Kür zonder muziek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Kür zonder muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 11:03

'Deelnemen is belangrijker dan winnen' (oorspronkelijke titel van dit topic)
Onder dit Olympische motto Haha! ga ik vanavond voor het eerst sinds bijna 4 maanden weer kür starten.
Gezien de voorbereiding en het deelnemersveld zal ik ongetwijfeld in de onderste regionen eindigen. Fitz is pas sinds 2 weken weer vol in het werk na een blessure van 9 weken.
Verleden week zaterdag hebben we een nieuwe kür opgenomen en ik heb hem deze week maar 2 x geoefend.

Maar, de muziek is ontzettend leuk geworden dankzij Eyes en ik heb mij als doel gesteld me helemaal af te sluiten van de buitenwereld. Fitz, de muziek en mijn persoontje, dat is waar het om gaat vanavond.

Ik heb er echt zin in en ga proberen (voor zover mijn zenuwen dat toelaten) om er met volle teugen van te genieten.
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 06-10-02 02:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 11:07

Fijn, want wat is er nou mooier dan een ruiter of amazone die zichtbaar geniet. En ik ben er bij dus ik ga ook genieten.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 12:11

Hoezo rijd je je oude kür niet meer? WAs die toch niet fijn te rijden?
Succes he? Ga der voor!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 12:39

Steef, de kürmuziek was prachtig maar er zaten toch wat te moeilijke onderdelen in op dit moment voor mij.
Dus die bewaar ik gewoon voor als wij er weer helemaal klaar voor zijn.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 13:25

nou veel plezier dan maar en succes ik hoop dat je dan iig veel plezier hebt.
onder het zelfde motto ga ik morgen ook maar weer eens starten *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 13:54

Sterk motto. en veel succes!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 14:24

'to finish is to win' zeggen ze bij de endurance. Denk dat jouw spreuk vergelijkbaar is Leontine. Heel veel succes vanavond en maak er weer zoiets moois van als in Almelo Knipoog Geniet er van, dan doet het publiek dat ook!! Party!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:13

Leuk dat je weer kunt starten !
Maak er een gezellige avond van, dan is jouw missie geslaagd.
Veel succes !!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:48

Geweldig, heel veel succes.... jullie kunnen het, ik en Jur (hoop ik tenminste) gaan het ook weer proberen vanavond.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:04

Zo mag ik het horen. Plezier is ook verreweg het belangrijkste!!
Helaas is Jesper niet helemaal fit (nou ja niet fit, hij springt boven mijn hoofd uit, maar er heerst een virus op stal en hij heeft wat opgelopen benen, wat heel ongewoon voor hem is, dus ik neem geen enkel risico) en heb ik af moeten zeggen, wel balen want ik had er erg veel zin in en ook mijn muziek was weer toppie in orde!! (Jammer dat we nog zelf moeten rijden he, kunnen we het toch nog verpesten Pling )
Maar ik ga wel kijken en genieten, en denken dat als ik wel mee gereden had, ik met het grootste gemak had kunnen winnen!! Dat is het voordeel van niet kunnen starten, je kan je illusies wat langer behouden Haha!
Nee hoor, ik weet dat ik niet in de bovenste helft van het klassement voorgekomen was, maar vind het toch jammer dat ik niet mee kan doen.
En volgende keer strijden Knipoog we wel tegen elkaar. Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 20:10

Zet m op Fitz , idd deelnemen is belangrijker dan winnen ,weet je nog dat je tegen mij zei dat ,dat niet voor jou gold? Gewoon meedoen voor de lol omdat je t leuk vind dat je paardje goed loopt .

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 02:48

Hier het verslagje van vanavond.

Ik zat er natuurlijk veel te vroeg op maar heb veel gestapt tussendoor.
Een jongen die 2 combinaties voor mij moest starten vertelde dat de muziek hele stukken wegviel waarop ik vroeg wat je dan moest doen. Dan moet je dus doorrijden, anders wordt je gediskwalificeerd.

