Op vraag van de Bokkers, zet ik ook nog eens even hier mijn vraag neer. AUB laat de paarden vrij, geef Swieb en Tess terug, samen met het veulen, kan jij je voorstellen dat jouw kinderen hun dier gestolen wordt, wel dit is dan gebeurd met de kinderen van jolanda. Er kan eventueel betaald worden voor de kosten van verblijf bij U, als we ze vinden bij een partikulier, moeten we ze ook terugkopen, wat kan geld maken als je zoveel houdt van deze paarden. Aan alle bokkers die zoeken, zoek daar waar je denkt, daar staan ze zeker niet, roep en roep hun naam, niet eenmaal, maar meermaals Swieb, Tess, Swieb, Tess. en vergeet zeker die kleine dreumes niet, waarvan we de naam niet kennen. Aan de Belgische bokkers, zoek aub mee, want ook zij kunnen bij ons zitten, alle verlaten weide's, ook 's avonds 's morgens zijn zeker niet te vergeten. Ik beloof aan de boeven, dat ze anoniem hun paarden kunnen zetten, en mij bellen O486.O6.28.29 De dieven vangen is voor de politie, de paarden terugbrengen, als zij het niet doen, dan moeten wij ze blijven zoeken. Indien je op paardenmarkten ga kijken, ook niet de officiele kijk goed, waar vrachtwagens tegen elkaar aangereden worden, want zo worden paarden dikwijls geladen. Nog een kleine tip, neem steeds een flyer mee, want tinkers kunnen heel goed op elkaar gelijken. Praat ook met andere mensen over deze paarden, want in het meeste gval worden deze paarden verkocht aan mensen, die niet weten wat zij kunnen kosten, of dat zij tinkers of bonte zijn. Heeft U iets, je kan me altijd een bericht zenden via pb, of
adri.hauquier@pandora.be.
Belgische bokkers, laat zien dat jullie paardenvrienden zijn, het wordt de hoogtste tijd dat ze terugkomen en aan de boeven LAAT DE PAARDEN VRIJ, NOOIT KUNNEN DE KINDEREN NOG DEZELFDE SWIEB EN TESS VINDEN, ZIJ BESTAAN MAAR EENMAAL, EN DAT HEBBEN JULLIE HUN AFGENOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eeventueel mensen die willen helpen zoeken, welkom, ik bedoel hiermede die in de weide's en overal willen gaan kijken.