meeting 16 november in Maarssen (deel 2)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

meeting 16 november in Maarssen (deel 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 22:26

Zo, op verzoek van BartVB een nieuw topic geopend, waarin niet slap ge-OH mag worden, maar waarin je concreet dingen terug kan vinden die (organisatorisch) gaan over de meeting van 16 november.

Zaken zoals wie neemt wat mee, wie komen er (dagelijkse update van aanmeldingen aan het begin), hoe laat, wat gaan we doen, leuke ideeen enz enz, dat is dus zinnig om hier te vermelden.

Zaken zoals diep inhoudelijke verhalen over pc-games enz, gaarne ergens anders. Voor ander slap ge-OH verwijs ik graag naar het topic in het KH: [KH] Mannen en alcohol


De huidige stand van zaken is:

datum: 16 november 2002
waar: bij mij in Maarssen (vlakbij Utrecht)
hoe laat: start om 13.30 tot laat in de avond (nacht), mensen die niet overdag kunnen zijn ook op een ander tijdstip welkom.
wat: combi meeting: computernerds (LAN party) & levensgenieters in elke zin des woords zijn uitgenodigd. Kortom, iedereen die van gezelligheid houd.

Er is (beperkte) mogelijkheid tot overnachten, denk dat ik zo´n 10 man maximaal kwijt kan in mijn appartementje. Iedereen moet wel zelf hiervoor spullen meenemen zoals luchtbed, slaapzak e.d.

wie: (mensen die hebben aangegeven dat ze kunnen en willen):

Karin, SP, Obsession, vvtjuh, Romkabouter, Sten, Naz, Maarten, Pregini,
Mike, Rob1n, *marije*, Nathalie, Pipo, Tallie1979, orri, Jura, prakkie, SuzanneF, Wouter24, Ime, Raja, Tije(?), sundancer en Death_Squad.

Ik heb van de volgende mensen begrepen dat ze wilde overnachten: Maarten, vvtjuh, Obsession, Nathalie, Karin, Tallie1979, *marije* en Mike.

* Iedereen neemt wat te drinken mee, heb zelf daarnaast nog wel wat op voorraad staan, maar dan hebben we iig voor ieder wat wils en voldoende in huis.

* Mochten we samen wat willen bestellen wat eten betreft, dan lappen we op dat moment datgeen wat het kost.

* Verder zorg ik voor de happen, verzoekjes kunnen ingediend worden

* Voor de die-hard bokkers onderons, op verzoek kunnen we natuurlijk ff een kijkje nemen bij mij op de vereniging, das erg dicht in de buurt.

het huidige boodschappen lijstje: (wie neemt wat mee):
tally: wat flessen cola (light) / aardappelsalade
SuzanneF: fles passoa
Maarten: een lading plastic bekertjes, papieren bordjes en plastic bestek, twee opklaptafels en stoelen, een steekwagentje en een kratje Grolsch.
vvtjuh: Ranja in diverse kleuren, een fles whiskey of apfelkorn.
obsession / prakkie: 2x fles bessen en 7-up en prakkie zorgt voor pakken chocomel, fanta / cassis en iets om te snacken.
jura: prikloos drinken
SP: wat om te knabbelen en wat om te drinken.

Sundancer is de coordinator op het gebied van de computers, of jullie allemaal per PB aan hem willen doorgeven wat je aan spul meeneemt, dan zorgt hij ervoor dat jullie niets te kort komen.

Ben ik nog iemand vergeten te melden, sorry, laat het me dan ff weten via een pbtje! Als er nog meer mensen zijn die meewillen dan kunnen zij zich aanmelden op dit topic!!

Mause
Laatst bijgewerkt door Mause op 11-11-02 13:26, in het totaal 14 keer bewerkt


Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:38

Hai Mause,

Zal ik een paar flessen cola meenemen? Of iets anders? Kan misschien ook nog wel aardappelsalade maken hoor.. Haha!