Het was maar goed dat ik dat in mijn oren geknoopt had want ik was nog niet eens bij A of daar viel de muziek al weg.
In de foyer speelde hij wel gewoon door.
De hele kür door had ik af en toe een flard muziek waardoor ik weer even wist waar ik moest zijn. Behoorlijk balen dus en juist met mijn voornemen om te genieten van de muziek, ging dat dus niet door. Ik was daar gewoon een proefje aan het rijden.
Gelukkig viel het qua timing nog wel mee werd me verteld.
De speaker zei dat het voor de rest geen nadelige gevolgen had gehad want de jury kon de muziek wel horen. Verward
Dat ik dan een kür moet rijden OP MUZIEK en niet op de letter, deed er blijkbaar niet zo toe.

Daar ging ik dus niet mee akkoord. Gelukkig was er pauze en ben ik op de hoofdjury afgestapt om protest aan te tekenen. Die had nogal haast en verwees mij naar de speaker die zelf ook jurylid is alleen niet in functie.
Van hem mocht ik overrijden maar zouden de eerste punten tellen Verward
Dan heeft overrijden ook niet zoveel zin.
Dus ik besloot om Fitz maar in te laden en af te zadelen.
Jasmijn kent daar nogal wat personen en benaderde de ringmeester dat het toch wel een vreemde uitspraak was: overrijden maar zonder punten.
Door tussenkomst van hem mocht ik uiteindelijk als allerlaatste nogmaals starten voor punten.

Een kwartiertje van tevoren ging ik erop anders zou Fitz helemaal leeg zijn. Jasmijn zweepte mij en Fitz nog even op en de tweede keer ging echt stukken beter dan de eerste keer.
Alleen waren de punten er niet naar. Ik kreeg 2 protocollen terug en dat is natuurlijk wel leuk.
Zo had ik bij hetzelfde jurylid de 1e keer een 7 voor de muzikale interpretatie en de 2e keer een 6,5 voor dezelfde muziek Verward

Ik heb geen idee op welke plaats ik geeindigd was, dat vond ik eigenlijk niet zo interessant meer. Wel heb ik 2 x de kür kunnen rijden! Ook kregen alle deelnemers een hele mooie stalplaat, Jasmijn }>, en nog een zak voer!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 03:13

Zonde hoor, van die eerste keer. Marcel van Leeuwen had inderdaad hetzelfde, maar die had toch nog vrij netjes gereden en reed daarom niet nog een keer.
Ik vond je tweede kur een stuk netter gaan, qua afwerking en rust vooral. Knap hoor, dat je jezelf en Fitz nog een keer op kon laden.

En wat een gedoe met Danielle Keur...
Dat het 8 combinaties (ofzo) moest duren voordat ze die score rechttrokken, echt belachelijk. Alsof iemand echt dacht dat ze een 9,3 van de jury bij C zou krijgen. Ik hoorde van Piet (Groen) dat het kwam doordat ze de eerste van de Z2 was en de jury van 20 onderdelen (zoals in de Z1) uitging ipv 25 bij het berekenen van de score.

En nu ga ik slapen Gaaaap

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 05:01

Tsja, dat was nogal een gedoe.
Maar wat de muzikale interpretatie betreft, 1e keer (met 25% van de muziek) een 7 en de 2e keer (met 100% muziek) een 6,5 is weliswaar een beetje vreemd (of ze zouden de muziek echt zo afschuwelijk vinden }> ). Nu is het wel zo dat de muzikale interpretatie niet alleen de muziek betreft maar de gehele uitvoering betreft. Dus het is heel goed mogelijk dat het kan voorkomen dat je de ene keer een 7-8 scoort indien de uitvoering overeenkomstig is, en de andere keer een 6 als je bijv. 'bagger' hebt gereden. In dit geval was het dus behoorlijk onduidelijk, juist omdat je hem de 2e keer er veel meer 'aan had'.

