SuperJurga, je bent een eikel....of toch niet???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

SuperJurga, je bent een eikel....of toch niet???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 23:03

Hierbij een verslag van mijn afgelopen dagen met mijn grote trots die de afgelopen dagen dus effe NIET mijn trots was.... Boos!
Man, man, man wat was die bok verkeerd! Frusty

Ik had een aantal weekjes redelijk weinig serieus gereden, wel een paar keer het bos in en ze kwam heel veel buiten in de wei (dus verwaarloosd heb ik haar totaal niet), maar daar pakt ze me dus elke keer op terug.
Afgelopen woensdag had ik weer les op de Ruitervereniging en ze was me een partij dwars...

Steeds kop in de lucht, onder me uit lopen stieren, in plaats van opzij voor mijn been in galop wegvliegen .... Echt de grootst mogelijke onzin, Jur deed het! Lips are sealed Ik kreeg kramp in mijn arm, dus heb mijn instructrice even gevraagd haar aan mijn singel bij te zetten, toen kon ik er weer licht aan rijden, maar het was nog verre van fantastisch.

Gisteren heb ik haar weer gereden, omdat ik vandaag (zaterdag) een wedstrijd had. Ik heb haar een uur lang (normaal ben ik met een half uur dressuur wel klaar) door de wei heengestuurd, maar mevrouw bleef maar aan de gang, steeds nieuwe kunstjes en maar lopen donderen. Ik heb me toch lopen schelden... Maar goed, na een uurtje was madam het wel zat en heb ik haar op stal gezet.

Vrijdagavond heb ik haar ook nog bijgeezt gelongeerd, aangezien ze zo gruwelijk strak en stug in haar mond was en daar wordt ze lekker los van. Ze was het er uiteraard helemaaaaal niet mee eens, maar Jurga, je hebt niets te zeggen.

Ook op stal was het steeds zeik op de greep, ze liep me constant uit te dagen en luisterde totaal niet, net een pubertje... Schijnheilig
Ik werd haar toch zo gruwelijk zat! Vandaar vrijdag mijn msn-naam en Boktchattopic: "Zeg het maar, toe maar....Jurga, je bent een eikel!" (van die reclame) Extreme duivel
Alle vrouwelijke scheldwoorden waren al naar haar hoofd gegooid, vandaar.... *LOL*

Maar goed, de dag kwam dat er weer gepresteerd moest worden. Na een dramatische vorige wedstrijd (waarin ik bijna werd gediskwalificeerd toen ik mijn paard buiten de ring een paar meppen verkocht omdat ze aan het staken bleef, dat had ze me nog nooit geflikt! Boos! ) moest het er dus weer van komen. Ik startte weer L1. Ik verwachtte er helemaal niets van.

Wat een flutweer zeg vandaag, alleen maar regen. Gelukkig heb ik steeds een beetje tussen de buien door gereden, had niet al mijn spullen zeiknat. Ik heb Jurga voordat ik erop ging, thuis goed bijgezet gelongeerd en ze liep netjes te sjouwen. Toen erop gestapt en door het donker naar de manege gereden. Moest starten om kwart voor tien en kwart over tien.

Op de Nieuwe Heuvel nog wat losgereden en ik moet zeggen dat ik haar best lekker nageeflijk en aan het lopen kon houden. Paar keer dat ze wel weer wat dwars was, maar niet zoals de afgelopen dagen. Toen de bak in voor mijn eerste binnenwedstrijd van dit seizoen.

Ze liep echt beide proeven heel lekker, ik mocht aangezien de afgelopen dagen zeker niet klagen. Okee, laatste weken liep ze veel en veel beter, maar op dit moment was dit het maximum. Party!! Ze liep op zich lekker door, was goed mee te stellen, en het wijken ging naar mijn gevoel hartstikke goed, ik had er zelfs een 7 voor en dat is voor mij en tuigknol super! Naar mijn mening hadden dat wel meer zevens mogen zijn, er ging maar een keer wijken wat minder. Zelfs middendraf en galop kon ik iets meer verruimen zonder dat ze haar eeuwige commentaar 'verruimen, niet versnellen' kreeg. Nee, ik ben echt blij en tevreden.

EN wat bleek: ik had 156 en 159 punten!!!!! Cool Cool Cool Wowww nooit verwacht en dan toch twee puntjes! Ik had al bijna niet willen starten door dat ge*peep* van haar, maar ja, ik geef het niet zomaar op, dus toch gestart.... Gelukkig maar, want ik heb nu drie winspuntjes in de L1. Er is een begin gemaakt dus! Ik hoop voordat ik weer een veulenstop houdt, genoeg puntjes te hebben voor de L2, of ik dan na het werpen van W... L2 start, zie ik tegen die tijd wel.

