SGW Roden afgelast

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

SGW Roden afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 17:12

Ik kreeg net een brief dat SGW Roden(26/27 oktober) dit jaar in verband met persoonlijke omstandigheden niet doorgaat!

jammer hoor, vind het altijd een hele leuke cross...Maar volgend jaar beter Haha! Ik ga nu misschien naar Diepenheim 3 november anders heb ik dit jaar wel heel weinig gereden en ik wil mijn paardje toch zoveel mogelijk ervaring op laten doen *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 17:19

Dan zien we je wel in Diepenheim, wij zijn daar ook op 3 november! Misschien rijden jij en Lau daar wel tegen elkaar dan!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 21:24

Ahh das jammer ja...
Ik wil ook wel naar Diepenheim maar ik weet niet of me vader daar wel heen wilt omdat het anderhalf uur rijden is. Hoe lang doe jij er dan wel niet over Gomir?? Barchem hebben we ook nog, doen jullie daar ook aan mee?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 21:32

Barchem ligt wel in de planning, maar moet nog opgeven *LOL*

Diepenheim zal wel ongeveer 2-2,5 uur rijden zijn, maar dat is het voor mij toch al snel Knipoog Den helder ligt nu eenmaal niet centraal...Alleen Dijkgatsbos, Lisse en Nijeberkoop(en als we hard rijden Roden) liggen binnen 2 uur rijden...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 20:45

Barchem is ongeveer net zo ver weg als Diepenheim, het ligt vlak bij elkaar. Lachen

Maar het zou leuk zijn als we jullie daar tegen zouden komen! Wij zijn zowel in Diepenheim als in Barchem.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 20:57

Heb vandaag even op de kaart gekeken en het zal wel aardig richting de drie uur gaan...*LOL* Maar waarschijnlijk ga ik wel Party!!

Ben vandaag wezen trainen bij Alice in Biddinghuizen(ook 2 uur en een kwartier als je je aan de snelheid houdt trouwens *LOL* ) en hij ging super. Wilde toch nog even het water oefenen, omdat hij in Lisse stopte maar het ging super...Lovers

Wil jullie trouwens wel meeten, 'collega halve draver' moet ik toch zeker een keer zien crossen hè?! Haha!