Verder heb ik mij bijzonder geïrriteerd aan de heer P.G. als omroeper.
Hij was daar als omroeper en niet als jurylid maar (zoals gewoonlijk) moest hij zich natuurlijk weer als een 'kenner' profileren door deelnemers er publiekelijk op te wijzen wat zij voor onreglementaire onderdelen hadden verwerkt. Daar is de jury voor en niet de omroeper. Het is ook niet de taak van een omroeper om de jury daarmee te beïnvloeden (en nee...het was geen cliënt van mij). Als hij zich dan toch als zodanig had willen presenteren dan had hij een heleboel anderen ook er op kunnen wijzen dat hun entree de toegestane tijd van 20 sec. ruimschoots had overschreden. Misschien dat hij zich beter had kunnen voorbereiden op zijn taak als omroeper zodat hij niet onnozelheden zou uitkramen als "een ruin die nog niet zolang geleden een veulen had geworpen" etc. Ook het feit dat hij als omroeper de aangewezen persoon was om je met je protest bij te vervoegen is natuurlijk zot. En idd het 'geval' Danielle Keur is natuurlijk een vreemde gang van zaken. Helemaal als de tussenuitslagen keer op keer vernoemd worden dan gaat er bij niemand een lichtje branden dat het verschil zo groot is. Ik kan mij de onvrede bij haar best voorstellen.

Verder kon ik mij wel vinden in de prijswinnaars, alleen had ik een andere volgorde in gedachten. M.n. de uitvoering van Saskia Meinema was bijna perfect (oke, dat hij bij het achterwaarts op z'n eigen staart gaat staan was iets minder) en naar wat ik zo links en rechts had opgevangen dachten zeer velen hetzelfde. Ook de muziekbeoordeling van Anouk Hansen liep nogal uiteen ( een 6 en een 8) maar ja, al met al was het toch een hele leuke avond.

Enne Leontine....Nog bedankt dat je mij die zak voer hebt laten ophalen Boos! Boos!

En nu dames (ook jij Jasmijn)....op naar Blokker!!! (helaas ben ik daar waarschijnlijk niet bij ivm halve finale Amev Hippo kür)

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 06:46

Die Jasmijn die was zo Boos! over het onrecht dat Fitzroy werd aangedaan toen er niet voor punten overgereden mocht worden dat ze ontzettend boos werd en even ging . Klasse meid.

En leontine, ik vond het zo knap van je hoe je je voor de 2e keer hebt gerevancheerd. Echt super het verschil met de eerste proef. Natuurlijk kan en moet het nog beter maar je had Fitz echt aan het werk gezet.

En wat de muziek van Eyes betreft, ja die moeten jullie gewoon horen. De kur van Saskia Meinema was echt ontzettend gaaf. Qua muziek en het rijden, die had van mij absoluut mogen winnen. Maar ook de kur van anouk had ik in de prijzen verwacht, zat goed in elkaar en was technisch goed uitgevoerd op de kleine communicatiestoring in het begin na.

Het was een leuke avond, jammer dat een niet nader te benoemde bokker steeds in het beeld stond Haha! . Voor volgend jaar hebben Claudia en Jura zich ook al opgegeven hoorde ik. Ik zal dan ook een poging doen. Als we nog even doorgaan kunnen we er wel de bokt-kur-bokaal van maken *LOL*

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 09:12

Ohhh, als Eyes er niet bij is ga ik inderdaad wel starten in Blokker hoor Knipoog
Nou moet ik zeggen dat ik toen ik er aankwam en zag hoe alles mooi aangekleed was met boompjes en plantenbakken, dat ik het een stuk minder jammer vond dat ik niet kon starten, ik had Jesper daar toch nooit de bak door gekregen Haha!
Maar we gaan voor Blokker hoor, gelukig heeft Jesper bijna nooit wat, dus de kans dat hij dan weer niet fit is lijkt me klein, dus dan rijden wij de ring ook weer in. (hebben we geen afklop smilie????)

De uitslag verbaasde mij ook, vooral idd Saskia en Anouk, maar degene die 3e is geworden en de speciale prijs voor beste muziek had, heb ik niet gezien omdat ik Fitz aan het oppeppen was }> Volgens Fitz werd Fitzroy daar wel erg heet van, maar het resultaat was er wel naar, ook al zag je dat in de punten niet terug.
Tja en mensen kennen en zelf jury zijn, dus redelijk op de hoogte van wat wel en niet kan, kan zo zijn voordelen hebben, ik ben blij dat ik daarin heb kunnen bemiddelen (het overrijden voor punten)
En die mooie stalplaat ben ik idd misgelopen omdat ik niet starte, maar ik heb wel gewoon mijn startgeld betaald, dus had ik hem als troost toch best kunnen krijgen? Huilen Hij is zo leuk.
Ik dacht dat Fitz zo baalde van de hele wedstrijd dat ze hem wel uit het raam gegooid zou hebben, dus ik de hele terugweg zoeken, maar geen stalplaat te vinden hoor

