arme exel lag in de knoop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

arme exel lag in de knoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 15:38

Het was zo zielig, maar wel haar eigen schuld.
Ik wilde haar longeren, maar zij dacht met sym mee te rennen en ik kon haar niet meer houden.
Nou daar liep ze los in de bak. Lekker rennen. Was eigelijk alleen bang dat Sym in de lus terecht zou komen, maar dat gebeurden gelukkig niet.
Maar goed Exel lekker dom als dat ze is rende door de bak met dat touw achter haar aan.
draaide ze om en ik weet niet precies hoe maar dat touw kwam om haar voor en achterbenen te zitten dus ik nog van halt enzo, maar nee hoor daar ging ze weer. Alleen nu niet zo snel en ver want ze ging me toch op haar plaat.
Het touw trok zo samen en haar hoofd naar beneden. Ze viel schuin op haar hals.
Nou ik schrok best wel. Gelukkig stond ze weer op en bleef ze wat bibberig staan
Dus ik haar gepakt. FF laten stappen aan de longe. Ze liep lekker vlot door. Ze schudde maar een keer met haar hoofd.
Heb haar een paard rondjes laten draven en toen kreeg ze al weer praatjes Haha!
Ze leek ff niet lekker achter, maar dat leek weg te trekken.
zover lijkt het alleen een klein wondje op haar voorbeen te zijn.
Haha en toen ik dat wondje ging schoon maken leek het wel of ze dacht dat het een oorlogswond was Haha! wattje

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:42

das schrikken zeg!
beterschap met je paardje he Lachen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 18:48

hihi nou heb vandaag gelukkig nog niets aan haar gemerkt. in het land draafde ze naar me toe een stukje kon niets zien, was ook erg verweg.
verder liep ze instap goed en was ze druk, dus zal wel loslopen. ik hou haar nog wat dagen in de gaten en verzorg haar 'oorlogswond' hihi

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Aranka

Berichten: 266
Geregistreerd: 15-12-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:18

iehh engerd!! maar gelukkig dat het allemaal niet zo ernstig is dan!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 11:04

ja zeker. dat beeld van exel dat ze zo hoopeloos kijkt zit op mijn netvlies. vond het zo zielig voor haar.
ze keek echt zo van help wat gebeurd er nu weeer.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:07

paarden zijn ook zo lomp en onvoorzichtig met zichzelf he. Gewoon in staat om in 7 sloten tegelijk te lopen. Je moet ze altijd proberen tegen zichzelf te beschermen. Had je een longeerlijn aan het bit vast zitten?

De hond is de betere mens

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 12:10

nee longeer gelukkig nooit met bit. ze had een halster om.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:16

Niet meer doen, toch maar bit in de mond. Aan het halster heb je niets te zeggen en gaat een paard faliekant met je aan de haal, met het gevolg dat ze zichzelf ernstig kan blesseren. DAt had nu ook gekund. Echt voortaan met bit longeren. Omwille van de veiligheid van het paard.

De hond is de betere mens


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 14:11

nee dat doe ik niet. het gebeurd me nooit. het was mijn eigeschuld ik dacht lik loop wek effe een stukje mee. was dus geen goed idee. voortaan krijgt ze de ruimte niet meer m dit te zdoen. ik laat haar nooit los. kan prima met haar overweg, maar dit was gewoon dom van mij.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Besje, ChelseaAyLee, DDDara, Galeobdolon, Groetje, herous, Knollboll, mirriejj, nafkedemi, onpaard, Rivendell, vilheide en 109 bezoekers