brengen Haha! We reden nog even langs het huis van de fokker van Brendan, maar deze was er dus niet. Foto's achtergelaten en naar het hotel gegaan. Deze was net zo goed als de vorige, het bed was zelfs beter Haha! Avondeten ditmaal was pizza Vingers aflikken En om 10 uur lag ik weer te Slapen , deze dagen lag ik echt vroeg in bed!

Na het ontbijt van maandag zouden we via de Engelse zuidkust terug rijden naar de boot, deze reis duurde 6 uur Veel te lang voor mij. We zijn ook naar krijtrotsen, maar daar vind ik dus niks aan. Om half 3 waren we in Dover, op zoek naar een MAC Haha! Gevonden en wat gegeten. Nog wat gewinkeld, maar niks gekocht Tong uitsteken
Tegen kwart over 4 weer gemeld bij de boot en om 10 over 5 gingen we weg Haha!. Op de boot een nieuwe horloge gekocht, een Pringler, normaal 60 pond, hun verkochten ze voor 20 Haha! O, 10 uur NL tijd kwamen we aan in Zeebrugge, en om kwart voor 12 thuis Gaaaap Waarna ik op de bank ik slaap ben gevallen Slapen Slapen

Die engelse wegen zijn net kartbanen, er is geen 100 meter recht, behalve op de snelweg dan Tong uitsteken En die rommelmarktjes enzo zijn best grappig daar, jee ziet er van alles!! Mijn moeder wou zo'n Engels uithangbord, maar niet gevonden Tong uitsteken


zo, misschien een beetje lang, foto's volgen zsm!!
Laatst bijgewerkt door liberty op 09-10-02 07:38, in het totaal 1 keer bewerkt


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:52

zo te horen heb je het erg leuk gehad! het is idd erg mooi daar.
wanneer zet je de foto's erop?? ik wil ze graag zien!

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:53

hey Linda,

Je hebt het precies wel leuk gehad in het New Forest seg Haha!
Ik wou dat ik ook meegekunnen had, want ben er nog nooit geweest Verdrietig (volgend jaar misschien hé Knipoog )
Wel spijtig dat Brendan zijn fokker er ni was, maar ja je hebt toch Magpie's 2e eigenaar gesproken, das ook al fijn Pling
Ben erg benieuwd naar de foto's, zeker van dat vierkante pard
Heb je trouwens nog New Forest hengsten gezien??

gr.Marijke

De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 21:57

ja, ik heb hengsten gezien van de Buckland stud, waarvan er ook 1 naar Belgie komt. Niet allemaal goed, maar die daar stonden waren best mooi, op eentje na, niet mooi in nek en hoofd.


MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 22:12

De omgeving daar vind ik wel heel erg mooi hoor. Ik ben een jaar of 12 geleden ook in de New Forestgeweest.
Lachen met de loslopende pony's, ze vraten bijna de spiegels van de auto Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 23:05

Owww.... Engelse rommelmarktjes, gaaf! Alleen al daarom is het een van mijn favoriete vakantielanden, beetje jammer dat er zo weinig in een rugzak past. Haha!

Maar leuk verslag Liberty, en nog leuker dat je daar ook nog hebt gereden! Ben nu ook wel heel benieuwd naar de foto's...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 11:22

klinkt heel gaaf! volgende keer neem je mij maar mee hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 11:36

hey wat leuk joh! ik ben daar afgelopen zomer ook geweest! en ik herken het allemaal! de ruitershop in Ringwood ben ik ook geweest Lachen

toen wij er waren was het net veulen tijd, dus er liepen bijna netzoveel veulens als mama's rond en ze liepen daar ook gewoon door het dorp, en dan midden op de weg even een dutje doen Haha! gekke pony's.

die carbootsales zijn ook echt leuk!
Engeland (eigenlijk heel GB ) is gewoon een geweldig land!! en die weggetjes.. die heb je op een gegeven moment ook wel gezien, alleen het landschap achter de heggen/muurtjes niet.. Scheve mond

zo te lezen heb je iig een lekkere vakantie gehad!

"Some memories are best forgotten"

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 16:08

Zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad. *jaloers* Ik wil nog een keer naar Wales om te zien waar Barley is opgegroeid.

Leuk verslag hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 19:54


Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:14

Leuk leuk leuk! Ik wil ook weer :d Boos! De ponies zijn dara zoooooooo mooi!!

Gr
Sterre


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, IASCrawler, Varekaj en 36 bezoekers