Navragen is beter dan afvragen.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 11:54

Marja schreef:
Ik hoorde van Piet (Groen) dat het kwam doordat ze de eerste van de Z2 was en de jury van 20 onderdelen (zoals in de Z1) uitging ipv 25 bij het berekenen van de score.



In de Z2 zijn ook maar 20 onderdelen dus dat argument gaat niet op.
Danielle was behoorlijk over de zeik en daar kan ik me ook alles bij voorstellen.

Jammer Marja, dat ik je niet even gezien heb. Had je de rest van de Bokkers wel gesproken?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 15:35

astridh schreef:
Het was een leuke avond, jammer dat een niet nader te benoemde bokker steeds in het beeld stond Haha! .

Ik vond het niet zo jammer hoor Vingers aflikken

En het was idd af en toe wel lachen hoor. Jasmijn die zich 'breed' maakte en daar rondliep met een verwilderde blik alsof ze net Mike Tyson de hoek in had geslagen, Leontine die daar 'onthutst' rondliep met ogen zo groot alsof ze je ieder moment , als je een verkeerd woord zou zeggen, kon wurgen, Jura die een 'pantertruitje' droeg waardoor geen enkele man nog oog had voor de küren, een nieuwe 'secretaresse' gevonden (gaat dat nog door Astrid Pling ?) en zo waren er nog wel wat meer leuke voorvallen.

Enne Jasmijn, die 'afklopsmiley' daar kan je deze toch voor gebruiken ?

Wat betreft de küren,
Ik kon mij goed vinden in de winnares. Technisch goed uitgevoerd en muzikaal goed op de kür gemaakt. Exact het juiste ritme, mooie overgangen (zowel technisch als muzikaal), kortom..heel aansprekend.

Wat betreft de beste muzikale interpretatie; dat was m.i. puur acoustisch beoordeeld en absoluut niet vanuit muziektechnisch oogpunt. Het leek mij alsof de oefeningen op de muziek waren aangepast en niet andersom. Mits goed uitgevoerd kan dat op zich heel mooi zijn hoor maar er waren punten die ik heel wat minder vond. De overgangen verliepen soepel (visueel en muzikaal) maar in bijv. de appuyementen was de muziek niet 'dragend'. Tijdens een appuyement nam de dynamiek af en zwelde weer aan (crescendo) waardoor het appuyement niet werd gedragen. Vandaar mijn veronderstelling dat de kür op de muziek is geschreven en niet de muziek voor de kür is 'gemaakt'. Ook de uitgestrekte onderdelen werden onvoldoende tot niet ondersteund en vond ik de wissels niet geaccentueerd.
Maar ach, ook hierbij kan je duidelijk het verschil merken tussen de wat meer 'gelegenheids kürjuryleden' en de 'echte' kürjurybonzen zoals Claartje van Andel, dhr. Peeters, Verwer, Goudsmit, etc. die wel dat technische oor bezitten.

Ik heb mij ook weer zitten verbazen dat sommige küren in totaal verkeerde maten werden gereden (draf op galopmuziek e.d.) en dat het tempo vaak van geen kant klopte.
Echter...ik heb ook een paar hele mooie gezien en gehoord.

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:11

jammer dat een avond dan zo moet verlopen he?
maar even een oftopic vraagje tussen door is dat de kur van Anouk de lint met Farao?
daar maakte jij toch ook de muziek voor eyes?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:25

Inderdaad was de winnaar niet geheel onterecht, hoewel ik Saskia beter vond, en ik die van Linda (die gewonnen heeft) wel eens veel beter gezien heb, en dan ga je toch een beetje vergelijken.
Maar het is een mooie kür en ze rijdt hem heel correct, aleen miste ik het gouden draadje gisteren een beetje. Ze starte natuurlijk wel op een luxe plek, want ze was voor mij ingevallen. Tenminste, doordat ik niet kon starten kon zij en zij reed dus op mijn plek.
En over mijn wilde ogen, tja, ik ga niet zo snel op mijn 'strepen' staan, maar kan erg slecht tegen onrecht, en dan loopt de adrenaline flink op voordat ik actie onderneem, en dan duurt het ook weer even voordat het peil weer normaal is. Maar dat heeft niet de hele avond geduurd hoor. Zeker niet nadat Astridh me er even op gewezen had dat alles nu geregeld en klaar was Haha! Dank Astrid. Inademen, uitademen......

