Twee tinkers gestolen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

Re: Twee tinkers gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:53

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:19

Die paardenmelkerij is helemaal niet verdacht, wou alleen daar een flyer brengen, aangezien zij ook andere paarden dan gewone kweekmerrie's in hun melkerij hebben. Deze mensen hebben helemaal niets verkeerd gedaan.

miekemuys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:36

DarkDreamer schreef:
PAARDENMELKERIJ JOLY-stand 1087
Molenstraat 17
2580 Beersel
paardenmelk

http://www.agris.be/nl/vark/dossier/exposanten.html is de link waar ik het adres van daan heb mischien staat der nog wel een adres bij k weet niet was nogal groote website Bloos

http://www.paardenmelk.net/ volgens mij was dat der ook een in de buurt Knipoog

hopelijk heb je der wat aan
xxx
darkdreamertjuh

joly werkt enkel met new forest.

groetjes mieke

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:52

k heb ook niet gezecht dat ze verdacht zijn :S

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 00:25

DarkDreamer schreef:
k heb ook niet gezecht dat ze verdacht zijn :S

Neen, dat bedoelde ik niet, had ondertussen een berichtje gehad, of er iets scheelde aan deze paardenmelkerij, sorry verkeerde conclusie, nen je doet goed je best, was in het algemeen gezegd, omdat ik bij sommige het gedacht opgeroepen had, dat er iets aan de hand was.
Brave meiden en gasten zitten op bokt, zoals jullie je best doen voor de gestolen paarden

Veronieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 10:21

meid heel veel sterkte!!! ik heb het uit geprint en overal op gehangen!! zelf kijk ik tuurlijk ook goed om me heen!!
heel veel sterkte!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 11:13

nogmaals het verzoek om hier ALLEEN concrete tips en nieuws neer te zetten. Als dat niet gebeurt gaat dit topic op slot.

wcr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 13:11

ik heb ze ook op mijn site staan groetjes ilona.

tetterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 20:19

weet niej hoor.....maar paarden worden ook vaak geverft als ze gestolen zijn en vaak worden ze dan verkogt op een veemarkt dus mss moet je alleen naar de vorm van het dier kijken......heb ik ergens gelezen

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:36

Spetterlover schreef:
Ir111 schreef:
Ik heb mijn gestolen pony jaren geleden terug gevonden door verkoop advertenties in de bladen in de gaten te houden. Hij stond in de telegraaf geadverteerd. Sterkte!

Maar waren het de dieven die je pony te koop aangeboden hadden of was hij ondertussen al door verkocht?

Hij was al doorverkocht (in 2 weken tijd een paar keer) en ik heb hem dus terug moeten kopen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:21

heb je al geprobeerd met hart van nederland of iets dergelijks of probeer het bij de dieren bescherming of die een oogje in het zeil willen houden.
verder tja eh licht dieren artsen in aangezien de merrie moet veulenen verder tja heb ik geen tips.
veel sucses

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:59

Begin juni is het al op Hart van Nederland geweest, en over een uur worden er nieuwe opnames gemaakt, voor vanavond. Als het goed is gaat dit niet specifiek over Tess en Swieb maar paardendiefstal in het algemeen, omdat er nu zoveel gestolen zijn.

spicy_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 22:50

Hallo,

Ik zou iets in de
paard en sport plaatsen menigeen hier krijgt het blad thuisgestuurd!!

veel sterkte!

spicy_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 22:50

Hallo,

Ik zou iets in de
paard en sport plaatsen menigeen hier krijgt het blad thuisgestuurd!!

veel sterkte!

spicy_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 22:53

Hee

Ik zou iets in de paard en sport plaatsen, want menigeen hier krigt het blad thuisgestuurd!

Veel liefs Denise!

julesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 13:58

Ik had een klein ideetje...
Hou de agenda bij met concoursen/tinkershows.. Als je die nouw bij houd, is er een show/concour niet in de buurt waarschuuw dan op bokt.. dan kan iemand anders gaan kijken of flyers op gaan hangen.. Ik ben ook extra allert op concoursen/shows.. Ik woon in regio Haarlem dus, als er een show/concour op Marienweide of Zorgvrij is kan je me een pbtje of emailtje sturen.. Als iedereen dit nouw gaat doen hebben de dieven bijna geen kans meer om het paard te verkopen/of uit te brengen in de sport..

