wildvlees

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 16:23

Renkse heeft ook wildvlees op haar neus, omdat tegen te gaan had ik van de DA eenzalfje gekregen maar heeft geen ene donder geholpen,
ik zou het zo niet weten.

Suc 6 er mee

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:06

kun je alleen tegen gaan door het weg te laten snijden door de DA

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:50

je kunt bij de dierenarts om vulketan gel vragen.dit is een topische wondgel en het werkt echt super.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:23

Een oud paardemiddel hiervoor is het super fijn malen van koffie en dit er vervolgens iedere keer na het afspuiten op strooien. Heb het ook eens geprobeerd bij een paard met een draadbeen en het werkte goed. De koffie moet wel goed gemalen zijn in een koffiemolen want snelfiltermaling is nog te grof. Ik vond het beter werken als al die dure klei etc.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:23

Wij hebben op een grote wond bij Max Acederm gesprayd. Hij had heel goed wilvlees kunnen krijgen, maar heeft dat gelukkig niet gehad. We hebben het vanaf de eerste dag gedaan, maar weet niet of dat in jou geval kan en of het nu nog zal werken.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:42

Gerda er staat een topic van Sjuimpje ergens op bokt hierover, misschien kan je dat met de zoekfunctie vinden?

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 12:38

Ja, Sjuimpje heeft een paard behandelt met een oud litteken en (dacht ik) ook wildvlees.
Wat ook goed helpt in wondgenezing en tegengaan van wildvlees is smeren met calendula-zalf. Dit stimuleert de wondgenezing.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 13:12

Klopt,
in mijn situatie ging het echter om een oude draadwond, die was al meerdere jaren oud en ik boek veel succes met de acupunctuurcreme.
Hieronder het topic waar het om ging:
[MD] Update behandeling oud littekenweefsel SUCCES!

Vorige week is de oude eigenaar langs geweest en die merkte het gelijk op zonder dat ik hem er op gewezen had!
Stom dat ik geen voor-foto's heb gemaakt...