Ik kon ivm migraine niet rijden vandaag (nee, niet door mijn actie van gisteren) en heb Jesper dus los gehad. Hij liep me toch een partij te scheuren en steigeren in zijn eentje, dus als ik al twijfels had over zijn fitheid, zijn die nu definitief over. Ik heb hem nog verteld dat we rustig moesten opbouwen van de DA, maar daar had hij weinig boodschap aan.
Dus Blokker, we komen eraan!!!

Navragen is beter dan afvragen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:42

Jee wat slecht zeg, organiseren ze een kur op muziek en dan doen ze nog niet eens hun uiterste best om de deelnemers ook daadwerkelijk op muziek te laten rijden! Daar is zo'n kur toch voor? Verward

Anyway, hartstikke goed Leontine, dat alles weer loopt! Fijn dat Fitzje weer lekker aanvoelt en mooi dat jullie het kurrijden weer hebben opgepakt! Ik vond het destijds in Almelo ook een feest om naar te kijken. Zie dit maar als een leerzame generale repetitie, en de volgende keer knallen de vonken er vast van af! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 02:26

Nimber schreef:
jammer dat een avond dan zo moet verlopen he?
maar even een oftopic vraagje tussen door is dat de kur van Anouk de lint met Farao?
daar maakte jij toch ook de muziek voor eyes?


Nee, deze was van Anouk Hansen met Maikel, maar idd. die van Anouk de Lint heb ik ook gemaakt.

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:15

Ik dacht dat ik het aardig begreep dat verhaal wat ze je vertellen als je klein bent, over een bloempje en een bijtje Haha! ......... Maar volgens de spreker die avond was er een RUIN 5 MAANDEN DRACHTIG Verward

Think you can, think you can't; either way, you'll be right.

Henry Ford

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 10:25

*LOL* Wat een actie was dat, een drachtige ruin! De hele kantine lag plat! Haha!

Het was echt een leuke avond, ik kom ieder jaar bij Spijkerboor naar de küravond kijken. Zaterdag waren we met een groepje; Claudia, Derrick, Orri en ik, en later kwamen Unifer B + vriend daar ook bij, nadat ik even een bepaald telefoontje had gepleegd. Haha!
Helaas kon ik dat niet zonder lachen doen... Schijnheilig

We waren er al heel vroeg zodat we een tafeltje bij het raam hadden. Later kwamen er nog meer bokkers en andere bekenden, erg gezellig. Ook de muziek was super te horen in de kantine. Er waren een aantal kuren waarbij je echt zoiets had van: Verward bij de muziek, en een aantal hele mooie. Ook een paar Kwijl paarden gezien.

De uitslag was wel wat merkwaardig. De winnares vond ik wel terecht, maar verder... Verward Ik had ook verwacht dat Anouk en Saskia heel hoog zouden scoren. Verder was het ook wel duidelijk dat de juryleden absoluut geen verstand hebben van muziek, jammer dat ze nou nooit eens echt deskundige muziekkenners mee laten jureren bij een kür op muziek, want nu maakt het vaak niet uit of je echt op passende muziek rijdt, of dat je gewoon op een achtergrond muziekje rijdt.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 10:36

Ehhh, Eyes en Astridh...ik heb mijn beste gedaan hoor, alleen GJ zijn been hield het niet zo lang Haha! Volgende keer komen we eerder en dan heb ik een STOEL..hahahaha. Was idd een hele leuke avond.

Eyes zodra mijn paarden er klaar voor zijn kom ik voor een kur Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Clairtje_Sun, Selina en 32 bezoekers