Je zegt het maar.. Haha!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 23:03

Tallie1979 schreef:
Hai Mause,

Zal ik een paar flessen cola meenemen? Of iets anders? Kan misschien ook nog wel aardappelsalade maken hoor.. Haha!

Je zegt het maar.. Haha!


lijkt me lekker Vingers aflikken , die aardappelsalade, ik had zelf de gedachte om ook stokbrood te halen, dat past er dus wel bij. Cola komt altijd van pas, misschien handig om ook cola light mee te brengen (ben ikzelf wel een voorstander van...)?? thanx!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 06:34

T is nu zeker dat ik kom dus ook dat ik blijf slapen. Lachen

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 07:29

En sundancer komt ook want hij rijdt met mij mee.
Ik nem iig een fles bessen mee en een fles 7-up.
Wij zijn er al vroeg omdat we sundancer meenemen en hij is een computernerd!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 07:34

Ik ben geen computernerd, maar kom wel ergens in de middag. Ik zal een lading plastic bekertjes, papieren bordjes en plastic bestek meenemen. Daarnaast neem ik 2 klaptafels mee en een aantal klapstoelen en probeer ik een steekwagentje te regelen om al die computerapparatuur de trap op te zeulen Haha!

Ik zal ook een kratje Grolsch meenemen (die ik overigens niet in mijn up ga ledigen mochten jullie dat soms denken Knipoog Haha! )

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 07:44

Zoals al gezegd.... wegens familieuitje weet ik nog niet of ik aanwezig kan zijn. Ik MOET verplicht mee. Gooi mij maar even tussen haakjes als je wilt. Ik ga mijn best doen, maar weet nog niet of het gaat lukken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 07:52

Ik neem mee: Ranja in diverse kleuren Tong uitsteken verder een fles whiskey of apfelkorn oid, maar net waar ik trek in heb en cola. Ik neem verder geen pc mee en ga graag even mee kijken op stal. Lachen

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 07:55

obsession schreef:
En sundancer komt ook want hij rijdt met mij mee.
Ik nem iig een fles bessen mee en een fles 7-up.
Wij zijn er al vroeg omdat we sundancer meenemen en hij is een computernerd!!


Sundancer rijdt nu met jullie mee? Ok dan hoef ik dus niemand op te pikken?

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 08:31

Ja want is makkelijker voor yootha als ik via apeldoorn ga, daarom dus......

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 08:41

Maarten schreef:
Ik zal ook een kratje Grolsch meenemen (die ik overigens niet in mijn up ga ledigen mochten jullie dat soms denken Knipoog Haha! )


Hihi, kon het weten.. Grolsch word alleen superveel in twente gedronken Knipoog

Mause, ik ga mijn best doen voor de aardappelsalade.. Oei, dat word boel aardappeltjes pellen.. Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 08:45

ik neem wel wat netwerk spulletjes, cd's en een laptop mee. verder wat te knabbelen en te drinken. ohja, fleur neem ik ook mee. ik rij met haar mee terug waarschijnlijk, dus misschien blijf ik niet slapen (sorry dames Haha! )

heeft iemand twister? want ik wil graag een twister-bokt competitie houden. ik zie al helemaal voor me: pipo en bart als finalisten. Tong uitsteken

Amor Vincit Omnia

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 08:57

hmm, wilde ook bessen en 7-up meenemen, maar zie dat de andere verslaafde er al aan heeft gedacht (he obsession...)
Euh...zal nog wat fris meenemen, zoals: fanta en cassis. Nog chocomelk-liefhebbers (Neem ik van de zaak mee, dus das makkelijk.. Haha! ). Neem ook nog wel wat te snacken mee (chips, pepsils,etc)

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:04

prakkie schreef:
hmm, wilde ook bessen en 7-up meenemen, maar zie dat de andere verslaafde er al aan heeft gedacht (he obsession...)
Euh...zal nog wat fris meenemen, zoals: fanta en cassis. Nog chocomelk-liefhebbers (Neem ik van de zaak mee, dus das makkelijk.. Haha! ). Neem ook nog wel wat te snacken mee (chips, pepsils,etc)


Denk je dat we aan 1 fles genoeg hebben dan prak? Hebben wij in almelo ook niet met zn tweeen die hele fles opgezopen?
En uhm chocolademelk ben ik aan verlsaafd, maar niet s'avonds dan, maar s'morgens bij het ontbijt. Meenemen dus hehe!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:08

He obsession, dat was jij toch alleen??? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Ik neem wel een fles bessen extra mee en een fles 7-up, dan weten we zeker dat we genoeg hebben... Haha! Haha! Haha!