Ik heb in ieder geval weer even een opkikkertje gehad, ben weer trots op mijn meisje (ook op Flosselkind hoor, wat een schat is dat toch.... Lovers ) en tja....Jurga, je bent en blijft een eikel.... met gebruiksaanwijzing.... Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: SuperJurga, je bent een eikel....of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:06

Jurga schreef:
Ik heb in ieder geval weer even een opkikkertje gehad, ben weer trots op mijn meisje (ook op Flosselkind hoor, wat een schat is dat toch.... Lovers ) en tja....Jurga, je bent en blijft een eikel.... met gebruiksaanwijzing.... Schijnheilig


Gefeliciteerd schatje Knipoog Enne gebruiksaanwijzing? is dat nodig dan? Schijnheilig Lips are sealed
Mijn 'dochter' lijkt ook helemaal niet op der mams

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:10

Gefeliciteerd met je winstpuntjes!
Enne... leuk he paarden? Lachen Af en toe kan je ze wel achter het behang plakken.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 23:13

Ik heb eens een topic gepost met de titel dat ik Jurga bijna door de plee had gespoeld. *LOL*
Hehe nee Voice lijkt totaal niet op haar mams, zeer verschillend paard qua karakter....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 08:07

hey! lekker dat je 2 punten hebt gereden! gefeliciteerd! Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 12:38

Super Iloon! Gefeliciteerd met je puntjes, op naar de L2!!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 13:09

hey super van je, de aanhouder wint !! Lachen goedzo, hoor,

groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 15:40

Hoe het ook gegaan is, je hebt weer 2 punten erbij! Nog 2 en je mag L2! Gefeliciteerd, jammer dat je zo laat moest starten! Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 16:46

Geweldig paard toch? Heeft ze toch maar weer even echt haar best gedaan op die proeven! 2x winstpunt.... Super!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:29

Gefeliciteerd!! Party!! Soms kun je ze schieten, maar ze heeft het toch weer goedgemaakt met je!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:45

wowwie... ze was dus weer lekker op dreef... zeker de periode van maand? Knipoog of doet jurres daar niet aan Tong uitsteken

Toch netjes 2 van zulke proeven!
Op naar L2... You Go GirlSSS Haha!

Enne ff offtopic.. heb je rpofiel weer bewonderd, en kwam tot de gruwlijke ontdekking dat er nog steeds geen foto van mij en jurres bestaat (hetzij erop of ernaast... ) Vind je ook niet dat dat heel snel moet veranderen???

....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 20:15

Ja, dat moet zeker snel veranderen Linusss! Komt snel een keertje hoor! Enneuh Jurga is drachtig en dus vandaar niet hengstig...al flikte ze dat vorig jaar nog wel een keertje.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 20:55

gefeli!
Super joh!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:47

Blijkbaar hangt dat ge-etter in de lucht of zo??? Vallende blaadjesziekte?

Nou ja, je hebt haar de juiste wijze weer in het gareel gekregen met 2 punten als beloning!! Goed hoor!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 09:02

Fijn hè die herfst!
Laiser had de herfst ook al in zijn kop. }>

Maarre super dat je er weer twee winstpunten hij hebt!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 10:08

Wat goed joh, gefeliciteerd met je winstpunten! Op de naar de L2! Lachen
Wat kunnen het soms ook draken zijn he? Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 11:27

Jaaah, SuperJurga is 99% van de tijd mijn grote trots, maar ze heeft af en toe momenten dat ik haar keihard uitmaak voor klereknol. (niet dreigend genoeg *LOL* ). Maar ze maakt het altijd wel weer goed.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:29

blij dat die van mij zo vreselijk lief was! ikke ook een puntje erbij en jij 2 gefeliciteerd!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 13:43

Gefeliciteerd met de winstpunten. Ach als het allemaal vanzelf zou gaan is het ook niet leuk meer. toch? Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 21:09

Nee, mijn instructrice was er wel blij mee, effe oppeppertje na de vorige keer! Sprak nog iemand die me had zien rijden en die vond het ook heel netjes. Kwam vast omdat pap en mam er weer eens waren, ff de verbouwing ontvlucht...
Vandaag met les liep ze ook al supergoed, alleen de galop was nogal hard...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83, knockout1, laura22, petraaken, Pommier en 42 bezoekers