Toch starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Toch starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 11:38

Ik zit er ernstig over na te denken om volgend jaar zomer met Flair te gaan starten. Clown
Aan de ene kant staat het me tegen omdat Flair maar 1.45 is en ik 18 jaar dus we moeten tussen de paarden.
Aan de andere kant heeft het wel altijd in de planning gelegen om ooit met haar te starten, maar ze was er gewoon niet eerder klaar voor. Ik had er ook nooit het vervoer voor en waarschijnlijk aankomende zomer wel!

Wat denken jullie? Doen of niet doen? Foto`s voor het plaatje zie je in mijn profiel. Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:58

ik zou het gewoon doen,je ziet veel mensen v boven de 18 starten met kleine paardjes/pony s.
dus waarom niet? kijk ,mensen kijken miss wel,maar goed,dat doen ze ook als je je paard een tik verkoopt,want dat is dan weer zielig!
dusse,ga er lekker voor..Lachen Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 13:25

GEWOON DOEN!!!!!!!!!
Ik rijd ook met een pony (1.53) tussen de paarden, no problem!!!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 14:15

Zeker doen!
Dat kan SuperFlair makkelijk *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 14:21

Flair wel, maar ik *LOL*
Marieke als het doorgaat heb wel een groom nodig he *LOL*

28-09-2007
Nothing compares too you...

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 15:59

DOEN!!!!! Dat heb ik toch altijd al gezegd *LOL*
Ik ga misschien ook nog weleens starten met die uk, maar voorlopig heb ik hem afgestaan aan mijn zusje...heb echt geen tijd om dat jonge ding nu te trainen en dan gaat Flap toch voor(die gaat nu eenmaal regelmatig mee op wedstrijd en ik heb er liever één goed voor elkaar dan twee half!)

Hoe ga je dat dan doen met vervoer en bij welke vereniging wil je Verward Ik ben nieuwsgierig!!! Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 18:07

Waarschijnlijk wordt het snel mijn rijbewijs halen en een veewagentje voor B-rijbewijs! En anders heb ik mijn vriendje nog die binnenkort voor zijn E gaat!
Rijvereniging heb ik nog geen idee van, RAP lijkt me wel wat! Maar dat zie ik dan wel weer *LOL*

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 07:24

Ik zou het doen. Ik heb ook met een pony van net 1.38 (wel behoorlijk breed gebouwd) gestart en nooit problemen gehad. Ik kan me zelfs geen banketstaaf opmerkingen herinneren.
Veel plezier!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 07:35

Tuurlijk doe je dat Kim! Jullie zijn een hele mooie combinatie en als je het doet dan beloof ik dat ik op je eerste concours zal groomen!

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 13:23

Ik zou het ook gewoon doen het lukt vast wel. En mocht dat niet zo zijn dan merk je dat ook vanzelf, maar heb je het in ieder geval geprobeert...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roulette_ en 10 bezoekers