1.5 week voor 11 pony's zorgen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

1.5 week voor 11 pony's zorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 19:29

In de herfstvakantie is de eigenaresse van de pony's waar ik rij op vakantie naar Marokko. Vanaf nu vrijdag middag 10-10 t/m zondag ochtend 19-10 blijft ze weg. We moeten dan met z'n 10en omste beurt voor de pony's zorgen. Iedere ochtend komen er 2 en iedere middag komen er 2. 's Ochtends moeten we eerst voeren, dan uitmesten en daarna voor beweging zorgen. Als het goed weer is mogen er ook een paar het land op. 's Middag: eerst voor beweging zorgen, dan uitmesten, voeren en dan kunnen er weer andere paarden het land op.
Manon(gliss) en ik komen 2 ochtenden en een middag.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:49

Leuk zeg!! Lachen Maar uhm, hoe oud zijn jullie allemaal en is er begeleiding? Wat 'n vertrouwen Knipoog Lachen

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30621
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:08

Leuk!!! Maar zelf vind ik het altijd wel zwaar. En dat vertrouwen heb ik van mijn kennis ook. Ik verzorg dan daar alle beesten (nu 4 pony's (waren er 5), 1 hond, 2 konijnen, 2 duiven en een kat). Ik vind het leuk. Jij bent 14 toch? Ik kan vaak de eigenaar bellen die dan op vakantie is. Daarbij heb ik dezelfde veearts dus kan ik die bellen als het nodig is. En meer mensen hier in de buurt kan ik bellen voor hulp. Dat is wel belangrijk dat dat goed geregeld is.
Ik heb één keer meegemaakt dat er een pony een zware koliekaanval kreeg toen de eigenaar in Spanje zat, dat is allemaal goed gekomen.
Wel kennen de eigenaar en ik elkaar goed, want ik ben elke dag daar ookal is hij thuis. Wel doe ik het altijd in mijn eentje omdat hij niet iedereen op zijn erf wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:35

Ik zorg elke dag voor 22 paarden Lachen en daar heb ik een dagtaak aan! Het is heel erg leuk, maar ik denk dat het wel belangrijk is dat jullie (een klein beetje) toezicht hebben van een volwassene.

Veel plezier in elk geval

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 18:25

We rijden daar allemaal al een paar jaar en kennen de pony's.
er staat ook iemand met een eigen paard (een volwassene) dus dat komt wel goed Knipoog

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 20:31

WOW dat is wel gaaf. Lijkt em echt super leuk....

Ik rijd dus op een manege, en toen we een keertje tijdens een vakantie gingen vrijrijden (fleury op bokt en ik) waren we met zijn vijven op de manege, ik Fleury, tanja, nina en annelie (de laatste drie lopen daar dus ook rond) op een gegeven moment kwam de eigenaar naar ons toe. Hee wij zijn even een paar uur weg, letten jullie ff op de hele boel.

Ik vond het best leuk, zo helemaal alleen in de manege met zijn 5en, en ik vond dat al een hele verantwoordelijkheid en dat was hoogstens 2 uur Haha! lijkt me echt super gaaf zo op die manier....

ik wens je veel plezier!