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 08:49

Op vraag van de Bokkers, zet ik ook nog eens even hier mijn vraag neer. AUB laat de paarden vrij, geef Swieb en Tess terug, samen met het veulen, kan jij je voorstellen dat jouw kinderen hun ldier gestolen wordt, wel dit is dan gebeurd met de kinderen van jolanda. Er kan eventueel betaald worden voor de kosten van verblijf bij U, als we ze vinden bij een partikulier, moeten we ze ook terugkopen, wat kan geld maken als je zoveel houdt van deze paarden. Aan alle bokkers die zoeken, zoek daar waar je denkt, daar staan ze zeker niet, roep en roep hun naam, niet eenmaal, maar meermaals Swieb, Tess, Swieb, Tess. en vergeet zeker die kleine dreumes niet, waarvan we de naam niet kennen. Aan de Belgische bokkers, zoek aub mee, want ook zij kunnen bij ons zitten, alle verlaten weide's, ook 's avonds 's morgens zijn zeker niet te vergeten. Ik beloof aan de boeven, dat ze anoniem hun paarden kunnen zetten, en mij bellen O486.O6.28.29 De dieven vangen is voor de politie, de paarden terugbrengen, als zij het niet doen, dan moeten wij ze blijven zoeken. Indien je op paardenmarkten ga kijken, ook niet de officiele kijk goed, waar vrachtwagens tegen elkaar aangereden worde, want zo worden paarden dikwijls geladen. Nog een kleine tip, neem steeds een flyer mee, want tinkers kunnen heel goed op elkaar gelijken. Praat ook met andere mensen over deze paarden, want in het meeste gval worden deze paarden verkocht aan mensen, die niet weten wat zij kunnen kosten, of dat zij tinkers of bonte zijn. Heeft U iets, je kan me altijd een bericht zenden via pb, of adri.hauquier@pandora.be.
Belgische bokkers, laat zien dat jullie paardenvrienden zijn, het wordt de hoogtste tijd dat ze terugkomen en aan de boeven LAAT DE PAARDEN VRIJ, NOOIT KUNNEN DE KINDEREN NOG DEZELFDE SWIEB EN TESS VINDEN, ZIJ BESTAAN MAAR EENMAAL, EN DAT HEBBEN JULLIE HUN AFGENOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eeventueel mensen die willen helpen zoeken, welkom, ik bedoel hiermede die in de weide's en overal willen gaan kijken.

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 08:51

Adri schreef:
Op vraag van de Bokkers, zet ik ook nog eens even hier mijn vraag neer. AUB laat de paarden vrij, geef Swieb en Tess terug, samen met het veulen, kan jij je voorstellen dat jouw kinderen hun dier gestolen wordt, wel dit is dan gebeurd met de kinderen van jolanda. Er kan eventueel betaald worden voor de kosten van verblijf bij U, als we ze vinden bij een partikulier, moeten we ze ook terugkopen, wat kan geld maken als je zoveel houdt van deze paarden. Aan alle bokkers die zoeken, zoek daar waar je denkt, daar staan ze zeker niet, roep en roep hun naam, niet eenmaal, maar meermaals Swieb, Tess, Swieb, Tess. en vergeet zeker die kleine dreumes niet, waarvan we de naam niet kennen. Aan de Belgische bokkers, zoek aub mee, want ook zij kunnen bij ons zitten, alle verlaten weide's, ook 's avonds 's morgens zijn zeker niet te vergeten. Ik beloof aan de boeven, dat ze anoniem hun paarden kunnen zetten, en mij bellen O486.O6.28.29 De dieven vangen is voor de politie, de paarden terugbrengen, als zij het niet doen, dan moeten wij ze blijven zoeken. Indien je op paardenmarkten ga kijken, ook niet de officiele kijk goed, waar vrachtwagens tegen elkaar aangereden worden, want zo worden paarden dikwijls geladen. Nog een kleine tip, neem steeds een flyer mee, want tinkers kunnen heel goed op elkaar gelijken. Praat ook met andere mensen over deze paarden, want in het meeste gval worden deze paarden verkocht aan mensen, die niet weten wat zij kunnen kosten, of dat zij tinkers of bonte zijn. Heeft U iets, je kan me altijd een bericht zenden via pb, of adri.hauquier@pandora.be.
Belgische bokkers, laat zien dat jullie paardenvrienden zijn, het wordt de hoogtste tijd dat ze terugkomen en aan de boeven LAAT DE PAARDEN VRIJ, NOOIT KUNNEN DE KINDEREN NOG DEZELFDE SWIEB EN TESS VINDEN, ZIJ BESTAAN MAAR EENMAAL, EN DAT HEBBEN JULLIE HUN AFGENOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eeventueel mensen die willen helpen zoeken, welkom, ik bedoel hiermede die in de weide's en overal willen gaan kijken.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 12:18

zijn de tinkers beleer dvoor de kar???

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 09:00

Citaat:
Op vraag van Swieb, wil ik U daders, mijn woord geven, indien U de paarden graag terugbrengt, tel.mij ik zal U zeggen waar de weide is, en wacht op Uw tel. om naar daartoe te gaan. Heb in het verleden steeds mijn woord gehouden tegenover de daders van een diefstal, ik zoek U niet, ik zoek de paarden.
Tel. O486.O6.28.29 aub doe het nu, en breng aub geen twee maar alle drie de paarden mee. Indien U een ander voorstel heeft, mag U mij ook bellen, niets is ons teveel om deze paarden terug te vinden.

Moonlight20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 21:58

hallo,

Ik denk dat je uw paarden meer richting Belgie moet zoeken, heb via via gehoord dat ze vermoeden dat uw paarden in Belgie staan.
Veel sterkte!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 23:51

Hoe weet jij dat Moonlight20? Van wie heb je het gehoord? Moet je Swieb niet even een pbtje sturen met alles wat je weet?

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 10:01

goede morgen allemaal, en weer fris ertegenaan nu het nog niet te heet is.....

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 10:16

Ja het valt nu nog mee.. ik heb nog niet zo'n kaart kunnen vinden, maar ga het alsnog proberen.

Moonlight20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 16:14

hallo,

deze info heeft in de Belgische krant van Belgie gestaan.
Een volledige artikel en de foto's van de gestolen tinkers.
Daarin stondt dat ze vermoeden dat de paarden in Belgie staan.
ik zal het artikel terug zoeken en kijken waar ze denken waar de paarden staan.
ik geloof de kanten van Balen, maar hiervan ben ik niet zeker.

Ik laat zeker nog iets weten