En op Almelo viel het allemaal best mee hoor... Lips are sealed Schijnheilig Lips are sealed

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:08

prakkie schreef:
hmm, wilde ook bessen en 7-up meenemen, maar zie dat de andere verslaafde er al aan heeft gedacht (he obsession...)
Euh...zal nog wat fris meenemen, zoals: fanta en cassis. Nog chocomelk-liefhebbers (Neem ik van de zaak mee, dus das makkelijk.. Haha! ). Neem ook nog wel wat te snacken mee (chips, pepsils,etc)


Hihi, Prakkie, ik heb niet zo'n supergrote vroem hoor.. Haha! Kom met een Peugeot 205, niet met een vrachtwagen, haha Haha!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:09

We eten en drinke het meeste gewoon onderweg op Tallie, als we merken dta het krap wordt ... Haha!

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:11

prakkie schreef:
He obsession, dat was jij toch alleen??? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Ik neem wel een fles bessen extra mee en een fles 7-up, dan weten we zeker dat we genoeg hebben... Haha! Haha! Haha!

En op Almelo viel het allemaal best mee hoor... Lips are sealed Schijnheilig Lips are sealed



UHm ja viel best mee Schijnheilig
En nu weer ontopic blijven anders worden de moddies boos!

Zijn er nog liefhebbers om daar ergens te gaan stappen trouwens? Ik zie dat wel zitten! Gewoon rond middernacht ofzo effe een vette discotheek opzoeken?

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:12

prakkie schreef:
We eten en drinke het meeste gewoon onderweg op Tallie, als we merken dta het krap wordt ... Haha!


Haha, dat wil ik jou zien doen!! Haha! Maar goed, we zien wel wat erin past.. Scheve mond

Moet ik wel mijn laarzen en overig spul eruit gooien wil het allemaal meekunnen }>

Hmm, handig zo'n klein autootje.. Haha!

Mause, is er trouwens voldoende parkeergelegenheid daaro? Verward

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:13

he das een goed idee...obsession!! Als er tenminste meer liefhebbers zijn...

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:21

Count me out 4 stappen. Lan Partee=Lan Partee, kortom gamen tot je erbij neervalt.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:23

Mjoah.... daar heb ik wel oren naar (dat stappen dus Haha! )... ik houd me aanbevolen Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:28

Oww, stappen ook nog?? Pfftt.. Tjeez.. Dat trek ik niet als ik ook nog naar PH moet rijden hoor.. Het lijkt me supergezellie, maar om nog even door te gaan tot in de kleine uurtjes ( en later kleine oogjes ) lijkt me niet handig.. Dan moet ik ergens crashen om vervolgens zondag naar huis te gaan.. Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:45

Ik neem wat (prikloos) drinken mee, of wat er verder nog nodig is. Ik kom denk ik pas 's avonds en blijf ook niet tot al te gek laat omdat ik de volgende dag weer wedstrijd heb. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 10:20

Mensen, mijn complimenten dat jullie je zo braaf houden aan de topic voorschriften inzake het slap ge-OH, (kleine uitzondering daargelaten, maar dat moet kunnen, toch??? Knipoog)

Er zijn parkeerplaatsen in de straat, alleen staan die vrij snel vol. Wel kunnen jullie redelijk dichtbij in andere straten parkeren, dat is dus geen probleem.

Wat het stappen betreft, laten we gewoon kijken wie er nog zin hebben die zaterdag om ergens heen te gaan. Utrecht is erg dichtbij, dus als je wilt zit je in 15 min. in de stad.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 8 bezoekers